skit het om man är inne på nu rave o med i den där justice videon:p
stick the fucking flag up yer god damn ass
nja inte så inne på rosa skor av nån anledning...
Rosa är ju kung! Fanns inte i min storlek på pickyourshoes, lika bra det, försöker ju att inte köpa skor. Får se hur länge jag klarar mig.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
kan inte ens komma på vad jag köpte senast.. måste va ett tag sen.. köpte en legomodell för nån vecka sen dock.. första på snart 20 år. klart skoj:)
Lego är roligt. Så fort min son passerat riskzonen för legoätande ska jag börja köpa lego istället för sneakers, eller nja, men kanske lego och sneakers.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
haha.. åt dig eller han?
Hehe, jadu, vi får kanske dela.
Alise får en fet duplopryl imorrn när hon fyller två så får se om hon får nåt intresse.. jag vill köpa några stora star wars prylar men de är sjukt dyrt
igår till ikea. jag vet, dags att putsa till dom lite...
idag var det dags att "break em out" för första gången!
bonus:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jtothegizzo : Jag har ännu inte vågat använda mina True Blues än. Eller jo, hade dem en gång ned till affären.hahah:)
Always against the odds, one with the underdogs
jtothegizzo: Jag har ännu inte vågat använda mina True Blues än. Eller jo, hade dem en gång ned till affären.hahah:) Rädd att de ska gå sönder?
Grymma skor jtothegizzo, sämre match, förstår iofs att du gått över till landslaget från Djurgårn, du kan ju iaf se fram emot att ni kommer vinna superettan nästa år, haha! Hammarby!
jtothegizzo Dom är riktigt najs dom där jordanskorna. Jag köpte ett par av de nya också, skönt att ha ett par att gå med och inte slita så mkt på de gamla.
candide : Nja.haha Eller mer så att jag vill spara dem lite.hehe
candide P26> passa dig! vi kommer tillbaka.... det gör vi alltid! ;) ja, matchen var ett riktigt sömnpiller, men jag lyckades få fram några vip-biljetter så det var iaf gratis! jag är helt såld på true blues nu! var o köpte 1 tee som passar perfrekt o bara väntar på tillfälle att ha på mig dom igen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jtothegizzo : Vad var det för tee? Jag hittade en Caked out som matchar bra.
crucialH P25> den kommer upp nästa gång jag har skorna på mig
poo
sa inte du att du tyckte Yo! skorna, dom rosa, va dom bästa i modern tid?
å en annan grej...
3:09 in...
å om man kollar vidare när han tuggar om sina skor... så när han plockar upp jordan olympic 7:orna... så är det innan retrosläppet 06...
candide
bull ju, att dom var slut... trist att jag inte visste det tidigare, att du gilla dom... för dom rea ut dom för 7 pund på CT för nårra månader sen...
hur som... ontopic!
idag.
ja men yo är lite annan liga vettu
Never rock the same pair twice! Det är inte hela världen, lär väl komma fler cleana färger. Jag gillar verkligen hur clydes sitter (vet inte om det var clydes du hade iofs, ser ju ingen skillnad på alla puma modeller), de är sjukt bekväma. Ska försöka haffa ett gäng tror jag men då får det vara i roliga färger, har ett par som jag jobbar med i trädgårn, de är gula med vit stripe.
ett tips är att om det står clyde på sidan kan du räkna med att det är clydes:P
Skivsamlare
2009-08-13 19:16
Yes! In Concert — For the love of music
whosa: Sjyssta Air Structure Triax, mycket bekväma skor
trendnet: Mycket fina AM90 Size?, de saknas i min samling
Igår på mina fötter
What else is there?
Feta air force 180s, vill också ha
Apeman Det finns ju ett par dunks som skulle matcha den tishan hyffsat. Banklån? "Vad vill du låna till, Apemen?" "Jo, herr bank direktör, ser du den här tishan..."
candide... hahaha... jooo... om jag nån gång blir pokermiljonär så kanske... dom är asfeta ju... pausar just for kicks filmen när den snurrar förbi i introt...
Ja, de är verkligen asfeta. De finns ju på flightclub, bara i stl 11.5 dock. Men har du råd med dem så har du säkert råd med 4 par extra strumpor att ha i, haha.
Skivsamlare
2009-08-15 09:33
Igår:
lätt ett av de bästa släppen i år!!om de nu inte kom förra året.. skulle behöva de andra oxå
Cleana NB poo. Såg lite bilder på en ny NBxAtmos som ska släppas i september, den var riktigt grym. Självlysande!
Ja de är fin fina de där... :)
Forumssignatur...<br>
den var riktigt grym. Självlysande! grym o självlysande?? två ord jag inte kan få ihop i samma mening. posta bilder på de i andra tråden då va ere för modell?
Skivsamlare
2009-08-16 20:04
stövlarna ftw!! ska köpa ett par jag oxå.. skulle gå fint med mina träskor
Haha! Jag brukar ha AF1or på mig när jag plockar svamp, true to nike! Silverfärgade skor är hett för övrigt.
Skivsamlare
2009-08-16 20:31
Gummistövlar knäcker! Har faktiskt ett par helt förstörda AF1or som åker på för svampplockningen vanligtvis, men det var för blött ute i mossen för att ha på sig dem :)
Min morsa gifte sig igår.
Jag i Air Yeezy, lillbrorsan i Purple Pigeons.
coola killarna^^
You bet ya. Min mammas hund åt upp mina skor jag normalt har till kostym, tycker nog annars att de passar lite bättre. Men söndertuggade skor har aldrig varit min grej.
blev lite inspirerad å rocka mina enda AM1:or när det var så mkt tugg om sånna... så det här är alldeles nyss på väg hem från Camp Lo konserten på Malmöfestivalen...
^^ Visst är de trevliga TheMatt? :)
What else is there?
Och bara jag i hela världen som inte har dom! =(
Can't break necks in boxes