I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bangladesh

Övrigt - Blandat

2009-02-04 21:13

Bangladesh

Nån som varit där och kan berätta lite hur ni upplevde landet? :)

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2009-02-07 10:23
Jag har varit där, 2 veckor i en by mot gränsen till indien i Rashai distriktet och 5 dar i Dahka. Stor trivdes där men du får vara beredd på mycket folk! och som västerlänning får man uppmärksamhet. Har bilder där vi går med en folkhop på över hundra människor som följer efter oss och bara kollar. Det beror säkert på vart man är i landet också i Dahka slapp man ju det :) vart i bangladesh ska du åka? Folk är väldigt vänliga mot en, i byn vi bodde i blev man inbjuden i vart och vartannat hus man gick förbi. Fick följa med en marknads ägare hem där han bjöd på mat och visade oss runt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-08 20:57
jävlar vad sjukt.. Jag vet inte.. min systerdotter ska gifta sig därborta me en kille som är därifrån.. Men funderar på att inte dra dit.. är inte värt och dra dit i 1 vecka och förlora pengar från jobbet osv om man inte ens kan gå i bikini på stranden när det är dödsvarmt....
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2009-02-25 17:11
Är själv därifrån och var där förra året. Som turist blir du nog väl behandlad av de flesta. Mycket folk, maten är guld, det är varmt.Trots att du inte kan gå i bikini så är resan nog värd det. Cok's bazaar är ett måste! =]