I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

min väska luktar skit!

Övrigt - Blandat

2009-01-27 13:58

min väska luktar skit!

köpte en weekendbag i kamelskinn i egypten och den luktar röv! förpestar hela lägenheten med denna jävla kamellukten. min syrra köpte en likadan med henne skinn var behandlat o hennes luktar inte så mkt.

snälla whoa, hur ska jag göra för att den ska sluta lukta?
jag vill inte kasta den för den är så himla fin!

syumoan akoinwe!

2009-01-27 14:16
Haha fyfan vad jobbigt. Prova att hänga ut den ett dygn eller nåt, så kan du ju gå till ett skomakeri med den och kolla vad dom har för behandlingsmedel och shit... finns nån spray som ska ta bort dåliga lukter ur typ sneakers och kläder, prova det! Dom lär iaf veta mer på ett skomakeri än på whoa :)
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2009-01-27 14:18
Hellre att det luktar kamel än gammal spya som det lukta här. Tackar min kära room-mate för det som lämna kvar gammla makaroner som jäst under helgen. Då kan man börja klaga tycker jag :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-27 14:26
Måste ju finnas krämer och liknande för att behandla skinnet, så som flaaajjest sa, gå till en skomakare och fråga.
Can't break necks in boxes

2009-01-27 16:05
har också en väska av kamel men lukten har försvunnit med tiden för mig.
din syrras kanske inte var lika nygjord eller nåt. testa tricken annars.
Fried little fishies

2009-01-27 21:10
Haha, det är nästan pinsamt hur mycket påhopp man får.. Veganer är vortfarande en minoritet, så passa er jäääävligt noga! :P

testa att hänga ut den på balkongen en vecka elle något, annars är nog skomakaren en hett ledtråd.. happas det löser sig!

All hail the apex predator!

Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2009-01-28 14:13
ringde en skomakare, de sa att det enda som funkar på kamel är att vädra vädra vädra
syumoan akoinwe!

2009-01-28 14:18
Ja men då har jag fan lösningen till dig... Vädra den vettja!!!

(slappt försök att var rolig)
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2009-01-28 22:06
Den luktar så för att när dem gör väskorna så garvar dem med kamelpiss.
Samma sak för min syster.

2009-01-29 00:38
***TRÅD RENSAD***

Anledning: Off-topic samt påhopp. Nu kramas vi och håller oss till ämnet, visst? :)))
Delam tange barat

2009-01-29 09:05
haha hur fan kan en kamel-väske-tråd behövas rensas från påhopp? :D

OT: Lägg upp en bild på den!
work some magic

2009-01-29 09:09
Vet inte riktigt om det här är rätt ställe att fråga på, men är det nån som träffat några killar som tyckt det varit kul att spotta på en tjej?

Jag går ofta klädd i galonisar (såna där höga hängslebyxor) galonjacka och galonvantar, ibland även sydväst i galon. Dessa kläder lämpar ju sig utmärkt att spotta på, men det är inte speciellt ofta som det händer dessvärre.

2009-01-29 09:13
HELVETE! Kan någon mod. ta bort ovanstående inlägg? Det blev ett missförstånd, råkade skicka, men hann inte ta bort det.

Ha överseende..

Blev postat i fel tråd. Ber än en gång om ursäkt!

2009-01-29 10:57
Vågar man fråga vilken tråd den var menad för?

För övrigt: screenshottad och sparad som textfil. Snart dags för en "whoas perversaste" tråd?
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2009-01-29 11:32
Menad för "är tjejer lömskare än killar?" :)

2009-01-29 12:40
Ah.

Du är en mycket... underlig ung dam.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2009-01-29 13:21
haha wtf x5 på flensmormor
work some magic