I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skönaste tråden på whoa

Övrigt - Blandat

2009-03-13 11:28

Skönaste tråden på whoa

Ja, nu kommer du kanske bli besviken. Men jag tänkte se hur pass bra minne ni har och att ni får betygsätta själv. Vilken tråd som har varit den bästa på whoa, genom alla tider.
Sen i slutändan så får vi se vilken tråd och trådskapare som tar hem äran.

Jag tycker kontaktannonstråden har varit riktigt klockren. Den förmedlar kärlek och man lär känna varandra. SÅ det är min röst. Vilken är din?

Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2009-03-13 11:44
jag gillade "skriv något om personen ovanför" tråden. och den där som handlade om nån snubbes grannes barn som va skitläskiga!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2009-03-13 11:44
"Hur gör jag en tråd?" - Hjälp & Support, var rolig om inte annat.
Sex tråden i Vardagsfilosofi med BinarySoul var nog däremot den man hade mest nöje av under en lång tid.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-03-13 11:52
länka!
Admin

2009-03-13 11:58
c.g.b.h

Hur gör jag en tråd tror jag togs bort för 2 systemrensningar sen. Sex tråden var mellan typ 2001-2002.

2009-03-13 12:02
Finns "skriv något om personen ovanför" tråden kvar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-13 13:16
min grannes fitta var ju den bästa tråden, kom han fram till att det var den som stank eller?
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-03-13 15:03
Värsta dejt-tråden är ju epic
My heart lives in my vagina.
Rappare

2009-03-13 15:05
den tråden jag har garvat mest åt var "Räv-tråden" kommer inte ihåg vem som postade den
subdominant? maybe ingen aning kul som fan var det iaf - vart jagad av en räv.

2009-03-13 16:08
Jag röstar också på "min grannes fitta"
Om inte annat så var ju Dejttråden kul också.

2009-03-13 16:29
Finns den kvar? "min grannes fitta" tråden alltså?
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2009-03-13 17:35
Taskigt att inte länka till trådarna som nämns! Jag vill också läsa!

2009-03-13 17:37
Ormtråden ftw!
HMOR

2009-03-13 18:11
Dom flesta sköna trådar är för länge sedan bortraderade.

2009-03-13 18:25
han med den läskiga grannungen var ju roligast , eller snoop_doggs trådar back in the days.
Survival of the fitest only the strong survive.
Moderator

2009-03-13 20:16
Det har funnits hur många guldkorn som helst, dock är det få som finns kvar att läsa än idag. Alla tidiga trådar av Emil_Brikha var ju helt underbara!

En ny favorit måste vara "Nån som vet om denhär roboten funkar???"-tråden och den kritikerrosade uppföljaren: "Till er som vill tjäna pengar"-tråden. Båda två skapade av femtiosju.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2009-03-13 20:21
Är grannen-tråden borttagen?

2009-03-13 21:52
hahaha kom ihåg tråden där man kunde göra sin egen film med indier, så var det några som gjorde whoa emil birkha version :D

Admin

2009-03-13 21:54
Ja juste! Den där ex:et till Brikkah började avslöja massa detaljer om hur han var och vad han hade gjort. Det var kul =)

2009-03-13 23:46
Tråden med gorillorna är ju en klassiker..

Likaså tråden med han som vunnit skitmycket på en trisslott eller något, så visade det sig att han inte vunnit alls.. :P

Borde finnas en kategori med "hall of fame" trådar tycker jag..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2009-03-13 23:54
Svårt att minnas, men jag gillade "Räv som husdjur"-tråden. Killen hade nån räv som hette Gandalf.

och tråden om han som hade vandrat in i nån övergiven lagerlokal med sina polare och var rädd att de andats in nåt giftigt ämne. Efter några dagar försvann han bara och loggade inte in igen.

Båda trådarna är borta nu

One chapter a day

2009-03-14 00:13
om jag inte minns fel så fick han rätt på "min grannes fitta".

det var så att det luktade om han satte på vissa spisplattor (eller vad det nu var), så han följde upp ledningarna till proppskåpet, och på proppen där t.ex. spisen var inkopplad, där låg en död mus tror jag. så varje gång han använde spisplattorna så blev proppen varm -> musen luktade illa som fan.

har jag rätt för mig nu?
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2009-03-14 00:58
HAHAHAHAHA!

En annan bra tråd var snubben som var ute i skogen och började dokumentera om något skit så alla börja spekulera om det var en hasch olding lr vad fan det var. Roande tråd iaf, vet inte hur det sluta dock :(

2009-03-14 02:27
svettet var ju epic, vilket jävla härj det var om det där back in the days ;D

2009-03-14 19:48
just nu är det iaf "värsta-dejten" tråden :)

2009-03-14 20:01
Tråden om hår på kroppen som svävade runt för några år sedan var gudomlig. Vilka påhopp det blev från folk som hatade könshår etc, och motsatsen för dom som älskade hår på vartenda ställe. Många fina skratt.
Keep crushin'!

2009-03-14 20:06
Svitz
Ah, Svettet och Lidingöbilder är oförglömligt.
Det går inte en månad utan att jag tänker nostalgiskt tillbaka till vad jag tror var våren 2004.
Whoa hade inte varit det samma utan Svettet.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2009-03-14 20:10
den där tråden om italienska maffifabossbarnen, som hade massa brunkräm i fejset, den tråden blev rolig tillslut..

"Något för brudarna på whoa" hette den typ
work some magic

2009-03-14 20:46
jo dom är oförglömliga, d första ja tänkte på när ja såg den här tråden.

2009-03-14 20:57
haha "försökte räven döda mig?"

oslagbart!
http://www.tweenerpie.blogspot.com

2009-03-15 04:37
Den bästa tråden någonsin lär ha varit när min och Soulchilds vän MOONWALKER blev bannad från whoa, och 50% av det dåvarande whoa skrev i 'allmänt om whoa' och bad om att få bannen hävd. Det sket sig dock då Mabande insisterade på att "nonsensinlägg" i en Singer/Songwriter-tråd (eller en Organism-tråd) var det värsta som hänt detta community. Moonwalker är fortfarande inte tillbaka, men 2000watts, terry_tate (jag) och Soulchild bär fortfarande vidare på det arv som den mannen lämnade efter sig.

2009-03-15 04:40
Det fanns också en kul tråd, circa 2004, när nån whoait skrev om att dom träffat vår vän Moonwalker på Hultsfred och han kallat Hörstedt och Mabanbde för hora. Men det var efter bannen. Jag minns dessa trådar och tänkter tillbaka med ett leende på mina läppar, på hur hela whoa dömde ut Michael efter Invincible, och nu har han fortfarande inte släppt en ny platta och säljer ändå ut 50 spelningar på så kort tid att det blev ett nytt världsrekord.

Mabande bör släppa in Moonwalker på whoa igen. Många av de riktigt gamla rävarna här skulle uppskatta detta.

2009-03-15 11:17
Svettet och Lidingöbilder!

Den bästa för tillfället är ju Tyck-synd-om-mig-bilder-tråden
 DIF!

2009-03-15 12:52
Jag tycker lätt att "Snälla-tråden" var bäst, man skulle skriva något snällt om personen som skrivit ovanför. :)
Sen är ju ormtråden en klassiker, tenfingers har fått höra rätt mycket efter den! haha.

Det är för mkt bra trådar som gjorts för att minnas alla.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language