Din favoritsysselsättning
Va tycker du mest om att göra på kvällarna när du är hemma? Förutom att sitta vid datorn eller kolla på tv. fuck där gick mina enda 2 sysselsättningar.. neråå jag brukar typ köra push ups sit ups , försöka lära mig spela nåt på gitarren(värdelös).. ni då?
Njuter av bra musik och dricker té... love it!
We remember Køge Bugt!
lösa korsord och pilla navelludd ;)
I have always right, even when I have wrong...
Ooooooh te! fan va gott de görs på direkten
spela bas eller keyboard:P vad kan man mer göra när man är själv hemma förutom att sitta vid datorn eller titta på tv eller spela??
BIT POP is taking over klockan 8
vad kan man mer göra när man är själv hemma förutom att sitta vid datorn eller titta på tv eller spela?? Bjuda hem folk, måla en tavla, läsa en bok, kategorisera strumpor, lägga pärlplattor, befinna sig i horisontalt läge med nån av motsatt kön, klippa tånaglarna, julpynta, färga batik, kolla hur högt man kan spela dubmusik innan grannen blir förbannad, knyta vänskapsband, fylla ett rum med ballonger, dricka white russian tills man spyr, rama in kort, måla köksmöblerna turkoisa, poppa 50 liter popcorn, frosta av frysen, lösa korsord, spela vinylskivor, stryka underkläder, plantera om blommor, måla glas, röka cigg, öva på karatesparkar, ligga på golvet och
förstå låtarna på Pink Floyds "Dark Side Of The Moon", bygga ett bord, röka vattenpipa, skriva kedjebrev, hitta Waldo, sortera skruv, klippa håret till nån cool frisyr, göra ett kollage, sticka ett par byxor, slå kullerbyttor, tänka på sommaren, tälja trägubbar, skaffa en ny handstil, ringa farmor, riva ner tapeter, befinna sig i vertikalt läge med nån av motsatt kön, möblera om, bada alt. duscha i 2 timmar, hitta på ett nytt språk, tälta i vardagsrummet, dricka rysk vodka ur glas, skriva haiku, rulla tummar, lufta elementen, träna torrsim, baka en sockerkaka till granntanten, sjunga en sång, sy korsstygn, yoga, sortera CD's & LP's i bokstavsordning, måla alla glödlampor röda eller sova.
You kids today..
One chapter a day
Zoned haha klockren xD
I have always right, even when I have wrong...
haha jag tror nog att jag aldrig mer kommer vara osysselsatt ! tack Zoned you saved my nights :)
Producent
2009-02-15 01:19
Jag brukar banka på min MPC :)
Fortsätt med gitarr! Du kommer inte ångra dig! har själv spelat nån månad. Visst, det är sjukt tråkigt i början, men lär dig läsa tabs & lär dig grundackorden så kmr det bli sjukt kul! Tips på lätta låtar: Deep Purple - Smoke on the water Plain White T's - Hey there Delilah Bob Dylan - Knocking on Heavens door Typ allting med Johnny Cash är enkelt att spela Green Day - When I come around & Good Riddance annars brukar jag vara ute med polare, hänga på whoa eller facebook, eller sitta i venten och spela DotA.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Röka hasch och spela tv-spel
Geni
var det nån som sa White russian. its the shit
http://www.aktivdemokrati.se/
Zoned hehe
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Datan och tvn tar upp en jävla stor tid av livet. Synd, vi blir robotar allihopa. Dock tycker jag fortfarande om att njuta av en kopp te i vinter mörket hemma, läsa något najs eller skriva på en text.
Vi finns i varje hörn
Två skivspelare och en mixer och en massa vinylskivor brukar göra natten/dagen soft. Om man inte hänger med vänner eller flickvän
rita, lyssna på musik, bygga nån sjuk bong, träna på trolleritricks.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Lira trummor, cykla till konstiga ställen, möblera om, gå i skogen. Väntar på att få hem torq så jag kan börja använda mina skivspelare lite mer :)
Kolla på film och ligga på hål
Bada badkar och sjunga i badet, laga mat, dricka hemmagjord kaffelatte och springa runt i mjukisbrallor, träffa folk, skriva musik, kramas med snubben, och ibland är det till och med kul att städa.
lira något FPS över xbox live, typ BFBC
SMÅLAND!
ligga på golvet och förstå låtarna på Pink Floyds "Dark Side Of The Moon Jag förstår dom sittandes
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
baka, äta upp det jag har bakat, prata. om jag inte har nån på besök att prata med pratar jag i telefonen. Och sen självklart umgås med min dotter.
vad kan man mer göra när man är själv hemma förutom att sitta vid datorn eller titta på tv eller spela?? befinna sig i horisontalt läge med nån av motsatt kön, Det blir svårt om man är SJÄLV hemma ;(
Jag sysselsätter mig alltid med tv-spel. Allt annat är långtråkigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
niickees : okej tack som fan! aarå jag ska inte ge upp. Jag kan grundaccorden , de där me tabs kan jag väl halvt, vissa grejjer jag inte förstår.
Runka är trevligt.
Bebakshid Jamshid!
En vanlig kväll; dricka te, spela spel, spilla te på tangentbordet.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
Röka heroin, spela dota, poppa e, spela lite mer dota, ta en syratripp, spela ännu mer dota
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Det blir svårt om man är SJÄLV hemma ;( För att den ska bli möjlig måste man först göra förslag nr.1, trodde det var underförstått
One chapter a day
Slå på sig själv i frustration, tills man inser att man kan köpa en boxningssäck.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Springa runt i cirklar, dansa vals med sig själv, göra kaffe, laga mat, tapetsera väggarna med teckningar, sy igen hål i stolar/fåtöljer/osv, dansa brakedance, sitta i fönsterkarmen, sitta i fönsterkarmen samtidigt som man dricker öl/kaffe/saft/vodka/osv och röker, bjuda hem kompisar och få dem hjälpa dig att laga mat, sjunga, städa, täcka ett bord i mosaik, ligga på golvet och röka cigaretter me askkoppen på magen, fotografera gatan från fönstret/balkongen, tvätta kläder. Organisera kylskåpet, se vad som fattas i badrumsskåpet, skriva texter/låtar/dikter/etc, rama in foton, organisera fotoalbum, organisera bokhyllan i storleksordning/bokstavsordning,snyggaste kåpan/etc, byta glödlampor,städa i lådor, städa garderoben(se vad som inte passar), dricka te, laga söndriga prylar, måla om bord, möblera om, titta på nån tvserie på tv/dator. Sitta vi ett bord o skorstens-röka cigg, ligga i sängen o filosofera, måla om väggarna/taket, tvätta väggarna, titta på molnen genom fönstren, räkna ambulanser som åker förbi på gatan(detta fungerar dock bara om du bor vi en stor väg(oftast) ), spela alla sina skivor/lp's, spela kort, bygga korthus, hänga upp planscher, räkna dagarna till nästa löning, planera nästa dag.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Redaktionen
2009-02-15 22:44
"un pan y un estrella por favor" på med brillorna glo på folk
namaste
Jag brukar roa mig med att rita eller måla, de är kul som fan :)
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
vidar rökning verkar vara lite av ett tema ^^
http://www.aktivdemokrati.se/
Renegadehard. Ja rökning är lite ett tema.. soft att chilla me en cigg ju.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Spela skinnflöjt är ju alltid (Y)
Blunted in stockholm
Producent
2009-02-15 23:44
om man är intresserad av musik så är det rätt kul att skriva av sig ibland, eller om man vill lira gittar eller sum' shiz. eller om man vill skriva en fet test och recca till nåt man gjort med guran, vore fett, önskar jag kunde playah gitarr! jag skissar mest på massa grejer man aldrig får användning för, men det är rätt kul också!
Det är kul att bråka med grannarna. Spela spytrams på tokigt hög volym eftersom grannarna ändå är för mjäkiga för att klaga. Bråka med min katt så han sover när jag gör det sen. Gillra fällor i tvättstugan som hämnd för att studentjävlar är dumjävlar.
Mot obegåvat tal hjälper säkert ingen språkvård.
Fantisera om Zoned, lägga pärlplattor, dricka whiskey & fascineras över tragikomiken i tillvaron, fundera över vad Zoned gör, läsa en bok, åka bräda (när det är varmt ute), skriva långa kärleksförklaringar till Zoned som jag sedan frustrerat river sönder & slänger, lyssna på musik, röka, sortera skitsaker, måla tavlor, chilla med hunden (& önska att hon var Zoned).
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Okej ny tråd! vem kan komma på mest sysslor att göra när du är själv hemma på kvällen?
pimpslap: Dricka whiskey och lägga pärlplattor... Är det en kombo?
www.soundcloud.com/lirzproductions
lirz , en eminent sådan!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Jag följer med min karl till träningen, och ser på extremt många serier på datorn. Tråkigt med alla uppehåll dock, har fått börja titta på Paris Hiltons British Best Friend i väntan på att Dexter ska komma igång igen..
My heart lives in my vagina.
Inget jag gör själv, men folk verkar tycka att det är ett bra tidsfördriv att blogga.
pimplavett: låter onekligen så
www.soundcloud.com/lirzproductions
leka med mitt turntable röka en cigg och lyssna på good musik , skissa , måla en tavla någon gång.. bjuda hem polare =).. men oftast blir det datorn :( och musik =)
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Producent
2009-02-20 16:19
brukar se på serier/filmer eller vara på diverse internetforum/youtube/annat datatidsfördriv e sjukt lat så det blir det för det mesta på min lediga tid annars kan det va roligt att arbeta med musik, 3d grafik eller webdesign men det blir typ ..aldrig av!
drömscenariot: Sporta, men då det mkt sällan sker, spec. under vintern, så blir det väl ps3, kolla film, glo på dataskärmen o tänka ut fall de finns nån site jag kan gå in på som jag inte redan kollat 1000 gånger. stå o beundra min dvd-samling är oxå en klassiker
Göra en tråd på Whoa.. och fråga vad folk sysslar med om kvällarna när dem är hemma, någon?
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
hoppa i sängen lufta vitala kroppsdelar
Tänka konstiga tankar, tänker att jag ska utföra mina konstiga tankar, tänker på vad som skulle kunna tänkas hända om jag utförde mina konstiga tankar, tänker om, tänker konstigare, sen går de bara om och om tills det blir överbelastat, då blandas tankarna och då vill jag sova.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"