I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eran värsta "dejt"

Övrigt - Blandat

2009-03-02 02:39

Eran värsta "dejt"

Jag har inget att komma med, men det har förhoppningsvis ni ;)
Berätta om den värsta dejten ni varit på! Så man får skratta lite :)

my name is xelly smelly
Poet

2009-03-02 03:56
Clichen ar ju den att man moter nagon som ser helt annorlunda ut an de bilder man sett.
At the gates of Eternity...

2009-03-02 09:08
Damen som visade sig vara mycket äldre än hon uppgett och dessutom hade en unge som väldigt klyschigt undrade om jag var hans nya pappa.

2009-03-02 10:56
Fixar ni alla era dates via internet? visst, jag hörde att match.com och andra sidor har fått ett rejält uppsving, men att gå omkring och skryta om att man datar folk från nätet? njaa
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2009-03-02 11:02
jag hade träffat en kille på lunarstorm, ja det är sant. vi hade tidigare varit på konsert och skulle nu gå på bio. innan bion skulle vi käka och när jag frågade honom om var vi skulle gå kom han med noll och inga förslag. finns inget jag hatar mer än killar som har noll initiativförmåga eller handlingskraft. så vi hamnade på kebabstället på medborgarplatsen mitt emot BK. verkligen skitmysigt......jag tog en kebab och när vi som bäst satt och käkade satte jag i halsen och höll seriöst på att kvävas! vad tror ni Bengt, ja han hette bengt, gjorde? bara satt som förstenad och stirrade.....jag överlevde tack och lov men det var inte tack vare bengts heroiska insats. sen gick vi och såg psalmer från köket som var rätt tråkig, och tog tunnelbanan hem. när vi skiljdes åt fick han en mycket krystad kram.

2009-03-02 11:53
Hanal, det här var ett klassiskt "dricka-för-mycket-på-krogen".

2009-03-02 17:34
Hahaha sköna historier :D kom igen whoa var inte blyga, fler historier!
my name is xelly smelly

2009-03-02 17:43
Får väl dela med mig av mina, trots att de båda två är whaoiter.

Dejt 1:Jag gick med han och hans kompisar på Nationalteatern. Satte oss i Kungsparken, rökte på för första gången. Jag somnade mellan mina knän och spenderade resten av vår tid tillsammans med att klaga på hur långt det var till stationen. Fast där var jag nog den misslyckade dejten, han gjorde rätt bra ifrån sig.

Dejt 2: Åkte upp till tjottaheiti för att träffa en ung man, men råkade bli kär i en annan ung man precis innan jag åkte. Så det enda jag gjorde hos ung man nr 1 var att prata om ung man nr 2 och längta hem. Här var jag den misslyckade dejten igen!
My heart lives in my vagina.

2009-03-02 18:02
Th1ef

Du lät inte som så het villebråd att lura hem till trädkojan.

Ja en från whoa man lyckades lura med på en fika för länge sen satt mest och tyckte sthlm var tråkigt bla bla. Men i det stora hela var det inte en helt värdelös date.

2009-03-02 20:17
Jag kan faktiskt mycket annat än att slockna mellan mina ben och bli kär hit och dit. Nu måste jag dra upp en riktigt jävlig dejt (där jag faktiskt var helt okej).

Dejt 3: "dejten" början i Kungsparken, jag är rund om fötterna, han dricker folköl med sin kompis. Vi åker hem till honom, dricker folköl, röker. Försöker ha sex när hans kompis är i rummet. Avbryter, för att hans kompis är för borta för att sova (min "dejt" tycker att det är elakt att vi ska ha sex när hans kompis har så tråkigt). Går upp, åker till Mc Donalds, äter, hinner med 07-tåget hem.

2009-03-02 20:26
Den absolut värsta är en där killen åt som en gris, bara prata om sig själv, och tjejer han hade haft sex med (!). Jag reste faktiskt mig och gick mitt i middan, sa jag skulle på toa, men betalade min del av notan innan jag fick personalen att släppa ut mig bakvägen.

Han ringde flera ggr och smsa och frågade var jag tagit vägen.

2009-03-02 20:35
conspicuous

Det är ju sånt som bara händer i film =)

2009-03-02 21:15
när jag gick i nian hade jag lyckats med att fixa skolans flashigaste brud. "aamen om du har lust och titta på film lr ngt hos mej på fredag så vore de kul", pang på, de blev fredag och vi sitter och myser framför en film. där sitter vi, småkära fjortisar, min hand runt hennes nacke. det enda jag kunde tänka va på henne. jag kände hur de börja bubbla i magen (inte hunger) och jag tyckte det skulle bli pinsamt om jag sa att jag skulle skita så jag knep igen hålet och höll mig. 2 minuter senare..."PROOOAWWH". en byxförstörande fis. hon blev röd och börja skratta, jag blev röd och börja fakeskratta. och de va sista gången hon va hos mej, skolans snyggaste tjej....

2009-03-02 21:16
Th1ef
så det var kass endast för att han inte ville ligga sen? eller vadå? jag hajade ingenting. det verkade ju inte direkt vara en dejt heller :P mer ett vanligt ligg :D

2009-03-02 21:18
muffinsmannen

HAHAH nääääeee!! hahahahahaha det gör ont i mig av att läsa.
Fyfan vad roligt men ledsamt på samma gång. Du var ju så nära!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-02 21:33
Jag får ta och berätta om ett ex historia då min är barnförbjuden, hon träffade en snubbe på lunarstorm som både hade ljugit om sin ålder och använt en fakebild. Det roligaste var ändå att hon spelade med och sa att det var okej att han använts sig av fakebild och ljugit sig yngre minst 15 år tills hon hittade en bra flyktväg.
http://www.aktivdemokrati.se/
Graffare

2009-03-02 21:54
hon träffade en snubbe på lunarstorm som både hade ljugit om sin ålder och använt en fakebild.

Låter som något "hotboy" skulle göra. Hade också lagt benen på ryggen.
Man vill ju inte ha HIV.
http://beltontorsk.tumblr.com/

2009-03-02 21:56
phatie

Vi drack ju öl? Det är ju dejtigt

RenegadeHard

ledsen men du måste ju berätta din historia ändå nu eftersom du spoilat att det eventuellt finns snaskiga och därmed roliga detaljer att ta del av :D

Th1ef

helt sant faktiskt!

2009-03-02 22:06
Jag minns att jag brukade be min mamma eller någon polare att ringa mig ca 1 timme efter jag träffade min "dejt". För då kunde jag köra den här om dejten va katastrof :

Mamma- ja hej gubben, nu är klockan halv 7?

Jag - Är det sant??!?!

Mamma - Vad säger du gosse?

Jag - amen shit, ja det är klart!

Mamma - Har du blivit knäpp?

Jag - jaa, självklart jag kommer nu genast, tar nästa buss!!

Mamma - jaha?

Funkar alltid.
work some magic

2009-03-02 22:18
oj hoppsan kanske skulle nämnt att hon var över 20 då det hände så det inte blir några missförstånd.

phatie

Ja det kanske inte är så barnförbjudet men det var i mina yngre dar när jag brukade cannabis (Usch). Ja ijallafall drog iväg med en polare till en annan polare för att köpa lite röka.
Tanken var att vi skulle köpa och absolut inte röka för jag skulle hänga med honom på en blindate och vi skulle på bio.

Men såklart så rökte vi -_- och stenade som fan fick skynda oss så gott som vi kunde för att inte komma försent till mötet av dom två tjejerna. Jaha sen gick vi då på bion, och där satt jag och min polare och försökte spela ohöga så mycket vi bara kunde för att inte skämma ut oss inför våra dejter. Filmen var tyvärr Lilja 4 Ever och det blev ett par väldigt olämpliga skratt här och var, även ett par smått groteska ångestladdade läten.
-_-. Ja vad kan man säga hade det bara varit en komedi vi hade gått på så hade det kunnat bli hur bra som helst men vi hörde tyvärr inte av tjejerna nått mer. Antar att dom tyckte att vi var omogna eller lite smått efterblivna =P .

2009-03-02 22:22
RenegadeHard'

åh förlåt men gud va besviken jag blev på dig nu. den var ju inte barnförbjuden öht! :(
men kul för tjejerna ;D dom lär ju trott att de träffat på världens mest efterblivna människor, haha.

2009-03-02 22:29
phatie

åh förlåt men gud va besviken jag blev på dig nu. den var ju inte barnförbjuden öht! :(

ja jag tänkte mest att det var barnförbjudet för det med rökat

men kul för tjejerna ;D dom lär ju trott att de träffat på världens mest efterblivna människor, haha.

Rub it in why don't you ;(

2009-03-02 22:29
Brodin

Haha! Tack för tipset! Lär lungt köra den nästa gång its time for date!
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2009-03-02 22:34
ja jag tänkte mest att det var barnförbjudet för det med rökat

HAH! är du skrajj för att nämna lite röka när folk tävlar i vem som är fräckast genom att lägga upp bilder på sig själv tillsammans med hur mycket sånt som helst med i bilden i typ "Hur ser du ut"-tråden etc. Hej och välkommen till whoa - det drogliberala communityt i gult.

2009-03-02 22:44
Jag har lyckats träffa en tjej som inte alls var hungrig och beställde in nåt litet men ska såklart smaka på allt jag har på min tallrik för det ser så jävla gott ut.
Satt på bion med mina bilar i näven och tänkte: Dom här är mina!
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2009-03-02 22:58
Baboso P26: första dejten? Tänkte på att hon våga ta från din tallrik
Jag har ingen personlighet

2009-03-03 00:16
DGAF

Gör det, helt bulletproof asså
work some magic

2009-03-03 00:24
Min pojkvän tog med mig till en hare krishna restaurang där man bara fick äta med sked. Anledningen var att han hade rabattkuponger - två rätter för priset av en, som han hade fått av sin syster.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen

2009-03-03 00:34
haha jag älskar sånt här!

en gång i fyran träffade jag och en kompis två tjejer påvägen hem från affären.
de följde efter oss hem.

vi gick, de gick. vi stannade, de stannade osv.

vi bjöd hem dom till polaren, vi gjorde negerbollar. (japp)

när de skulle gå tog vi följe en bit och när våra vägar skulle skiljas åt skriver en av tjejerna på en lapp att de brukar vilja ha en hejdåpuss, för hon vågade inte säga det.

ganska skumt minne..

och jag dejtar inte så ofta.

namaste
Redaktionen

2009-03-03 00:38
aniii

det låter som en sund pojkvän du har!
namaste
Moderator

2009-03-03 00:50
Min historia är ingen date, men den är bra sjuk.

Satt på msn, helt plötsligt blev jag jätte röksugen och frågade lite folk här i från stan om dom hade cigg, tillslut hittade jag en tjej som hade. Vi bestämde oss för att mötas så hon kunde ge mig en cigg. Vi möttes, jag tog en cigg och frågade om hon ville göra mig sällskap när jag skulle käka. Klart jag kan sa hon och hängde med, jag får mitt krubb sitter och äter, hon säger inte ett ord. Hon kollar en del på mig (Tror jag, hon var skelögd)
Tillslut klämmer hon ur sig repliken "Jag kanske inte är så snygg som du hade tänkt dig" och jag hoppar till och svarar "På det sättet har jag faktiskt inte tänkt" Käka upp och skulle där ifrån. Utanför så klämde hon ur sig yttliggare en replik "Förlåt om jag inte var så snygg som du hade tänkt dig, hoppas det inte gör någonting" Och då svarade jag "Nejdå. Hade absolut inte tänkt på det sättet" Okej sa hon sen gick. Jag kom hem, satt mig framför datorn och ser att hon har skrivit till mig på msn, då kom den tredje repliken "Är vi tillsammans nu?"
då frågade jag om hon var konstig eller led av något allvarligt.. Vi hade varken kramats eller nå, och jag hade inte visat något av det intresset för henne..

Det är det sjukaste jag har varit med om
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2009-03-03 01:08
Mexxi
haha fett skönt med såna människor alltså, lät som den tjejen hade sjukt hög potential att bli en stalker.

2009-03-03 01:27
renegadehard

haha ja jag tänkte likadant! Sådär skumt tyst som inte säger något, och när personen väl trycker ut några ord är det något mysko, "flåt om jag inte var så snygg du tänkt dig". psycho/stalker
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2009-03-03 01:46
när jag gick i nian hade jag lyckats med att fixa skolans flashigaste brud. "aamen om du har lust och titta på film lr ngt hos mej på fredag så vore de kul", pang på, de blev fredag och vi sitter och myser framför en film. där sitter vi, småkära fjortisar, min hand runt hennes nacke. det enda jag kunde tänka va på henne. jag kände hur de börja bubbla i magen (inte hunger) och jag tyckte det skulle bli pinsamt om jag sa att jag skulle skita så jag knep igen hålet och höll mig. 2 minuter senare..."PROOOAWWH". en byxförstörande fis. hon blev röd och börja skratta, jag blev röd och börja fakeskratta. och de va sista gången hon va hos mej, skolans snyggaste tjej....

HAHAHA.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2009-03-03 01:47
Babo

Hahaha.. Hade vi suttit bredvid varandra, så hade du fått en stor high five!
(kan en high five vara stor? mnja?)
WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN

2009-03-03 01:55
Satt på msn, helt plötsligt blev jag jätte röksugen och frågade lite folk här i från stan om dom hade cigg, tillslut hittade jag en tjej som hade. Vi bestämde oss för att mötas så hon kunde ge mig en cigg. Vi möttes, jag tog en cigg och frågade om hon ville göra mig sällskap när jag skulle käka. Klart jag kan sa hon och hängde med, jag får mitt krubb sitter och äter, hon säger inte ett ord. Hon kollar en del på mig (Tror jag, hon var skelögd)
Tillslut klämmer hon ur sig repliken "Jag kanske inte är så snygg som du hade tänkt dig" och jag hoppar till och svarar "På det sättet har jag faktiskt inte tänkt" Käka upp och skulle där ifrån. Utanför så klämde hon ur sig yttliggare en replik "Förlåt om jag inte var så snygg som du hade tänkt dig, hoppas det inte gör någonting" Och då svarade jag "Nejdå. Hade absolut inte tänkt på det sättet" Okej sa hon sen gick. Jag kom hem, satt mig framför datorn och ser att hon har skrivit till mig på msn, då kom den tredje repliken "Är vi tillsammans nu?"

AHAHAHAHAH.

Årets tråd!
Beat the odds like an abusive freak show owner

2009-03-03 07:48
Haha Mexxi xD En pojkvän för en cigg! Haha priceless! xD

Hon kollar en del på mig (Tror jag, hon var skelögd)

Jag krevererar xDDDDDDDD
Moderator

2009-03-03 07:54
Men vafan! Det är helt sinnessjukt! Jag skulle bli livrädd om nån annan skrev den historian som jag skrev. Nu är jag fan livrädd när jag ser henne på stan eller nå! att det finns sånt folk,
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2009-03-03 09:35
Mexxi

Hände en liknande sak för mig. Hade haft kontakt med en dude på msn ett tag, så ringde han och vi pratade lite om allt och ingenting. Sedan får jag ett sms där det står "Jag berättade för mamma och pappa att vi är ihop, och de skrattade åt mig". Konstigt..

2009-03-03 09:59
hade lärt känna en kille från nätet, och vi bestämde att träffas. vi beslutade oss för att sitta och skissa i en park någonstans. när jag träffar killen tycker jag han börjar verka skum..hans historier har 0 logik. "jag målade ett helt tåg igår med rollerfärg på 2 minuter helt ensam" (obs: han var 22 år gammal vid tillfället) babblar om att han designar snowboards och skit..

jag tar till flykt totalt. dagen efter när jag kommer hem från plugget visar det sig att han sökt upp mitt hemnr! och ringt och "snackat" med mina päron...

.. i höstas möts vi igen av en slump på ett snowboard-event..han har med sig sin "egendesignade bräda" (en tjejbräda som en polare till mig sålde till honom för 7 år sen)
och när vi står där krystat och pratar lutar han sig emot mig och viskar "du..det här funkar inte längre..vi måste sluta ha sex! din pojkvän börjar misstänka något!" (detta var ca 3 år från att jag träffat denna skumma människa och vi hade inte setts sedan dess...)

.. inte helt otippat drar han sen några historier att han och min kille varit ute och festat ihop flera gånger..inte så jättehållbara lögner då det för mig bara är att fråga killen min om det stämmer.

.. whoait är han också!
jag är discoverys ansikte utåt

2009-03-03 10:03
puls du måste säga vem
du måste!

2009-03-03 10:17
Puls
HAHAHA DÖR!! :D

2009-03-03 10:24
Jag har lyckats träffa en tjej som inte alls var hungrig och beställde in nåt litet men ska såklart smaka på allt jag har på min tallrik för det ser så jävla gott ut.

Där skrattade jag till högt, så jävla meningslöst med sånna brudjävlar. Värsta/bästa hittils!

2009-03-03 12:37
Vaddå bästa tråden Ever På whoa.nu!!!
Puls, skum snubbe.
Mexxi, Helt skön tjej. Helt borta..!!
Jag har ingen personlighet

2009-03-03 12:41
Träffade en tjej under hösten förra året som jag nog kan skriva 100minus om och inga plus! Hade inte ätit på hela dagen och klockan var runt 3. Jag och "hon" glider mot sibylla, jag köper mig en meny och ska börja äta. Könjäveln börjar peta i mina pommes - "får jag ta? hihi". Vafan ska man säga då? NEJ? , så jag sa okeeeey. Slutar med att den jäveln äter upp halva skiten och har sedan mage å tigga cola.

Några dagar efter har hon köpt en godispåse, jag sträcker mig mot påsen för att ta en godis...och hon ropar till "NEJ" och rycker påsen ur näven på mig. Jag blev så jääävla irriterad. snåla jävel
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2009-03-03 12:45
vroksjab P20

haaaahahahaha.

work some magic

2009-03-03 13:10
haha men vroksjab du måste ju wine & dine förstår du väl.
Producent

2009-03-03 15:08
vroksjab P20
hahaha ohhhhhh fyfan hatar sånt
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA

2009-03-03 16:03
Den här tråden kan mycket väl bli den bästa på Whoa någonsin.
Jag ska väl också dela med mig av något, även om det kanske inte är en så jätterolig historia.

Iallafall så hade jag snackat länge med en tjej på internet, som var en polares polare typ.
Hon är jättetrevlig och vi pratar mycket och länge, MSN byts ut mot telefonsamtal osv.
Hon har såklart skickat endel bilder på sig, och tja, jag är inte den kräsnaste. Inte en 10 av 10, men helt klart fuckable.

Så bestämmer vi iallafall att hon ska komma till Stockholm och spendera natten med mig. Nice.
Jag står och väntar på min date och får plötsligt ögonkontakt med en annan tjej, som börjar vinka åt mig. Mot mig går en, ursäkta, riktig tjockis som måste vara mästare i vinklar och Photoshop. Jag börjar kallsvettas och sakta förstå att mitt planerade ligg är Rädda Willy-späckhuggaren som har tagit sig upp på land.

Jag är inte den ytligaste, insidan räknas, faktiskt. Men såklart var jag tvungen att låtsas sova när hon under natten började ta på mig och mummla om att hon ville ha sex. Har aldrig varit så rädd. Fy.