från mobilen idag:
Moderator
2009-02-02 21:50
Jag dregglar på candides bild!
Som någon nämnde ovan blir det mycket brunt och svart den här tiden på året, men då och då plockar man fram färgarsenalen.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Mkt bra skoval på majoriteten av alla foton, jag blir bara avis att jag inte har råd att köpa flera fräsiga skor :
HMOR
Dålig bild men det här blev det idag.
Forumssignatur...<br>
^^ där har vi snygga skor.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Dessa går jag i imorrn, nysnörat & tandborstat för en gångs skull..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
norrland keepin' it real..
på morgonen:
Är New balance skmöna att gå i eller? Jag har aldrig gillat den sortens sneakers med uppåtrundad form där fram..
DIF!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bob otroligt goa, men det beror på vad du har på dig nu iofs? skönare än dunks af1 osv iaf
whoop whoop
Forumssignatur...<br>
Trevligt med mycket bilder! Fina structures alkor!
Idag till jobbet:
Oj oj de där 1500 är riktigt fina.
Forumssignatur...<br>
tyvarr ingen egen bild
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
fan va gött att det är så många som lagt upp bilder!!
Monsta! HELT RÄTT i snö...
realidad dom är riiiiiiktigt heta dom skorna... jag har den perfekta hook-upen till de skorna, men jag saknar skorna... sååå snygga.. älskar dom knicks färgerna... fett å se dom på en runner...
Big Up till alla som lagt up idag! Fortsätt håll den här tråden vid liv genom att lägga upp bilder, det här var ju den roligaste tråden sedan vi hade igång sneakersamlingar!
Monsta! Helt rätt året om! På sommaren med shorts till också :D
Så här blev det idag.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Får ja köpa din skor Apeman!! Vad är det den modellen heter?
Nike Air Force 180 å svaret är nej... ;)
Det är lätt bland dom fetare Air forceskorna.. Spanade på ett par såna på tradera för bara nå veckor sen, men tog fel på avslutningsdagen så missade att plocka dom asså.. men nu när ja vet vad dom heter ska ja spana 24/7
Färglatt så här när halva veckan snart är avklarad, right..
Idag:
Så snart csn kommit:
Plus ett par Adidas Dublin troligtvis :)
DIF!
matt dom där DÖDAR allt ! så galet färgkombo som ändå funkar så bra!!
erorone: well thank you, ja de ær najs, men tycker de är lite svårmatchade, dessutom gillar jag inte Airmax med "lädertå" så värst. Mesh sitter så mkt bättre imo. Gillar när de blir så där mjuka o goa. Loove till Realidads senaste. btw; ska vi skippa pressfoton o google bilder, så tråkigt så man dööör va. Bara bilder med din fot i skon nah' w'mean?
thematt
åååh dina skoooor... löööööv them (den senaste bilden alltså)
Dagens:
gillar dom inte men men..
Relidad: omg!!! Killed it typ :) Fina skor du också mstery. jag har på mig samma skor som igår så det blir tyvärr ingen bild idag.
Forumssignatur...<br>
lo pro såhär under slasksäsongen
mstery
De där skorna är snygga. Gillar Omni pumpsen rätt hårt, har bara ett par själv.
Spiz'ikes igen för mig idag.
Producent
2009-02-04 17:48
gillar dom inte men men.. Kan gärna ta dom.
Candide rockar freshest!
Apeman P30 Shiit! Det där är riktiga neck breakers. Den gröna färgen är ju helt sjukt snygg. Hade nog gärna sett dem med svart midsole, men de är ju sjukt tunga ändå.
erorone: They aint got shit on AM Amsterdam.
så var det med den saken
stick the fucking flag up yer god damn ass
fan va ointressant med bilder från affärer o dylikt förresten. på tiden att ett par super stars kom oxå!
matt jooo de e nog en viss utmaning kan ja tänka mig! har själv ett par greedy genius där alla färger skär sig mer eller mindre :) naero fast å andra sidan, dom e inte lätta att slå...
Ja, det är vit tee o blåjeans typ. Samma med kvällens..:
TheMatt, snytta skor, jag gillar färgerna.
Idag blev det såhär för mig:
Och såhär blev det för min son:
vandals low blev det idag
Ett par stackare som varit med ett tag fick följa med ut i snöslasket.
Fan, alla rockar grymma dojor o foton nu. Gillar sonen, sött! Måste styra en riktig kamera damnit.
På accuwheather widgeten aviserades det snö å slask i mängder i malmö... så idag blev det wallabee´s, men snön uteblev och verkar uppskjuten till i morgon...
Fan va avundsjuk jag blir på dig realidad!! Alltid dom fetaste Air Max modellerna.. Runner for the win!
poo P31 he det är ju industritofflor, hade liknande på mitt föra jobb snodde med mig skosnörerna när jag slutade gillar dom skarpt P=
http://www.aktivdemokrati.se/
^^ jo har de på jobbet o ibland när jag håller på o rustar min kåk
snygga stålflex! e det inte så dom heter?