I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nya vänner i Karlstad

Övrigt - Blandat

2009-01-17 12:06

Nya vänner i Karlstad

Hej hej! :) Jag känner att jag behöver lite nya vänner här i Karlstad, helst tjejer! En träningskompis skulle inte vara fel, då min boxningskompis har bangat. Eller nån tjej som gillar att gå ut och festa och dansa till bra musik..det lilla som går i denna lilla stad..(obs. inte schlagergolven som alla verkar älska) Snälla och trevliga personer får gärna höra av sig om de vill träffa mig! ;)
//Natalie

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-17 12:45
jadu, jag tror internet är ett utav dom sista ställena du behöver leta på;) stick till arenan i torget, där kmr du lätt fixa vänner. annars e de ju bara gå ut och festa och skaffa vänner ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-17 12:47
Jag tycker att internet är skitbra till sånt.. och arena är nog det sista stället jag skulle gå till för att träffa vänner, lämnade fjortisstadiet för ett par år sedan om vi säger så. men tack för att du försökte ge mig tips :)

2009-01-21 21:21
yay, jag bor i karlstad men när du säger att det är en jätteliten stad vill jag nog inte vara din vän:(

SpoilerÄr nog lite för ung för dig kanske, typ några år. Fel kön också, ajaj
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2009-01-22 16:41
matthew, jag tror nog inte du faller under någon kategori som kan kallas för vänner eller någonting i posetiv riktining. Du får nog söka dig till Sylvester eller liknande gay-site för att hitta likasinnade. Puss och kram din vän Robert

2009-01-22 16:59
ensam i karlstad.. lider med dig trots att jag bara har åkt genom stället
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2009-01-22 17:17
Jag ska ta med dig till Maxim och visa hur Karlstadbor roar sig kungligt. Har du tur kan vi även köra lite huliganism på någon skön Boltic-match.
 Tottenham Hotspur
Producent

2009-01-22 18:56
perfekt tillfälle adam
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2009-01-23 18:53
I Karlstad hittar man sina vänner på Metropol, Rud. Där kan du dansa, sjunga kareoke och köpa dig nått gott o dricka och prata med de trevliga människorna! ;)
Reg. varumärke

2009-01-24 14:18
Haha, metropol har iaf god pizza ibland.
Men som sagt, det hänger ju ett gäng regelbundna alkisar där 24/7, de sviker aldrig.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2009-01-24 16:27
haha tack för tipsen :) och så jäkla ensam är jag inte.. skulle bara tycka det var kul med lite nya vänner.

2009-01-25 01:46
Vad sägs om att leta runt på universitetet lite ist?
Infödda karlstadbor är sällan nått att ha.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2009-01-25 11:51
leif loket, värst vad du tog illa upp, öm punkt?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.