va äter man senap till annat än korv?
va äter man senap till annat än korv? kom på det när jag var o handlade senap, senap e fett gott, men man äter d ju bara till korv? vad mer äter man senap till egentligen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skinka på julafton Vet av en person som käkar det på pankaka, men det är väl lite udda
jag brukar steka kyckling, blanda med creme fraiche och fransk senap och äta till pasta. Mycket gott. Eller ha ett par matskedar i köttfärsbiffarna.
Senap är ett utav djävulens påfund. INget jag själv äter, då smaken är bisarrt jävla äcklig. Men vissa tycker om att ha den på Hamburgare också, vilket är helt befängt. Sen kan man använda lite senap i paneringen på fisk, samt i olika röror och sånt. Passar inte alls tycker jag, men smaken är ju som baken och senap är äckligt.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Hamburgare, skinka, på mackan med kalkon tex, fisk, kassler, köttbullar, pannbiffar, klyftpotatis, korv i alla dess former, ärtsoppa...Japp jag gillar senap :)
hambrugare e givet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
godaste varma mackan är ju den gamla klassikerna ost, skinka, senap, tomat och ananas. som ngn nämnde är det gott till fisk, jag äter mängder med lax och senap till jul.
Man kan ha senap till all form av kött.
Ja alltså dijonsenap är ju löjligt gott i allt möjligt... grytor, såser, dressingar, fyllningar, osv..
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Jag äter senap då och då. Men det förstör mycket av smaken till det mesta faktiskt..
que sera sera.. vi håller på AIK!
körde senap på toasten nån gång på fyllan, jag blir alltid gourmé då. d va rätt najs faktiskt
Honugssenap e sjukt gott går till det mesta
Alla vet väl att det är ketchupen som gör korven/hamburgaren?
My heart lives in my vagina.
till fjärtsoppa.
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
mmmm colmans engelska senap, så jävla gott!
Dijonsenap är ju ett måste! stek lite kyckling, i med grädde, dijonsenap, vitlök, dragon och svartpeppar.. servera med färskpasta. till exempel..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Julskinka, ärtsoppa, toast, burgare, pommes, blanda i såser, på mackan och så vidare. Senap är ju sjukt gott. Särskilt dijon och skånsk senap.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Skånsk senap + julskinka + knäckebröd = Smaskens! Senap är sjukt gott, ketchup däremot är väl ingen höjdare om det inte är stark senap.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
candide P26 Damn you, nu ser det ut som jag härmade dig rakt av där ju, haha. Men skånsk senap är godast iaf :).
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Johnny's senap. mmmmm
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
Rotmos.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Moderator
2009-03-11 18:40
medoria F27 fyyysatan, de där måste va den vidrigaste toasten bland toasters
//TW
Ååååh äntligen någon som skrev Johnnys! Världens bästa senap!
Senap är helt ok till det mesta, oftast i blandning med tex soja när man fixar kött... Däremot ketchup, och som någon skrev förrut ananas??? Vilket annat land har frukt o äcklig jvla söt ketchup på allt man äter?
jag har det på hamburgare och på julskinkan.
SMÅLAND!
ja man brukar ju ha senap på julskinkan när man grilerar den och typ efter åt på den
BIT POP is taking over klockan 8
dijonsenap och kalkon är en bra start om man vill göra grymma mackor måste förövrigt slå ett slag för johnnys senap (samtliga sorter)...synd bara att förpackningen suger på plastflaskorna
Senapsill!
...och det är det som är så fint med whoa!
haha ofta man bara äter fdet till korv? =)
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
shitmannen: jag är uppväxt på skiten och tycker det smakar asgott!!! för övrigt är ju senapspanerad schnitzel inte att leka med. och inte heller oxrullader i senapssås. med asmycket bostongurka. mmmmmm.
jonnys senap ska man göra senapssås på bajsigt gott
julskinka, mackor, i massor av såser, hamburgare, rotmos, ärtsoppa, vissa fiskar och i köttfärs i alla dess former. har typ alltid 3 olika senaper hemma, en dijon, en johnnys en sötstark (edvin's t.ex., m-mhm!) är ett måste! :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
en på mitt jobb åt senap till pyttipanna i dag =)
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Ärtsoppa Kötbullar ostmackor julskinka olika typer av korvar (kokt)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Senap på en billys panpizza är inte helt fel heller.
They´re not big in the game/ They´re finished/ Like a man trying to fit a flathead into a phillips
senapssill är väldigt gott, och på julskinkan som sagt. Annars är senap rättså nasty. Däremot förstår jag verkligen inte mig på folk som äter soya.
work some magic
johnny's & edvin's (!!!)
Producent
2009-03-12 11:24
sån falukorv man kör in i ugnen. goddamn, vattnas i munnen bah jag tänker på det
Ähh.. fan senap borde förbjudas. Käkade en sådan där kycklingburgare på Max. Tro inte att det var gott. Det var ju senapsmajonäs på skiten. Fick gå och begära en ny, helt utan senap. Drog till med att jag var allergisk. Killen bad tretusen ggr om ursäkt och jag fick även en rabattcheck typ på 100kr.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Kotisinappi is the shit
http://duckdown82.tumblr.com/
Duckis: ska vi slåss om saken? helst med kniv då, det måste ju vara autentiskt? tror dock att turun sinappi kan ta din kotisinappi vilken dag som helst i veckan, månaden och på året!
finns inget som kan överträffa en finsk grillkorv långt ute på en hjortronmyr i finska lappland med JÄTTEMYCKET senap.
Tänkte skriva Turun Sinappi också, den där är god men den eldiga och söta och starka är godare enligt mig :)
Den där är god också, äkta engelsk pubsenap :)
en bekant slängde på det som om det vore svart vinbärs gele på sin couscous häromdan. han e dock en såndär grönsaks-hippie...
Katter gillar Dijon senap
Dysläktikär
medoria F27: Du kan ju inte ha Tomat OCH Ananas? Ost,skinka,senap,tomat = OK. Ost,skinka,ananas = OK. Allt annat går bort!
har aldrig fattat charmen med senap, tycker det smakar skit, men alla har olika smak, men om en maträtt har minsta spår av senap så e maträtten förstörd för mig :P endå gångerna jag får i mig senap e när jag inte vet om att de finns i, då ere bra om de säger åt mig efteråt ;)