I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kolla på basketmatch i new york

Övrigt - Blandat

2009-01-28 22:25

kolla på basketmatch i new york

jag hade tänkt bjuda med pappa på något basket eller baseball match while in new york, manhattan nu till sommaren och då undrar jag såklart om ni har några bra tips på sidor där man kan kolla/boka biljetter, priser plus lite andra events. För dem har väl inte uppbehåll under sommaren?

skulle bli mycket tacksam för tips

"it's not england you fairy fart, it's the ukay!"

http://starbuck.blogg.se

2009-01-29 10:22
The Yankees öppnar ju sin nya arena nu om några månader, jag skulle lätt kolla in dem. Om du hellre vill kolla basket så har du ju Knicks. De spelar ju i Madison Square Garden vilket är rätt coolt det med.

Personligen gillar jag baseball och skulle inte missa en chans att se the Yankees spela.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-02-06 18:25
ska till new york i mars och tänkte hinna med en basketmatch, har letat lite å hittat den här sidan: Länk till http://www.ticketnetwork.com/tickets/new-york-knicks-tickets.aspx. Priser från allt mellan 25-1000$ på dom matcher som var aktuella för mig, varierar väl med motståndet och veckodagar en del...

Finns baseball å all annan sport och konserter med mera på den sidan också. Ingen erfarenhet av hur det funkar att beställa dock, nån annan som kanske har? Skulle vara guld även fast sidan verkar tillräckligt seriös för att lita på
Poet

2009-02-09 00:03
Starbuck: Keep it in mind att NBA tar sasongs uppehall under sommaren.
At the gates of Eternity...

2009-02-09 00:21
det var det jag misstänkte...fan, jag ville helst se basket. aja, tack för tipsen, ska kolla vidare...
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!"

http://starbuck.blogg.se

2009-02-09 02:56

riktiga biljetter verkar riktigt jävla dyrt om man inte vill sitta typ längst upp bakom en pelare eller nått annat där man behöver typ teleskop för att se ens lite av matchen... med dyrt menar jag typ 700 dollar för en "hyffsad" biljett.. en riktigt dålig typ den sämsta biljetten kostar kanske 100 dollar..

annars står det ju alltid folk utanför madison square garden och ropar om det e match på kvällen "TICKETSS!! TICKETSS!!!" och dom får ju stå där för polisen så jag antar att dom inte e fake... men jag kan inte garantera nått...

och vill du ha "riktiga" biljetter fård u fan se till att vara ute i god tid för dom försvinner snabbt som fan har jag hört...

samma sak gäller för N.Y rangers som för N.Y knicks i madison square garden.. har ingen koll på baseball dock
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-25 14:56
med dyrt menar jag typ 700 dollar för en "hyffsad" biljett.. en riktigt dålig typ den sämsta biljetten kostar kanske 100 dollar..

skitsnack, ialla fall på Rangers. Såg Rangers för 40 dollar och då var det helt ok platser och köpte biljetterna på Madison Square Garden samma dag.
SKU - SKU - SKULASON!

2009-02-26 00:19
uppenbarligen måste det ha med säsong att göra eller vilket motståndarlag eller något liknande.. skulle det inte varit så dyrt hade jag ju själv gått
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2009-02-26 17:51
Ticketmaster

Biljetterna kan ga pa 30 till 1000 USD. Sa det ar ingen overdrift,
Poet

2009-02-26 18:15
Fuck it... jag ar trott.

2009-03-18 22:05
Att gå på en Basketmatch på Madison Square Garden är någonting jag kan tipsa om! Detta är en upplevelse till max. Men lägg ca 100 dollar ifall du verkligen vill uppleva det till max. Köp inte skitet för 35 dollar som jag tror är lägsta. Och vad ni än gör. Kör inte biljetter på gatan! Vi träffade X antal personer som hade köpt biljetterna på gatan som hade blivit lurade. Och dem hade köpt biljetter för allt mellan 50 dollar stycket och 120 dollar stycket.

ENJOY!
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora