I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

era värsta fylleminnen

Övrigt - Blandat

   

2009-01-26 20:38

era värsta fylleminnen

finns garanterat redan minst 1 sån här tråd men jag tycker inte att det går att få nog av andras pinsamheter så jag kör på en ny..så som titlen säger kom med era pinsamaste och värsta fylleminnen ni har varit med om..

själv kan ja börja med midsommar 2002..
var 16 bast och hade köpt mej en halvliter whiskey..

morsan och min styvfarsa var bjudna på fest hos nåra bekanta så jag tänkte ha en liten tillställning...
vid kanske 4 tiden lr något på dan så kommer dom första kompisarna dit och vi börjar dricka..smart som man är när man är 16 år gammal så svepte jag självklart alla mina whiskeygroggar så flaskan var slut på en halvtimme ungefär..

vid det laget sitter vi ute på våran veranda och jag lyckas trilla av stolen och bli hjälpt upp minst 5 ggr inom loppet av några minuter...
en av kompisarnas halvsyrra är även med på festen och hon är ruskigt snygg och jag får för mej att vara lite charmör aftonen till ära...
resultatet blev att jag knappt kapabel att stå på mina egna ben sludddrar fram något i stil med: du är den vackraste på jorden men själv är jag så jävla ful...
konstigt så blev hon inte helt till sej i trosorna av mitt don juan prat men ja fick iallafall en kram och en sjuhelvetes massa gapskratt från mina polare..

efter de så ska jag gå in i vardagsrummet o byta låt på sterion men lyckas på nåt sätt fälla mej själv så jag dyker rätt in i byrån som bara är en hårsmån från o störta i golvet med sterio och allt...kort därefter dyker några andra polare upp på festen och jag börjar sluddrandes förklara för dom hur mycket jag älskar dom och är allmänt patetisk...

sen är minnet väldigt svart men har fått återberättat att jag tydligen gick till toaletten med dörren öppen och däckade på toastolen me kallingarna nere och att polarens snygga halvsyrra kom in o såg hela kalaset..efter de så hade en av mina polare hittat mej sovandes i badkaret nerspydd men lyckades få liv i mej så ja tog av mej spytröjjan o tvättade mej litegrann iaf..
sen så börjar jag ropa efter polarens halvsyrra o ville att hon skulle komma in till mej i badrummet vilket hon konstigt nog inte gjorde..

kort därefter ringer morsan hem för att kolla läget o får som svar något i stil med: jaa kan ta vaaara på meeej scchäälv de e ingen faaara vi scchaa dra till stchaan snarrt..
av någon outgrundlig anledning trodde inte min kära mor på att jag hade läget under kontroll utan cyklade hem ifrån festen hon var på för att hitta mej återigen utslagen på toaletten..där gav hon mej en filt o hjäpte mej av me kläderna eftersom att försöka flytta mej till sängen hade varit ett dödfött projekt..iallafall så fattar jag inte att de är morsan utan tror att det är polarens halvsyrra och börjar ropa tack till henne.

strax efter det så var min midsommarafton slut o jag vakande upp på toagolvet dagen efter och hade nog en av dom jävligaste baksmällorna jag någonsin haft i hela mitt liv...
ångesten ska vi inte heller tala om och mina polare berättade mer än gärna gång på gång om mina bravader den kvällen och jag blir än i dag påmind om den midsommaraftonen titt som tätt..







lördagen den här helgen var väl inte lika katastrofal men långt ifrån städad och under kontroll..

skulle dra och festa med några kompisar i en annan stad där det skulle vara 18 års fest..
till saken hör även att hon som fyllde år är jävligt söt o snygg och hon hade några veckor innan skrivit att hon tycket jag var söt på bilddagboken och jag hade även fått hennes msn fast där svarade hon aldrig när jag skrev till henne så jag antog att det inte fanns något att hämta där utan åkte mest iväg för att få lite omväxling o träffa lite annat folk än dom man jämt festar med här i hemtrakterna..

iallafall så tar jag först bussen till skövde och när jag kommer fram ser jag att det är över en timme tills bussen jag ska med skall gå så jag sätter mej och börjar förfesta för mej själv med mp3n som sällskap medans jag väntar på bussen..
får i mej kanske 5 öl eller något och går och pinkar för och slippa bli pissnödig på bussen..men efter att ha åkt i kanske 10 minuter så kommer pissnödigheten krypandes igen och blir bara värre och värre..bussen sakande även självklart toalett så det fanns verkligen inget annat att göra åt saken än att härda ut..
minutrarna går och känns som timmar och jag börjar kallsvettas och håller krampaktigt i gardinen för skulle jag slappa av så skulle de garanterad bli rena sprinklersystemet i kallsipperna...
tillslut är det så illa att jag måste sitta och hålla handen över ballen för att kunna hålla tillbaka trycket (utanpå byxorna då) och självklart så sitter det ju ett gäng fräsha brudar framför mej som garanterat ser hur jag sitter där kallsvettig med ena handen på könet och den andra krampaktigt hållandes i gardinen...
när vi alldeles strax är framme så känner jag att inte klarar att hålla mej längre utan går av en hållplats för tidigt o rusar iväg och gör mina bestyr..
självklart så gick ju även dom söta tjejerna av på samma hållplats som jag och såg förmodligen alltihop..
aja nu är ja iallafall inte pinkenödig längre utan börjar bege mej mot förfesten vi skulle mötas på innan vi skulle gå till 18års partajjet...

eftersom det var ett tag sedan jag var hos snubben jag skulle till så hade ja glömt bort hur man gick för att hitta till honom så jag fick vela runt ett bra tag innan jag slutligen kom fram..väl där så satte jag mej och hinkade vidare på mina bärs och dum i huvet som jag var tog jag även en grogg som var minst 70-30 o svepte i mej som pluss på ölen även fast jag vet att de oftast slutar i katastrof när jag dricker sprit och särskilt när jag blandar det med öl..strax efter det så drog vi iallafall till 18 års festen och jag var bra på gasen när vi kom dit...möter den snygga tjejen o hon hälsar på mej och jag hälsar tillbaka men säger inte så mycket mer utan går ut till köket tillsammans med polarna jag kom dit med o hinkar vidare eftersom jag ändå tänker att hon inte vill nått (underbart positiv och intelligent inställning jag vet)..

väl ute i köket blir jag fullare och fullare och jag och en av polarna lyckas välta ut öl över hela bordet och golvet och när lägenhetsinnehavarn kommer ut i köket och letar efter något i kylen så frågar jag om han letar efter sina tangakallingar eftersom jag tyckte han såg väldigt bögig ut...
redan där märker jag att vi börjar bli allt annat än populära på festen och kort därefter brusar jag även upp på nån kille där utan anledning för att jag tyckte han lät otrevlig när han frågade mej något...
då gick droppen för han som ägde lägenheten och vi fick lov att avlägsna oss därifrån men innan vi gick så snodde vi 5-6 öl lr nåt ur ett flak som stog i köket..
vi drog tillbaka till stället där vi förfestade och nu följde även den snygga brudens mulligga raggarkompis och någon annan tjomme som ingen kännde med...

när vi var tillbaka där så hånglade jag först upp den mulligga raggatjejjen och informerade därefter snubben som hängde med att han hade de fulaste skrattet jag nånsin hade hört men att han inte skulle ta illa upp för det..
där slutar mitt minne för kvällen men jag hade tydligen somnat me brallorna halvvägs nere och gått i sömnen halvvägs ut i köket och vänt o efter de legat o sagt : aj,hjälp i sömnen nästan hela natten..

dagen efter mådde jag verkligen som jag förtjänade och bävade verkligen över bussresan hem som väntade..
blev bjuden på käk av kompisen jag var hos och fast det smakade gott så var jag tvungen att äta långsamt åta helvete för o inte spy rätt över köksbordet..
efter vi hade käkat gick jag förbi en annan kompis och hämtade en väska som jag hade glömt där tidigare och gick därefter till bussen..
bussresan var verkligen en plåga och jag fick sitta och hålla inne spyorna nästan hela tiden..när ja väl var framme igen så återstog återigen över en timmes väntan på min buss och jag kände att jag behövde gå ut på perrongen för att få lite frisk luft..

när jag har kommit ut så känner jag att det väldigt väldigt snart inte kommer gå att hålla emot längre så jag skyndar iväg bort mot en contanier så att jag skulle kunna kallva någorlunda diskret men bara några meter efter brister de och jag lägger världens fontänspya rätt på perrongen och de stog en hel del folk på andra sidan spåret och bevittnade alltihop..
efter att ha tömt halva magsäcken där på perrongen så känner jag mej hungrig igen och går mot donken för att käka lite..

bakfull och trögtänkt som jag är så förstår jag inte att jag tar i fel dörr när den vägrar gå upp utan står o rycker i dom låsta dörrnarna till commersehuset i över 1 minut innan jag kommer på att man går den andra vägen in till mc donalts..
därinne satt ett gäng smågrabbar som glatt berattade för mej att det inte går att gå in genom dom låsta dörrarna med ett obeskrivligt drygt flin på läpparna...
jag orkar inte bry mej om de utan beställer en meny och sätter mej och käkar och går sedan till bussen och åker hem...

väl hemma igen kikar ja runt på nätet och ser att den snygga tjejen som fyllde 18 hade skrivit till mej på fredagskvällen och undrat om jag skulle komma o gjort flörtsmilys och grejjer...
jag förbannar mej själv som satt och bettedde mej som ett jävla drägg i köket istället för att prata med henne på festen men tänkter att det skadar ju aldrig o skriva tillbaka iaf..
såg ja skriver något stil med : hehe japp fast de märkte du nog och jag blev junte så långvarig iofs..
men när ja sedan kollade på hennes sida så såg jag att hon hade raderat mitt inlägg utan att svara på det så att den chansen som jag kanske hade hade sumpade jag ju rätt jävla rejält iallafall..ibland blir man bara så oerhört nöjd på sej själv..

det här blev rätt jävla långt så ja förstår om folk inte orkar läsa igenom smörrjan jag har skrivit men nu har jag iallafall bidragit med 2 oerhört "lyckade" fylleminnen från mitt vilda leverne bland vin kvinnor och sång..

en död moderat är en bra moderat