I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Inspirationstråden fr. Klockrenh

Övrigt - Blandat

2009-03-09 12:53

Inspirationstråden fr. Klockrenh

Ja eftersom Klockrenh skapat en, så måste även jag göra det. Jag och min Sambo har varit tillsammans i 6 år imorgon. Då har vi även varit förlovade i ett år.

Jag har nu länge gått och funderat på vad vi skall hitta på denna speciella dag. Alla mina ideér är något som vi redan gjort, eller kostar alldeles för mycket pengar.

Så nu vill jag ha lite tips. Eftersom den tråden som Klockrenh skapade, bara var för en månadsfirande, så krävs här, enligt mig lite mer komplicerade tips, än hyr en film osv.

Tack på förhand!

Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2009-03-09 12:59
spa-date, gå på spa-date
when I play doctor, I play to win
Manager

2009-03-09 13:04
Damn, att ni fortfarande håller på. Jag tror inte jag och tjejen gjorde så mycket på vårat sex års jubileum förutom att jag lagade schysst käk och att vi chillade typ. Det har väl gått förbi stadiet att man ska impa på varandra efter sex år? ;)

Nä, nu ska jag inte vara sån.

Jag känner inte din tjej men av min erfarenhet med min tjej så har jag lärt mig att jag inte behöver göra så märkvärdiga saker, bara jag gör att dagen handlar om oss. Man kan laga mat tillsammans, massera varandra och kanske lyssna på sån musik man lyssnade på i början av förhållandet för att remenissa lite.

Jag vet inte, har väl inget konkret att komma med. Men har ni varit tillsammans i sex år borde det inte vara så svårt.
Redline!

2009-03-09 13:17
flyg helikopter med henne? iofs lite dyrt kanske...

köp en bdsm mask o straffa henne som aldrig förr! kanske oväntat?

2009-03-09 13:40
Jag röstar för bdsm förslaget. Överraskningsmoment är alltid en hit
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2009-03-09 14:14
Dr. Octagon: Tack för tipset. Planerar för en hel eftermiddag samt kväll med stormys och lite sånt.

Anledningen till att jag skriver, är att det inte direkt har varit så kärleksfullt numera. Vi har flyttat till ny stad, där hon börjat studera och jag börjat nytt jobb. Vi båda har haft mycket att stå i och är helt slut då vi kommer hem. Vi hamnar i soffan båda två som ett par zombies. Nu känner jag att imorgon behöver vi båda ta oss tid för varandra och jag vill verkligen att det skall bli bra.

bdsm hahaha, ja det var ju roligt. Skrattar fortfarande. Vilken syn det skulle vara och vad chockad hon skulle bli.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2009-03-09 15:52
do it homes!

om ni båda jobbar o tröttar ut er så jävla mkt kanske ni skulle sjukanmäla er från vad ni nu gör o chilla lite själva en dag o göra ngt kul...allting måste väl vara roligare än att komma hem trött som fan o knappt orka knulla!

Nu när jag tänker efter o läser vad du skriver tycker jag inte alls att bdsm masken är så dåligt förslag kanske inte så "myyyyyyyyyyyyyspyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys" men värt o se tillbaka på iaf.

2009-03-09 16:49
SOLKDAG!! Det var ju en perfekt idé! Koppla bort all kontakt med omvärlden och bara va med varandra. Det behövs ju egentligen inte mycket mer än så, speciellt eftersom du sa att ni inte haft så mycket tid för varandra. Sovmorgon, frukost i sängen och bara en massa mys hela dagen utan att behöva tänka på att man har en massa måsten utan bara är helt lediga hela dagen.
I might be wrong... but you're just plain stupid!

2009-03-09 17:05
Du kan ju alltid mala ner hennes bästa vän till 150 hamburgare, och då kan inte hon äta dom för hon kanske är vegetarian?:O
Eller baka in en kanon i en jättebulle, så när hon tar ett bett av bullen så blåser du skallen av henne. Vad förvånad hon skulle bli...

Nej men, jag håller på SPA-dejten, bo på hotell dricka och äta gott osv. Fett mysigt:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2009-03-09 22:16
jag trodde att poängen med förlovning var att man skulle gifta sig inom ett år... boka kyrka så blir hon nog både förvånad och så håller ni på traditionerna lite. och det måste kallas mer än att bara hyra film
http://www.kommandot.se/wp/

2009-03-09 23:33
Peacerich for president!

Hoppas du får en bra dag man!
"Som klockrenh säger."
- oneoo