jtothegizzo är dom understa Clae?
Formerly known as BobbyBlingBling
nonbei> nope, det är vans chukka del barco. finns på cali. lite seglarstuk på dom, skönt med läderskor nu på hösten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aha sömmarna i tårna såg ut som clae's stil, dom brukar iofs ha lite större sömmar i läder. Feta iaf! =)
Ja dom var fet nice!
Forumssignatur...<br>
Vans gör bra skit! har fått upp ögonen för dom nu på senaste tiden faktiskt. Nonbei Har tyvärr riktigt svårt för winter spizzzzyz. Dom vanliga är råheta, har ju tre par själv, men klarar inte riktigt av winter.
Can't break necks in boxes
Whosa Vanliga spizikes är definintivt fetare men fick dessa för 400:-, helt nya och tyckte dom va hyfsat snygga så passade på att fynda. Dom växer på mig o jag gillar dom mer för varje gång jag använder dom.
är de varma? diggar egentligen inte dem heller så mkt, men ska nog köpa de första girls winterized spizikes. Kör alltid hela vintern i sneakers då kan man lika gärna köpa ett par som är varmare.
perezosoo nä, lika tjocka som vanliga spizikes men grövre material och nån gummikant längst ner.
Hihi, kan lika bra lägga upp här också!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
*tihi!
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Vädret var inget vidare för sneakers i morse... snö och blask :(
Hur som helst det här var de senaste dagarna för mig:
What else is there?
viic Hot pic!
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
Dagens val
Dagens ena val, Ventilators
Dagens val nr 2, Cortez Nylons
dagens: Puma Hawthorne
ah shysst nonbei! lite puma goes chukka boot
stick the fucking flag up yer god damn ass
^^NAJS. Är det vita AM180's med bara röda detaljer?
Det är ju am90 :)
Forumssignatur...<br>
jtothegizzo Hett! :)
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
hmmf, jaja, Om ni säger 90-s då. Jag trodde min gamla lädervariant, (med den där plastiga reflexbiten nede vid de tre första lacehålen) var en 180, men jag har visst levt i blindo.
Tackar! Jo det är läder am90 som jag köpte i Toronto för ett par år sedan. Tydligen var det nån special Canadian edition men jag fick dom för typ 300 kr så jag tvivlar på det. Han ville nog bara bli av med dom...
TheMatt det kanske är ett par Lights?
Forumssignatur...<br>
Jag ska fan kolla i garderoben ba för att. w8 for it...
Den här jäveln jag tänkte på. Står inge om nå 180 nånstans,
vette fan vart ja fått det ifrån då. QS2 i plösen, så antar att det var en quickstrike
när det begav sig, typ 02-03 kanske.. Well well. Skitsamma.
TheMatt, det där är en Air Max 90, en Air 180 ser ut så här: http://www.kicksonfire.com/wp-content/uploads/2007/10/nike-air-180.jpg QS2 har inget med quickstrike att göra. Jag skulle säga att det är koden för fabriken som skorna är gjorda i.
Jag står korrigerad, so to speak..
Fick dessa idag så var tvungen att pröva dem. Är inget dunks fan i vanliga fall, men älskar dessa.
Always against the odds, one with the underdogs
Söndagens val
crucialH P26 Bästa dunken ever! Älskar den. Jag är på jakt efter dom jag med, mina är inte så crisp längre
HELA JÄVLA VINTERN!
haha.
Forumssignatur...<br>
Wintermorning fashion, snöfall hela natten så på med slitna timbs...
Matchar iaf hunden!
Hela Malmö är en stor brun och blöt slaskpöl....
VÅGA TROTSA SLASKET!!
Fortsatte trotsa snöslasket igår kväll
Ice Ice Baby-beaters..
AM90 south-pack beaters
det är nonbei o thematt som håller fanan högt!
Ja, jag märker det! Nu får ni trotsa snö och slask så man får lite updates! Äntligen börjar det torka upp här i Malmö så Apeman kanske slänger upp nåt...
många feta skor här! bara undrar hur fan ni kan ha råd med så många "dagens val"? är ju inte de billigaste dojjorna!
Idag var det torrt så jag passa på med lite jordans. Alltid värt det.
Vanilla Det handlar om att prioritera :-P Sen är det ju en kostnad som troligtvis är spridd över lång tid.
Jag ser inte din bild Trendnet.
Forumssignatur...<br>
inte jag heller Trendnet... Gör om, gör rätt! ;-)
hemma med förkylning o fucked up bihålor...
Igår
I torsdags
dagens: Ventilator -pink elephants