Kyssas + Blunda?
Kanske känns som en liten retarded fråga och värdelös tråd men anyways. Jag stör mig något enormt på en vana jag har eller vad man nu kan kalla det. Grejen är att när jag ska stå o kyssas med en tjej eller bara kysser denne så brukar jag inte blunda, eyes open all the time liksom. Jag känner mig lite kall endå men jag tänker alltid på det efteråt haha, nån som brukar göra likadant?
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Det är första steget till att bli mördare.. Deal with it!
Blastboy, Vikktorius sa det! Du är en ninja i träning!
Hahah stone cold, nä men shit de kanske inte händer hela tiden. Men när de väl händer så kommer jag alltid o tänka på det. Ganska skumt o meningslöst men what the hell.
Jag har tittat ett par gånger vid onyktert tillstånd. Men det är av anledningen att jag plötsligt vaknat till och tänkt "WTF?! Vad är det jag sysslar med?" och spanat efter första bästa flyktväg för att sedan slita mig loss och försvinna in i skuggorna innan varelsen jag kysst i fråga har hunnit öppna ögonen.
Delam tange barat
"hört" att det har något att göra med att killar tar in mer visuellt, och tjejer har lättare att ta in andra sinnesintryck. Verkar ganska vettigt när man tänker efter...
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Det gör det faktiskt :)
jag tittar nästan alltid!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Jag tittar bara om det går nåt bra på TV.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om Simbas teori stämmer är mitt förhållande jätteobekvämt, jag tittar och han blundar. Jämt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har nog aldrig fattat det där med att hångla... slicka på någon annans tunga. Ok det finns "värre" saker att slicka på, men det tycker iaf jag är skillnad.
Rock out with your cock out!
nää jag slickar på allt.. det är gott!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
two_grand P27:Blundar eller tittar du när du slickar på "värre" saker då?
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Producent
2009-02-02 09:24
pesso P23 Well både och =)
Rock out with your cock out!
two_grand P27 : HIGH FIVE!
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
hahaha, jag är exakt likadan. Fast jag står och tänker på det at the moment, så jag tvingar mig stänga ögonen & då känns allt helt fel
Om det råkar vara en flyktig kyss, om man är på väg på bussen eller måste springa på toa så kan jag titta med gott samvete. Annars är ögonen stängda.
My heart lives in my vagina.
Jag har aldrig fattat varför man ska stänga ögonen? Jag brukar då väldigt sällan göra det.. Efter ett tag känns det udda att hon blundar men inte jag. så jag tvingar mig in i blindheten. Är de jag som är udda? Peyz=)
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
jag tittar. alltid. var på er vakt efter karies.
Toastare
2009-02-02 15:26
Jag tittar, vill ju se vad jag hånglat upp.. även om jag mest brukar se porer och annat som kanske inte är så intressant på nära håll. Men blundar jag börjar jag lätt tänka på annat, för så fungerar min lilla hjärna..
Jag skyller allt på Emma!
jag blundar till 99%. det är trevligare helt enkelt. är man asfull så kanske ragget e fult o då vill man inte se det. eller så passar man bara på att sova lite för man är trött. haha. eller med sin flickvän så är det ibland kul att titta hur hennes ansiktsuttryck är :)
Så kan min flickvän göra. Lite fucked up och jag stör mig som fan på det.
"Som klockrenh säger." - oneoo
Tycker det känns helt annorlunda att kyssas med ögonen öppna.
Haha jag har alltid ögonen öppna när jag kysser nån... En tjej sa till mig: "Du kysser med ögonen öppna, så antingen är du pleyer eller prostetuerad, jag vet inte vad jag ska hoppas på"
jag tror alla tjyyvkikar.
men av vad jag minns (japp, är eremit nu) så brukar ofta killar hålla ögonen öppna då och då..
men om jag har observerat det så betyder det att jag själv har tittat så vi kanske är troll som glor på varandra allihopa!
Däremot är det ju skillnad på att kisa med tunga ögonlock än att råstirra som ngn sorts clockwork orange -->
Femme fatale
Fan nu blev kycklingen sur när jag sa att jag brukar ha ögonen öppna, =) Haha.
Jag blundar alltid och låtsas att jag haffat en tia.
Jag brukar titta om hon tittar.. alltså ska vara säker att hon har stängt ögonen. förstår inte varför man måste stänga ögonen? E hon så ful i ansiktet så man måste stänga ögonen och fantisera om nån annan?
Jag har ingen personlighet
E hon så ful i ansiktet så man måste stänga ögonen och fantisera om nån annan? Är det så borde man ju verkligen låsa in sig själv och ta en funderar i ett par veckor.
Hur retarded ser det inte ut då om båda står o har ögonen öppna o kollar på något annat samtidigt som man kysser varann? :D
Blir mera sensuuuee om man blundar. men brukar kolla ibland, kul. det pinsamma är ju om båda smygkollar. det är inte bra. då blir det en "vem ska blunda först då" å så sjunker gradvis kvaliten på hånglandet. tjejerna brukar alltid blunda först om detta inträffar, dom är blyga när det kommer till hångel. tjejer värderar fö hångel högre än killar i 99% av fallen. om man hånglats mkt kan man köra med öppna ögon, för då äre ok. å kanvara sensueee. är min erfarenhet.
Haha men vadå, det kommer ju naturligt att blunda.. eller? Tycker jag iaf. Sen smygkikar man lite ibland men det är ju bara mysigt... =)
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Aldrig tänkt på de, blundar automatiskt.. Tror jag mest gör de för det är "bekvämt", titta på någonting så nära gör mig bara snurrig i huvudet..
Leker live eller?
haha, skön tråd.. ^^ jag brukar faktiskt inte heller blunda, gör det bara om bruden skulle titta.. Känns skumt att kolla någon rakt in i ögonen på så nära håll :P
ja stirrar alltid.. blundar enbart om man har känslor för personen, av nån anledning känns det mer äkta och inbillar sig att det här är ens 'livs' kyss ;) jävlar va fjolligt det där lät.
RATED R!
Jag blundar typ för det mesta om det inte är en lång kyss lr långt hångel
ååååh det är mysigare att blunda på något vis vet ej varför
Trådskaparen borde tacka sin vana då denna kommer rädda honom från diverse ångestfyllda stunder. Eyes open all the time, ett nytt motto definitivt.
what u know´bout me
det finns en fysisk/optisk anledning att ha ögonen stängda, jag låter er lista ut det.
1. dålig andedräkt kan ge bestående synskador i extremfall? 2. extremt tjocka glasögon kan ge personen utan en viss känsla av berusning? 3. mascara klibbas vid långa ögonfransar på manlig part? vafan ere för jävla påstående ^^
RATED R!
Jag tittar för att se om hon tittar och för att tjyvkika lite. När hon väl tittar lite och haffar mig så blundar jag snabbt som ögat (no pun) :)
AIK
Blundar ni när ni har sex också då eller? Ögonkontakt är hetast.
Jag tittar bara då jag har för avsikt att käka upp hennes tunga och vill se skräcken i hennes ögon.
Blundar ni när ni har sex också då eller? Ögonkontakt är hetast. nee klart man tittar då.. men inte i ögonen utan på brösten.. eller ner på själva penetreringen,. naa mean