Urban Legends
Ok ok finns säkert en massa gamla trådar om Urban Legends men uppdatera lite! Bring; Jag börjar me en rätt nasty legend. . En tjej vi kan kalla "Elin" åker till London på weekend för o hälsa på sin kompis. Sista kvällen går brudarna ut på klubb o Elin ska flyga hem tidigt nästa morgon . . Elin raggar upp en snubbe på stället, dom hånglar o beslutar sig för att gå in på dass. Elin ehm går ner på killen o killen föreslår att dom ska dra kalaset hem till honom. Eftersom hon skulle flyga hem tidigt tackar hon nej men tar hans visitkort o lovar ringa nästa gång hon e i London. Elin åker hem o efter ett par dagar börjar hon få röda utslag runt munnen som bara blir värre o värre. Hon drar till läkaren o testar sig, medans hon sitter o väntar på resultaten kommer Polisen o vill förhöra henne. Var , med vem, när, vem var han osv? Polisen berättar att anledningen för att förhör henne är för att det Elin har runt munnen är likmask bakterier. Yes likmask bakterier! Snubben hade två döda brudar i sin lägenhet.. Nasty huh? Din tur . .
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright The more you stay the same, the more they seem to change. Don't you think it's strange?
inhAJDiup1bn30erb10wdjbansojdbn13bher01ubd09uqbsdadbajs SÅNT DÄR VILL JAG INTE LÄSA... LIKMASKAR o+andkaskpa
be the change
en "gangster" blev skjuten i lungan och hostade sedan upp kulan, tror det eller ej !
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Knas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Världens vigaste man kröp in i arslet och försvann... Sant eller falskt? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"det är fysiskt omöjligt att kunna slicka sig själv på armbågen?" sant eller falskt? lovar att många provade när dom läste det
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Elin ehm går ner på killen o killen föreslår att dom ska dra kalaset hem till honom. Eftersom hon skulle flyga hem tidigt tackar hon nej Elin har runt munnen är likmask bakterier. Yes likmask bakterier! Snubben hade två döda brudar i sin lägenhet. dåligt berättat. hon va ju aldrig hemma hos han.
har iofs hört denna historian flera gånger.
Tical P20 läs om läs rätt!
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Dom var ju på en toalett...
be the change
en annan är ju WELCOME TO THE WORLD OF AIDS !
hehe tical är smart som fan!
simba: att han är smittad då eller? hörde exakt samma historia bara att det utspelade sig på en båt.
Eller den här som jag fick berättat för mig i Thailand. Det var HEELT sant för det var ju faktiskt berättarens polare, polarens flickvän och hennes bror som var med om grejen. De hade dragit till nåt ställe i Phuket eller vart det var (runtikring iaf) och gick på Ping Pong show. Flickvännens bror hade råkat blivit träffad av en boll precis i ögat. Några veckor senare när han kom hem hade det kliat och blivit alldeles rött i ögat. Tillslut gick han till doktorn i tron om att det var ögoninflammation men det visade sig då att han hade fått klamydia i ögat. Stackars kille som försökte tuta i mig det där men det var ju en fin saga iallafall. Har även läst den någonstans här på whoa efteråt Vad vill folk ha ut av att sprida Urban legends förresten? De mesta är det ju ändå ingen som tror på så de framstår ju bara som en lättlurad idiot
One chapter a day
Tical P20 Han hade alltså 2 döda tjejer i sin lägenhet, som han knullade. Han försökte väl dra den här tjejen hem och döda henne, men misslyckades.
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Simba så kan man också se på det har ni inte hört om han som vaknade upp på en strand i bulgarien med en spruta i benet, sen en lapp där det stog "welcome to the H.I.V club"
en kille i min hemstad gick ut på krogen. han började dansa med en tjej, de dansade rätt länge och det blev intimt. de började hångla lite och det hela slutade med en avsugning på damtoaletten. efter det kom han på att han inte ens visste vad hon hette så han frågade vad hon hette. hon svarade inte och han tyckte det var märkligt, när de gick ut från toaletten så kom en av hans polare fram och sa att tjejen han fått en avsugning av var stum. han hade alltså lyckats få en avsugning utan att ett enda ord utbyttes. denna historian skall alltså ha blivit värre och värre för varje person som berättade den vidare. jag frågade nämligen personen den handlar om om detta var sant. det visade sig att han enbart hade dansat med en stum tjej och han hade fått reda på det när han gick av dansgolvet. så det kan bli.
få tyst på ungen kvinna! http://myspace.com/the1manboyband
Gaby F24 alltså det där är ju helt sjukt eftersom jag VET vem den där tjejen är. det är alltså en sann historia som jag fick höra några dagar efter det hände. coolt att det blivit en skröna. jag har berättat den för en väldans massa folk och antar att många andra gjort det med så.
få tyst på ungen kvinna! http://myspace.com/the1manboyband
Dekadens . . Allvar, yee ja har osså berättat den en hel del gånger har hört längre versioner som verkade lite för bra . .
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
dekadens P21 Okej, om det är sant och du VET vem hon är, vilket år hände detta då?
Det var väl den där om ormen som sov i sängen med... Jag orkar inte, men det var ju nån som drog den i en tråd ganska nyligen..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
har hört samma historia som trådskaparen, skillnaden är att i den jag hörde så knullade bruden med killen på nån fest, sen efter ett tag så blev hon orolig i magen, så visste hon inte om hon hade blivit gravid eller bara hade ont i magen så hon gick till en doktor. då sa doktorn att det var likmaskar som ätit upp halva hennes livmoder, så att snubben hon knullade måste ha haft sex med ett djur eller en död människa för att det skulle kunna hända..
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Ish den me ormen e nasty oxå . .
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Doktor_Humor P21 din version är fan hemsk!! värst av alla. god damn!
Tical haha ja, den är ganska grisig!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Hände min kusins polare..... Snubben var på finlandskryssning och söp till med sin pluton tror jag. Kvällen slutade i baren där killen raggade upp en halvsnygg milf som han sen gick hela vägen med. Sen några månader senare på en släktmiddag visade det sig att båtragget var hans pappas okände halvsyster.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
elitz HAHA Ett ex släktingar/familj berättade för mig om en tjej dom kände eller om det va en släkting till dom.(väldigt osäker på exakta personer) Hon bodde iaf i en lägenhet på bottenvåningen och vid enstaka tillfällen lyckades skymta en gammal man utanför sitt fönster. Som till slut blev oftare och oftare. Till slut la hon ut mjöl utanför fönstret för att se om det verkligen hände på riktigt, klart som fan är det fotspår i mjölet när hon tittar dagen efter. Men det är inte det värsta. Efter denna "mjöl"händelse så vaknar hon mitt i natten och känner sig iakttagen, hon öppnar ögonen och det står en man brevid hennes säng och tittar på henne. Det är mörkt så hon ser inte ansiktet på honom, hon blir förstelnad av skräck och bara ligger still. Till slut går han och hon nojjar sönder och ringer vänner och släktingar i fruktan av att vara själv... tror inte hon sov med olåst dörr något mer.
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Alltså, vem fan sover med olåst dörr? Speciellt om man bor på bottenvåningen? Sen att hon nojjade tillräckligt för att hälla ut mjöl för att kolla om någon gick utanför, men ändå inte tänkte på att låsa dörren? Jag är villig att tro mer på likmaskhistorierna än den där.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
unclesam Tro vad du vill.. varför kallas det "urban legend"? ; )
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....