...därför jag är så rund... HAHAHAHAHA jag har feber =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
giggle
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min mamma e från norra karelen i finland o farsan från typ helsingfors. jag blev svensk medborgare för ca två år sen men talar ingen finska så ja anser mej va svensk. jag e däremot förortsvensk så ja pratar litegrann på alla språk ;)
Halvislänsk och halvsmålänning som växt upp i Skåne. Mitt medborgarskap är den förstnämda.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Uppländsk/Sörmländsk/Närkisk/Småländsk
DIF!
Kosovalban
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Svensk/Norsk
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Min nationalitet är svensk. Jag likställer inte det med etnicitet och mina geners härkomst...
Delam tange barat
Norrländsk djupt i mitt hjärta
One chapter a day
Producent
2009-01-17 04:01
amar eller hur! sjuka är att ajg blev rödhårig också, ingen av mina föräldrar är det. båda har mörkbrunt/svart hår typ. fast pappa är faktikst inte speciellt mörk. bara mörkare än en medelsvensson. men jag har blivit helt extremt blek, typ blekast i världen. fast jag har fräknar istället. det får vara min coola grej. haha :)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
nationalitet...jag kan ha dubbla pass (om man nu kan ha sånt numera, när jag var mindre fick jag iaf bestämma om jag ville ha båda eller icke nu är ju vi med i eu så fuck it I guess) och då ha Svenskt och Lettiskt pass.
Amar: libanes/indisk BILD BILD BILD!!! :)
Graffare
2009-01-17 12:13
Jag har åkt snöskoter utanför Kuusamo :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Producent
2009-01-17 12:35
Född i Sverige men föräldrar ifrån Turkiet
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
min far är finsk och min mor är svensk
Jag e zigenare från serbien
som mitt nickname
svensk/polsk... mor från född i USA farsan polsk,Morfar Colombian..så jag vettefan va jag har för skum mix..sen är mitt efternamn Colombiansk...Gonzalez...hjälp mej bullen!
BOIA CHI MOLLA
Svensk/Sudanes
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
Perkele vad mycket finnar det finns på whoa.
Still in the bridge
Halv svensk halv kleptoman
My heart lives in my vagina.
skillz . tror inte det är rätt att slänga upp en bild på henne utan hennes samtycke, men hon är definitivt supervacker iaf. Hela hennes familj är det. alla systrarna och hennes bror. mums!
Femme fatale
Jag vill ju se bilder på alla er snygga människor!
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Född i sverige av finska föräldrar
http://duckdown82.tumblr.com/
nu har jag räknat(ja har tråkigt) och fann inslag av 22 olika etniciteter. Det är lite ball.
För att överdriva lite 75% Svensk 25% Turk med en stänk Same i mig.. vet dock inte om det stämmer, men har man en släkt som på pappas sida helt och håller är bosatt i Gällivare eller uppåt så borde man fan vara Same också.
Jag är helt finsk, dock född här men alla i min släkt är finnar. Jag är väldigt stolt över att vara finsk också.
Amar: Hehe, det förstår jag. Lät sjukt nice iaf :D
halv syrian, halv assyr mamma syrian från nordöstra syrien, pappa assyr från irak
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Sollentuna och Hässelby strand. pur stockholmare om man inte räknar med min farfar som är dansk.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
12.5 % fransk 12.5 % belgisk 25 % svensk 50 % finne Tung europeisk mix , det är så vi rullar.
Graffare
2009-01-18 22:45
mor och far är födda i Chile. men jag är svensk medborgare! jippi!
http://beltontorsk.tumblr.com/
afropolack varför det namnet då? önsketänkande eller :P
skojjig tråd! amar: vi kan göra cocktail-barn ihop! :P
Graffare
2009-01-19 00:13
finsk farfar, svensk farmor, svensk morfar, italiensk mormor sosse farsa hippie morsa och jag bara är.
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Iraniii Kebab o ris hela dan varje dag ;P
svenskt så långt bakåt i tiden som det egentligen kan tyckas relevant att gräva...ännu längre bakåt i tiden så är det ryssar, valloner (osäker på om det är belgiska eller holländska dock, har för mig att det är det senare), en gnutta amerikan och ett stänk gipsy kings
azer-iranier
GreAt_rEtarD haha me too. Föräldrarna är från chile och jag är född här :)
Hel isländsk men född i sverige. Pratar dock flytande svenska och isländska :)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Kurd från irak
100% svenneballe
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Jak er svenskan.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
båda mina föräldrar är födda i finland, jag är född och uppvuxen i sverige. haha min pappa är också från uleåborg som medoria´s och Kaal´s mammor. för typ 2år sedan snackade jag med en uteliggare, han var också från uleåborg och kände till mitt efternamn.
puss
halv svensk halv ungersk
csavargo från ruff runkers
Jag vill också vara isländsk och prata sagospråk :(
Helsvensk blev jag efter lite släktforskning.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
aniii F20 hahah vadå sagospråk :)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
vallónpåbrå några hundra år bakåt i tiden via morsans sida/djupaste norrländska skogarna från farsans sida. dvs 100% PURsvenne
mama said knock you out