Överlevnadsguide; hur du slår ihjäl tiden fram tills studenten?
Ja. Som rubriken säger. Tips på hur man får tiden att gå snabbare inför studenten! Kom igen! ;)
gå i skolan
Haters gon' hate...
Konsertbesökare
2009-01-11 23:00
Ha så kul du bara kan och gå till skolan. Saknar redan gymnasiet och jag gick ut i somras. Gymnasiet är the shit på alla möjliga vis.
håller med SlimJim 100% man tänker aldrig på hur gött det är förrens det är över...
Haters gon' hate...
Producent
2009-01-11 23:06
Rätt hård looserstämpel på att längta tillbaka till gymnasiet just fyi. Men visst är det skönt att slippa ta ansvar för något annat än att man inte gjort sina läxor.
Redaktionen
2009-01-11 23:07
Precis, gör det mesta av dina studier medans du kan. När du säkrat de högsta betygen du kan, kan du väl ringa en vän och gå på bio eller spela 360 som vanligt..?
namaste
det är januari å du kallar tiden till studenten något att slå ihjäl? not in the top of your class, eh? du borde väl plugga som ett djur denna terminen?
ja plugga på, dina betyg kommer påverka hur resten av ditt liv blir. jag önskar jag kunde börja om gymnasiet och ordna bra betyg till mig.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Det är bara att kötta läxor och höja dina betyg. skita i att festa och bara köra racet fram till studenten. Sen kan du festa hela sommaren som ett svin!
För det första, söker jag tips på roliga halvgalna grejer som man kan skriva på en "poster" för vårt projektarbete då vi skriver en studentbok för avgångselever '09..second, min skola har bland de högsta utgångsbetygen i hela Sverige med ett medelvärde på 19 (har själv 18.3 i meritvärde nu) . Å det är svårt att vara top in my class om alla 30 i ens klass har MVG i allt, eller hur? ni brukar vara roliga...
Det roliga med att gå i skolan var väll att man kunde göra saker spontant.. och INTE behöva fråga på ett community om hur man kan förgylla sitt patetiska liv.
Auch, nu kände jag mig gammal! Minns att vi räknade ner från 100 dagar, och varje gång man kom till en nolla, (90, 80, 70 osv) så var det antingen fest, bar runda, göra något hyss eller spela brännboll. :)
jisses, människa. "patetiska liv"?allvarligt, om det är med en sån kommentar du vill möta mitt inlägg med så, visst, du känner mig så väl. tjing.
Det referera inte till hur det är nu, utan hur det kommer bli... Du går ju fortfarande i skolan got dammmmmmnit. Jag var inte super allvarlig förut.. Ni måste väll ha 3000 internskämt i eran skola och klass som ni kan njuta av?! Annars kan ni ha en cykelfest, det hade varje avgångsklass på våran skola.. Alla cyklar omkring i stan och dricker massa, sen så har man stationer där det är irländskjulafton osv osv. Har ni ingen Festkommité på skolan? Dom anordna ju dom flesta ideérna man slängde åt deras håll...
Tack, äntligen för lite tips. Internskämts-idén var klok och man kan kanske tro att jag hade kunnat komma på det själv men där kommer min "lack-of-creativity" in i bilden (därav anledningen till varför jag vände mig till whoa från första början.) Tackar iaf ;)
Men du får väll sätta dig ner med dina klasskamrater och bolla lite ideér liksom.. Det blir ju nämligen dom sakerna som är roligast. Man kan ju göra det mesta med lite alkohol i tassarna så det är ju bara planera nått kring det haha..
Ps. Cykelfesten ska självklart gå i Bad Taste-tema, och ska gärna sluta upp med att alla våldgästar det lokala Mcdonalds:et hahaha..
Nu blev jag intresserad! Vilken skola är det du pratar om Spoo?
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Studentskivorna börjar väl om drygt 2 månader? Plugga så mycket du kan fram till dess, för när det väl dragit igång gör man fan inte mycket annat.
Drick öl? man är ju full konstant hela vårterminen när man ska ta studenten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kom på vad du vill göra efter sommaren så att du har ett mål. Jag har hittat ett par skolor som har fått mig mer skolmotiverad än någonsin. GG
huset röd
lyssna på det som redan sagts i tråden... ta vara på den tiden du ändå går i skolan, lika bra att göra det bästa av sistuationen, sanna mina ord du kommer ångra dig senare när du väl kommer fram till det själv.. vad ska man annars gör dom 3 åren? du kan drömma om å få ett jobb.. å leva på soc redan under 18-19 års ålder.... njaa du kan bättre än så.. inte för att utbildning nödvändigtvis behöver betyda kunskap eller vice versa, men som jag säger, du ska ändå gå där dom 3 åren.. lika bra att göra det bästa av situationen, välja kurser som stimulerar dig och faktiskt lära dig något!!! big up yourself lil dude
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sök så många utbildningar du kan, det är jävligt lame att vara arbetslös ett halvår för att sen börja komvux....tro mig
Skivsamlare
2009-01-12 20:01
hos oss så anordnar festkommitén (w00t) partay @ ngn krog varje 200, 150, 100, 50, 25, 10, 5, 2, 1 dag :> det var soft.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Skivsamlare
2009-01-12 20:01