I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny Hemsida

Övrigt - Blandat

Hangaround

2009-02-01 21:32

Ny Hemsida

Länk till http://www.linusjohansson.info.se
Ny design och nytt material. Om något inte fungerar så anmäl det gärna i tråden. Vore tacksamt.

Jag har tänkt att ändra på scrollen men eftersom jag bara hittar sådana som finns för IE så avvaktar jag tills jag hittar något som stödjer alla webbläsare i samma kod. Tycker själv inte att det är så snyggt. Hemsidan är bygd så att den skall ge mer fokus på bilder än att själva designen snor uppmärksamheten. Försöte att göra det så minimalistiskt som möjligt. Synpunkter är alltid roligt.

2009-02-01 23:30
såg riktigt bra ut, snygga kopieringar.

men på "documentary" vet ja inte riktigt va du är ute efter om de är åt presshållet så behövs det nog lite mer sånt stuk, de ser lite feature/personporträtt ut. skulle gärna se lite bildserier, lite mer berättande i bilder. fast de beror ju helt och hållet vilket målgruppen är.

fungerade perfa i firefox 3.

och stuk som jag vill ha på min hemsida, eller samma typ, kontaktuppgifter, portofolio, blogg, inge bjäffs :)

fast ja har bara orkat sammanställa min sportportfolio so far, sjukt slö.

jag är ett djur.
Hangaround

2009-02-02 00:35
KasEd
Tack så mycket:)

Den titeln är lite oklar för mig med. Men det är just dokumentärt det är. Inga av bilderna på den kategorin är iscensatta eller så. Utan det är bilder på mina kompisar som jag bara tagit när de inte varit beredda, eller endast lite beredda. Funderar att byta om titeln dock, men till vad vet jag inte. Det skall framgå att det är dokumentära bilder, fragment ur mitt liv liksom.

Inget överflöd inte:) Se upp för att slänga in en gästbok haha.

2009-02-02 00:41
ja fast då är dom lite mer candid, ögonblicksbilder, dokumentärt går ju lätt och blanda ihop med press dokumentärt com de är ganska långt ifrån. men förstår precis va du menar.

jag är ett djur.
Hangaround

2009-02-02 08:44
där slog du huvud...på.-spiken...
Tack

2009-02-02 09:38
Snyggt! Gav lite kritik och råd i facebookgruppen förresten!
...och det är det som är så fint med whoa!
Hangaround

2009-02-02 11:57
Ah, tack! Skall kolla haha.