En påse utan snus i
Tjena! Köpte en dosa igår och upptäckte till min förtvivlan att en av de sista snusen kvar var en påse utan snus i. Har hört talas om folk som har klagat över att de fått en råttsvans i sin OLW-chipspåse och sen fått tillbaka en liten fin check eller ett gäng chipspåsar tillbaka. Hur hade det här funkat? Kronan var det, vill ni ha bild så slänger jag upp det MVH
Tankarna flyger i väg nu. Jag är helt förstörd. Denna påsen var ju en av de deprimerande tre sista i påsen. Hade jag kunnat yrka på sveda & värk för den otroliga psykiska smärta detta ger mig? Eller hade jag kunnat stoppa ner påsen i en tom General-dosa för att få lite bättre snus tillbaka?
Producent
2009-01-29 18:28
...och så sitter en familj någonstans utan mat ;>. fan ge dig.
Du kan nog skicka den tomma påsen och dosan till Kronan's tillverkare och få en stock i retur.. Jag fejkade iallafall att det hände mig en gång och mailade dom och fick 3 dosor för besväret.
...och så sitter en familj någonstans utan SNUS ;>. fan ge dig.
Producent
2009-01-29 18:31
...och så finns det en person som måste FÖRSÖKA vara rolig ;>...
låg det löst snus i hela dosan då? har fått flera dosor men nån trasig påse i i mitt liv..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Inte helt ovanligt. Köp en ny dosa vettja!
spliff macht frei
pigglaen: Efter en noggrann inspektion kan jag meddela herrn att nej, det låg inte något löst snus kvar i påsen. Någon som vet hur lång tid det tar för en att få återgäldningen?
jag har fått från; onico, gainomax, havrefras, och nå mer, att klaga ska man ALLTID göra om man har fått nån halvtrasig produkt!
work some magic
Tack Brodin1! Du är en riktig supporter
Varför har ingen nämnt familjen som sitter nånstans och BARA kan äta snus?
Intressepenisen hårdnar!
förstår mig inte på folk som ska vara så jävla "kunden har alltid rätt" Common, det handlar om 1 snus, vad fan har den för värde, vem bryr sig, kostar ju ungefär lika mkt att ringa swedish match o klaga på skiten..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
haha fan va härligt o BARA äta snus......tänk om den familjen hade fått påsen utan snus..då hade en fått vara utan
vi är överallt!
Hahahahahahahahahah.. Livet som fattig kan inte vara lätt.
okej om det var halva dosan eller så, men en tom prilla har väl hänt cirkus 300 gånger att man fått. Men du kan säkert få en eller två doser som alla anställda på Swedish Match har fjärtat i... Det roliga med sånt här är ju folk som fått kackerlackor i kinderäggen eller så, så får dom hem 3000 ägg, vem fan vill äta skiten efter en sån upplevelse liksom.
No cake for the impurity!
Producent
2009-01-29 19:13
Eh kackelackor är fan gott då man grilla dom i lite vitlöks sås=)
Flyger fritt, landar platt
haha kackerlackor i äggen. man kan ju sälja dom om man nu får 3000. jag brukar också få helt tomma platta påsar i snusen. men man orkar ju inte ringa o klaga, även att man kanske får en ny dosa ;> jag tycker det är tufft med tomma snuspåsar
www.RekFoto.se
Känns lite som ett collectors item, men för fan, även om jag får en snusdosa tillbaks är det lätt värt besväret.
det händer ju ganska ofta med Granit och Kronan.
tycker det är mest göterborgs rape som är dåliga.
www.RekFoto.se
Mentalprayer. du tror inte att turk kiosken runt hörnet hade köpt dina 3000 kinderägg? räkna på detta. ett kinderägg á 10:- + kakerlaka ingår. 3000 kinderägg á 2-3 :- st = 6-9000:- SAMMANFATTNING Kinderägg med kakerlacka = skatt.
Producent
2009-01-30 11:30
snusar man lågbudget snus får man räkna med detta helt enkelt, och du får inte en dosa på en dag. så du kan likagärna ta en ny tjuga och köpa en ny dosa istället.
Går det inte att skicka till swedish match och klaga och på så sätt få ett par nya dosor?
Va nog det mest snåla jag har sett... Har du inte råd att köpa nya dosor, snusa inte då
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Vad klagar du över, du fick ju en extra påse på köpet. Inte alla som får det. Den kan du säkert använda till... något väldigt onödigt.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
vi ater snus till middag alla dagar i veckan utom pa lordagar da vi far buljong, gjord pa farsans sockor. Langtar tills imorron!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Hände samma sak för min morsa, hon hade dock två stycken tomma påsar.
Nån vaken? dygnet runt? neaw.
Skärp dig istället å sluta försöka lura till dig gratissnus.
The News called it crack, i called it diet coke..
så du kan likagärna ta en ny tjuga och köpa en ny dosa istället. Vilken är snusen som kostar så lite som en tjuga? Typ Knox kostar ju 27, men så smakar den därefter också.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
hahha va fan klagar ni för vart han nu ledssen över att en påse va tom låt han va det vill han ringa o klaga låt han göra det får han 2-3 snusdosor för besväret så e väll det ok... jag skulle ha gjort samma sak folk som säger att man e snål inte fan tror jag att om ni får betala för mkt på konsum för det ni handlar att ni inte säger till att nått har blivit fel så HÅLLKÄFFTEN
inte orkat läsa igenom tråden, men när det hände mig ringde jag å skicka ett brev till swedishmatch, dom skickade 5 nya snusdosor till mig.
http://www.sthlmmd.se
mephistp jg köper phantom för 18:-. och för att vara lågpris är det faktiskt helt ok smak, men inte som general såklart. klart man fått trasiga påsar flera gånger, aldrig orkat påpeka det däremot. men att snilla profithungriga företag på än så lite uppmuntrar jag å det största. framförallt så har de inte uppfyllt de krav vi som konsumenter har rätt att ställa på en produkt vi betalar för
http://www.kommandot.se/wp/
haha låter ju som att du tror det är nått unikt ? känns som att ja får tomma snuspåsar i var ochv arannan dosa...stör det dig ?? köp baksnus...så slipper du det... för övrigt hade ja en fattig polare som köpte en dosa snus...han öppna den och ställde den i fönstret i 4 veckor med öppet lock... sen köpte han en ny dosa..samma märke... la över de blekta torra äckliga snusen och skickade in dosan med ett brev och kvitt o grejjer.. fick 2 eller en rullar/rulle har ja för mig... lite elakt kanske..men ja tror inte det påverkade eras ekonomi... förövrigt... visst klaga på...det är din rättighet om produkten inte utger sig för att vara som den brukar... jag hade äskert med klagat...speciellt med de höga priserna som är nu...bperb Phantom ? vilka butiker säljer det ?? kanske borde prova det ! låter ju billigt och ja är inte så kräsen...så länge det är nikotin :)
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
Du kunde fixa bild.. vi vill se bild!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
hänt mig 3-4 ggr, att man får en tom påse i, bara att bita ihop, jag snusar dock grov snus
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tha slayer kiosken på kortedala torg:) men har sett det på lite andra ställen också, frågan är om jag fan inte såg den på 7eleven häromdan tillochmed
http://www.kommandot.se/wp/
Köp en ny dosa snåljåp
http://duckdown82.tumblr.com/