Igår...DC Volcano
Hellsinki Sneaker Freak!
så blev det med vita.. väldigt osäker
stick the fucking flag up yer god damn ass
De är väldigt trånga, kör utan insoles. Nu blire Zlatan!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
poo de e nog svarta snören som gäller i dom dära...
poo, prova gråa, var jävligt snyggt. jag kör dock också svarta.
jo såg gråa på ct. men de står mellan vita o svarta för mig.. skulle vart lite mer off white snören än de jag tog i men såna får man ju inte tag på
feta dojjor Poo och candide! Poo: mjaa... svårt men jag tror nog med på svarta faktiskt.
Forumssignatur...<br>
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
hifive fresh fit och söt hund
Grym fit hifive. Vad är det för byxor? Vart hittar jag såna?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Det bästa var matchandet sko/hund!
Igår Grenade Halfer´s för mig och Air BW för tjejen när vi gick och kolla Tarantinos nya...
Och idag lätt smutsiga SB Blazer´s...
Hellsinki Sneaker Freak!
Grymma blazers!
Idag blev det så här för mig.
Satte i de röda snörerna. Funderar på att byta tillbaka till grå.
Fett Candide! Försökt hitta ett par Doom´s åt mig till rimligt pris, försenade mig från ett par i våras som såldes för 60€...
Hellsinki Sneaker Freak!
Candide...byxorna är från Whyred, modellnamn Louis. Soke...bara att fråga Candide om han har kvar några. :)
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Hehe, jag har dessvärre inga dooms kvar. Hade nog bara en storlek 11 som störst tror jag, men det kanske du använder.
..en us11 går på, men tight...
Hellsinki Sneaker Freak!
Japp, bytte nog bort 11an mot mina awayguns tror jag. Nog ett par av mina favorit sbs.
Det ser ut att vara kallt i Malmö. Grymma Union 180's för övrigt!
de e sånt typiskt malmö-väder, man kan inte klä sig rätt... det är för kallt för å klä sig lätt men samtidigt för varmt för å klä sig så^^^
fett ape!!
Forumssignatur...<br>
så sjukt snygga ape! vill verkligen ha dem clerk 180s
2 nya nb på en sida o båda är flippade.. helt otroligt börjar likna apeman snart snörar jag väl genom tunghålet oxå om jag inte passar mig
fett med svarta Poo.
Lite cali-love idag, sommar väder ett tag...
Forumssignatur...<br>
poo dang! vad feta dom blev med svarta... hm... nästan så jag blev lite sugen på dom nu... rejält mkt snyggare än med orginalsnörena, å förästen! du har glömt snöra genom "lace-stay" hällan på tungan ;)
bara o handla apeman!! rekommenderar de varmt.. nb kan va lite så ibland o slänga i snören som inte går ihop med nånting på skorna så man får lösa de själv.. tur jag fick ett par svarta från 1500orna
shysst metodmannen!!
sugen på ett gäng NB också, de grå du skaffat poo e jäkligt fräsha!
undantaget som bekräftar regeln angående rosa idag
får fina minnen från min shopping spree @ calis swap meet nu
har inte orkat ladda upp bilder på ett tag, men nu hade jag lite tid över
förra veckan, beaters
igår, lite variation med adidas
idag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beaters, men sköna o cykla med...
Hellsinki Sneaker Freak!
shyrre action bild!!
hej idag hade jag de här på mig när jag gick på bio!
såg inglorious basterds o fan va bra den va!! när four horsemen kom på höll jag på att kissa på mig för de va så grymt!!
hejdå
Fan jag kanske borde plocka ett par likadana.. Åker ner till oktoberfest sista september.
inte sett filmen, men kan ju bara hoppas på att Poo menar det fetaste spåret från Kill em' all..?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte sett filmen, men kan ju bara hoppas på att Poo menar det fetaste spåret från Kill em' all..? jo tänkte d också men jag hittar inte att den e me på soundtracket...?
haha nix inte metallica.. utan the circle of tyrants
Okej vad tycker ni? Min tjej tyckte inte så bra om dem jag tycker dem är jävla feta faktiskt. Mina första skor med "gubbar" på
Forumssignatur...<br>
Nya Edwin EC-62 med tihi!
Forumssignatur...<br>
Alkor Jag håller inte med din tjej, riktigt feta är de. Jag gillar Vans, kanske skulle börja inkludera lite mer vans i samlingen (läs hetsköpandet).
jag måste nog hålla med tjejen alkor... gillar inte vans eller en massa tryck på¨skor
and the cherry goes pop!
jag o bänkgrannen på stadion ikväll.
superettan här kommer vi!
Ska försöka ge mig in i den här tråden lite då och då. Idag blev det premiär för tennisbollarna.
Got on the bandwagon but I guess I fell off it,/ hit my head, passed out and woke up as Orphic./