hahahhaaa fan vilken kul tråd xD när jag bodde in en STOR lägenhet med min bror och hans tjej så hände det mycket kul. Man kan ju tycka att där borde folk vara sofistikerade då de var rena lyxhuset i stockholms innerstad. men inte då. det bodde ett par över som var runt 30 kanske, som möblerade om HELA nätterna. säkert 4 gånger i veckan. haha! sen har vi grannen mitt emot, man såg in i vissa delar av en lägenhet men det var inte världens insyn, ändå, så fort brorsans tjej satte sig vid skrivbordet som stod vi fönstret och pluggade så började grannen (kille, runt 25) mitt emot att klä av sig och strippa. VARJE gång, helt medvetet. så där sprang han runt naken när hon försökte plugga. hon tyckte att det var rätt roligt första gångerna men blev något irriterad sen. sen är det väl det vanliga, borra på nätterna, hundar som springer fram och tillbaka över golvet ovanför osv. när hundarna fick frispel brukade jag dunka i taket för då blev de tysta i några sekunder, sen satte igång att skälla. det gjorde alltid att ägarna blev så trötta på dom att de gick ut och gick