I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpa sexleksaker på internet

Övrigt - Blandat

2009-03-06 19:42

Köpa sexleksaker på internet

Jag har funderat på att köpa en viss sexleksak på internet för jag vågar helt enkelt inte gå in i en affär. Problemet är att om jag beställer på internet så ser ju mina föräldrar det på räkningen, vilket jag absolut inte vill.

Någon som vet hur man ska gå till väga?

2009-03-06 19:44
Be en vän som har lite stake i sig (nej, inte penetration) att gå in och köpa åt dig?

2009-03-06 19:47
va? vilken räkning?
Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2009-03-06 19:49
Kan lugna dig med att det finns inte en enda människa som jobbar i en sexaffär som skulle anmärka på att du vill ha en leksak, vore ju sjukt dåligt för deras business haha. :)
Annars finns de på teknikmagasinet och apoteket har väl också dem nu?

ja vilken räkning? du får ju en avi och där står det ju bara att du har paket på posten.. om du köper med visa då.. fast du kanske inte har det.

annars ja be en vän eller ta mod till dig och smyg in och köp.. alltid bra att göra sånt man tycker är läskigt även om det är en löjlig grej sådär..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

Be en vän som har lite stake i sig (nej, inte penetration) att gå in och köpa åt dig?

Vill egentligen inte berätta för någon, tycker det är lite pinsamt och perverst "/

Vet inte vad andra tycker

va? vilken räkning?

Man måste ju betala på något sätt, tror man måste vara 18 år eller nåt för att handla sånt på internet. Så man får väl hem någon räkning eller sånt?

2009-03-06 19:50
ochja som Verbrose säger så kommer ingen lyfta på ögonbrynen åt att du köper en lekask i sexbutiken.. det är liksom vardag där..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

Problemet är att jag går i samma klass som dottern till hon som jobbar där "/

de flesta tycker väl inte det är nåt konstigt direkt idag, även om många kanske kommer fnissa lite och bli generade..

2009-03-06 19:51
jobbar hon där tyckerhon nog att det är ok eller till och med bra att du bejakar din sexualitet..

2009-03-06 19:52
Joel, det är ett oroväckande stort intresse du har för den här tjejens sexleksaker...

2009-03-06 19:53
Men finns det verkligen inget sätt att köpa på internet utan att ens föräldrar ser det?

2009-03-06 19:54
Köp mot postförskott, ta ut pengar cash och betala när du hämtar ut den, dina päron kommer inte se vad pengarna har gått åt... du kan ju alltid låna en tröja av en kompis o säga att det är den som du köpt, om de nu tvunget ska veta vad dina pengar går till?
Eller säg till dina päron att en kompis fyller år och det är ett "practical joke"...

Finns hur många fina lögner som helst för det där.

Dessutom, det finns ju fler ställen än ett att handla sexleksaker på än just det som din kompis morsa jobbar på... välj nått annat?

2009-03-06 19:55
de är väl bara gå inn å köpa en, du kan ju säga till hon i kassan att de är en födelsedagspresent elr nå om du skäms. lättare de änn att beställa hem å få räkning som föräldrarna kan se :)

2009-03-06 19:55
dom kommer inte se det på fakturan du får hem.
Fucks your life up crew
Tjabo!

2009-03-06 19:58
ha ha joel

martinshop 4 life
Mabuhay!

2009-03-06 19:58
-verbrose-: haha!

2009-03-06 19:59
Dan: haha! ja hört att du softar mycket på martinshop nuförtiden, spelar smörreggae i runkbåsen.

2009-03-06 20:08
det är lugnt för dig att beställa hem, det står inte bågot på paketet, som du möjligen får i brevlådan. Skulle du få avi så står det troligtvis inte på den heller.

I de flesta fallen skriver de ut det på sina hemsidor också så det är bara att beställa från en av de diskreta.
Vi är mycket noga med att försluta paketen väl. Ingen skall veta, förrutom du, vad paketet innehåller. Ej heller går det att utläsa på brevavin dess innehåll eller var paketet kommer ifrån.
Fried little fishies

2009-03-06 20:13
Men hur betalar man? Kan jag betala räkningen själv (om jag nu får nån)

2009-03-06 20:14
du betalar med ett visakort svårare än så är det inte! eller få en faktura hem som du betalar via din internetbank.

2009-03-06 20:21
du betalar antingen med ditt visa på hemsidan, eller så postförskott där du betalar när du hämtar ut paketet. människa läs på sidan du tänk beställa ifrån istället, alla svar finns där.
Fried little fishies

2009-03-06 20:24
Jag har läst, vill bara vara helt säker

2009-03-06 20:26
fast om du beställer postförskott kan ju dina föräldrar råka se att de står sexshop elr nå om dom skulle kolla posten

2009-03-06 21:00
beställ på postförskott om du inte har visa/mastercard. dina föräldrar kan inte se från vilket företag paketet är ifrån eftersom du får en avi från posten och betalar där du hämtar paketet.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!"

http://starbuck.blogg.se

2009-03-06 21:43
aasa: fast de flesta företag i branschen garanterar ju "diskret avsändare", just för att det kan va pinsamt för folk.

Oftast kan det stå nåt random, "svensson trading" eller nåt privatnamn eller ingenting.
Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2009-03-06 23:08
Jag tror dem flesta kvinnor vill ha sig en dildo. Hade jag varit brud hade jag lätt haft 5-6 stycken fan...
be the change

2009-03-06 23:11
som sagt de flesta använder diskret avisering, vilket innebär att det står något helt random på överföringen (Visa) eller avin (postförskott). brde inte vara problem såvida inte dina päron också handlar från samma ställe och känner igen namnet.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2009-03-07 09:05
Haha när jag o flickan beställde för några års sen innan jag va 18 så bad vi en polare göra det. Och efter det så har han fått massa sexleksaks reklam i brevlådan
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2009-03-07 19:36
be henne slå in den bara... tror inte hon bryr sig om du köper dildo eller lösfitta... eller va du nu ska köpa
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan

2009-03-08 08:41
*RENSAT*

Håll er till ämnet tack.
Look with your own eyes - See with your own mind

2009-03-08 10:42
Annars finns de på teknikmagasinet och apoteket har väl också dem nu?

Hon/han har ju inte ens sagt vad hon/han ska köpa ;)
Rock out with your cock out!

2009-03-08 17:14
som nämnts ovan, men jag är snäll och gör en punklista åt dig jag i princip kan lova dig funkar.

ILLSNIDIGS GUIDE TILL ATT HANDLA HEMLISAR PÅ NÄTET

1.Hitta en onlineshop som har varan.

2.Läs deras "FAQ" eller policy och försäkra dig om att det står att dem garanterar diskreta paket.

3.Beställ mot postförskott

4.Vänta. Alternativt, om du är väldigt nojig över att dina päron kollar AVI:n om dem kommer över den först kan du vaka som en hök vid brevlådan de följande 4 dagarna för då borde vad det nu än är ha kommit fram.
Men om du varit noga med punkt 2 så borde det inte göra nått då det isf inte bör stå "hotsextoysforpervs" på avin utan säkert nått i stilen med "Svens teknik" eller vad dem nu kan ha hittat på.

5.Gå ner och hämta ut paketet, betala kontant.

6.Gå hem ...

2009-03-08 20:18
På paketet man får hem från Lustjakt är det bara markerat med LJ. Som JL, fast baklänges.
My heart lives in my vagina.

2009-03-08 21:14
Mobil avi?

2009-03-08 21:39
Du ska inte känna att det är pinsamt att gå in i en sex-butik. Dem är ju där för en anlednings skull, efterfrågan finns ju där. Du kommer inte få konstiga eller dömande blickar. Biträdet brukar mer än gärna vilja ge en bra service om man har frågor om produkterna, precis som när man går o köper kläder eller dylikt.
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2009-03-09 16:37
Jum_Jum P24

Haha, fick goa bilder i huvudet nu.

"Hm...Du vet inte din storlek säger du. Jadu, du kanske behöver en Large.. eller ska vi våga oss på att testa en XL kanske?"

.. fast så går det antagligen inte till, men kul bild jag fick fram iaf.

2009-03-09 16:51
Ta med dig nån polare till "sexbutiken" och säg åt dina polare att du ska köpa en present åt din bror, din kusin eller whatever typ! osså går du in och typ skrattar lite när du se va du vill ha och säger typ "den här blir bra" lite som ett practical joke som sagt, ta varan du ska köpa och be även dom i kassan slå in den!

så har jag gjort nu i flera år, har snart en hel sexshop hemma, fast med begnade saker förståss!

2009-03-09 17:30
Begagnade sex-leksaker? Hur fresh är du på en skala? ..eller tolkade jag bara fel?
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2009-03-09 19:06
Jum_Jum: du tolkade det nog rätt men eftersom inget i det sista var i närheten av 1% seriöst skrivande så kan du va lugn!

2009-03-09 19:45
Bakom varje skämt finns lite allvar brukar det heta ;)

2009-03-09 21:34
och bakom varje allvar finns lite skämt?
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2009-03-09 22:04
en fleshlight va? ... jag är fruktansvärt nyfiken jag med :D
mama said knock you out

2009-03-09 22:05
äääh det var ju en tjej. vad fan ska ni skämmas för att köpa sexleksaker för, ni har ju sådana där sexleksaksfester duggandes tätt omkring er
mama said knock you out

2009-03-09 22:19
som TVS sa så funkar väl mobilavi bäst av allt om du e noji g för dina föräldrar.

2009-03-09 22:49
Säg till hon i kassan att du köper den till *namn på kassörskans dotter*, som går i din klass :) bara för att se reaktionen. och någon som jobbar i en sexleksaksaffär kommer inte tycka det är konstigt/perverst att du köper en analplugg eller två. Det är ju hennes jobb liksom, hon har förmodligen ett exemplar av varje vara i en byrålåda hemma så :) good luck!
Hej

2009-03-09 23:01
Va fan, länka till vad det är du ska köpa då!

Ja, jag vågade fråga :P
CAMPIONI!

2009-03-10 20:55
Spex

Nej, bakom varje allvar finns en person som verkligen vill dig ont