Vad har ni på för pålägg på eran macka? :) hur gör ni eran godaste
som rubriken. :) Godast för mig, Limpa eller rostbröd som är rostade går bra utan rostat lägg på smör eller mjukost med kantarell smak på ost skinka salami sen en avslutning, bearnaise sås på :) allt det på så får du en förjävla god macka :) helst en "dubbelmacka ;)"
Promotor
2009-01-18 09:01
antingen: brödlimpa+smör+kaviar+2 lager ost eller rostbröd+äkta majonäs+skinka = där har ni min frukost :)
aaaah denna tråden gjorde mig ännu hungrigare!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Du behöver: Rost mackor 4st smör ost makrill Bre smöret på alla fyra mackor, lägg på makrill på två stycken och vräk på med ost, lägg ihop mackorna så det blir dubbelmackor. In i mikron och ta ut dom när osten börjar smälta. Så sjukt jävla gott! AAAAAAAAAAAAA fan va hungrig ja blir nu
Can't break necks in boxes
Toastare
2009-01-18 12:11
Jag har många olika.. *Ljust knäckebröd, mjukost, skivad tomat, salt/peppar/vitlökspulver *Grovt sötat bröd (typ kavring), pepparotsvisp, rostbiff, groddar *Mörkt knäcke, leverpastej, äkta saltgurka (kinda gurka, helst vit) *Grovt sötat bröd, saltrulle och någon vällagrad ost Nu ska jag gå och köpa brunch.
Jag skyller allt på Emma!
Hönömacka med smör, brieost, skinka och guacamole... YUM
My heart lives in my vagina.
baguette med ost, bacon, paprika och sen slänga in den i ugnen så att brödet blir sådär krispigt och osten smälter. och sen häller man på massa hp sås, mums! makrill ser så jävla gott ut men jag mår illa av lukten, önskar att jag gillade det :( haha
Min favorit macka är mycket enkel. En skiva hålkaka,stekt ägg, Onsalakorv och ättiksgurka...
Busögat
finns det inte redan typ 2 såna här trådar som är ganska långa? nåväl.. det beror på vad mackan är till. om det är frukost, lunchmacka, om det ska fungera som en toast eller liknande.frukost : knäckebröd med ägg (stekt eller kokt) med kaviar på.matig lunchmacka : ciabatta (eller liknande baugettebröd) med mozzarella, avocado, tomat och färsk basilika på. lite salt, peppar och olja över.toast : ost, philadelphia ost med örtsmak, tomat ELLER chevre, pinjenötter, ruccolasallad, rödlök (salladen läggs bredvid, inte i toasten när den ska värmas). den sista toasten är jättegod att ha som en vanlig lunchmacka också, kall.
Ostmacka. Fungerar alla gånger.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2009-01-18 15:34
Wasa delikatess, tunt lager makrill med tomatsås(på tub) och en ostskiva på. mmmmmmmmm...yummy.
http://beltontorsk.tumblr.com/
Här kommer favoritmackan i kronologisk ordning! mörkt bröd smör rostbiff remouladsås rostad lök it's a killer!
Tunnbröd, smör, nutella.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ciabatta med lax, färskost, rödlök, gurka, kaviar/dill röra, rucolla... ciabatta med spicy chicken, bacon o sötsur sås...sen får man ju kasta in lite grönsaker också!
Grovt ciabatta bröd eller liknande, färskost, rökt kalkon, mango chutney, rucolasallad, paprika....där har ni en bra macka Annars är det få saker som klår en limpmacka med ost och en kopp varmchoklad i vinterkylan :)
Klassisk räkmacka eller köttbullesmörgås med rödbetssallad. Eller valfritt bröd, smör, skivade ägg, en speciell korv/skinka på & saltgurka. Mumma.
be the change
nåt mörkt bröd, smör, cheddar, gurka frkostmackan idag
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Hangaround
2009-01-19 08:21
Just nu kör jag stenhårt på Toast med prästost och medwurst, går grymt bra ihop med hallonyogurten.
jordnötssmör (100%) inte chokladsmör. och sylt=) orginellt va..
Ha inte råd med dyra pålägg för tillfället kör jag på creme bonjour majonäs herrgårds ost och isbergssallad
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Bakelse1 P21 woord, inte jag heller idag körde jag mitt 12 kroners rostebröd med smör,kvarbliven köttfärs & lite remoulad blev mätt iaf :)
just idag (då jag för engångsskull tycker falukorv är mums) blir det nybakat bröd me stekt falukorv o skivad tomat :-)
Toast på rostbröd: Smör, grillkrydda, svartpeppar, oregano, tomatpuré & mozzarella, mhmm <3
rostat bröd med kalkonpålägg :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Any type of bread, peanutbutter & jelly!.
*snaark*
grovt bröd, kalkon, senap blir aldrig fel
jag är discoverys ansikte utåt
något stort bröd och flera av samma bröd, sen på med allt man hade över från julbordet ... tyvärr fungerar ju det bara några dagar per år men åååå vilka underbara dagar
http://www.myspace.com/loosecannonbv
Graffare
2009-01-19 16:49
En fet limpa, sen smetar jag på allt gott som finns i kylen. :)
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
viggos : Nee det gör man när man har munchies :D
man äter ju sin macka på subway och då tar man Chicken Teriyaki med olja,salt och peppar
BIT POP is taking over klockan 8
Fy fan vilken äcklig tråd!
Jag hade kunnat leva på att varva mellan rostmacka med makrill och rostmacka med skagenröra, det skulle funka i minst 10 år. Helt sjukt så gott det är (inte blandat, men både och är gott).
Rostade bröd med smör och oboy pulver!!!!!!!!!!!!!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Favoriten är nog runt knäckebröd med smör, julskinka, cheddar, apotekets senap och äppelmos. Blir bara kring jul dock uppenbarligen. :/
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
Idag åt jag tunnbröd med smör, ngn schysst salami + gouda ost...sjukt gott:)
Fast om man e seriöst så ska d vara
baguette värmd i ugnen, med smör, gouda ost, salami, ägg som är på gränsen till löskokade och lite vanlig sallad:)
Fullkornsbröd med kalkon och nån god keso, det är bra skit
http://duckdown82.tumblr.com/
LingonGrova + Smör + OstKeep it simple.
bla.
ost?
Jag gillar knäckebröd med smör,ost och stark senap Macka med ost, tomat och aromat! Macka med Grovhackad leverpastej och Önos smörgåsgurka Vanliga toast med ost och skinka Macka med falukorv är alltid gott. Macka med Potatismos! Macka med potatissallad och köttbullar. Ljust bröd rostat med antingen ost+ marmelad eller Messmör! =)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
-Baguette -potatissallad -rostbiff+grillkrydda -tomat -grönsallad -bröd -creme fraice -prickigkorv
och vem fan är du?
Graffare
2009-01-20 11:23
-Mörkt bröd -Stekt falukorv -Rödbetssallad -Saltgurka -salladsblad
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
en liten festligare macka: polarkaka (bred på rätt sida, alltså den me hål) smör (som i bregott) lök paprika tomat jonnys senap (sötstarka) ketchup curry ost blir lite som en mini pizza, jävlig nice..
aa meh glömde.. skiten ska in i ugnen också på 150-175C+.. ta ut när osten ser smäl å god ut! enjoy!
Finsk rågbröd, grön Bregott, kokt ägg (gulan ska vara lite lös men inte rinnig) och salt.
Redline!
valfritt bröd - vitlöksost - skinka/salami - purjolök - ost - skivat päron. Underbar smakuplevelse, päronet gör hela grejen.
SMÅLAND!