Polisanmäla busringning?
Igår så ringde en tjej till mig och sa att hon var från ett företag som heter Under Täcket. Hon undra om det var lungt att göra en undersökning om sexleksaker, för de skulle öppna en butik i min stad. De börja fråga om jag hade partner och grejer, hon ville skicka glidmedel hem till mig och rosa dildo. Efter ett tag så frågade jag vilken adress butiken låg på då sa hon en befintlig gata i staden, men jag fråga sen om postnummer då var det fel och då börja jag fråga varför hon ringde mig, då börja hon prata om min snopp och att jag hade längst. Och börja fråga massor om varför jag inte har flickvän (hon har precis dumpat mig) så jag tog illa upp. Hon börjar fråga varför jag inte vill ha sex hon jag pratar med och om jag ville träffa henne. Grejen hör till att hon måste veta vem jag är för hon visste vart jag jobbade och att jag bodde i lidköping. Jag vill polisanmäla henne! Hon ska få veta att man inte jävlas med mig! Hon ringde från privat nr också!
Du är ett lat stycke mat!
Jag har också hört något sånt Jag vill jävlas med henne, 2009 ska va ett år i helvetet för henne
I din polisanmälan säg även att du blivit hotad till livet. :)
Förresten är det inte busringningen du anmäler utan trakasserier.
Skit i anmälning. Få fram vem, sen gör ett evil-prank som ekar 2000-talet ut. Lägg upp en tråd senare för tips om elaka grejer man kan hitta på så kokar vi ihop en whoa-mix! YOUR'E ABOUT TO EXPERIENCE A WORLD OF PAIN. YOU EVER BEEN IN NAM? BITCH!
RATED R!
corpius Jag vill polisanmäla henne! Hon ska få veta att man inte jävlas med mig! mm kommer säkert bli skitskrajj, spelade du in samtalet? annars är det ju ord mot ord..
tyckte tjejen var grymt rolig som pranka dej, du som är en surgubbe.. jävligt tacksamt att pranka surgubbar, hur kommer du vara när du är 50+ lixom!?!?!?
fan lägg energi på annat!
Teddybjörn P21 hur ska jag få vet vem det är? jag vill bara göra anmälan för att få veta vem det är.
Ja men om det är ord mot ord spelar det ju ingen roll, jag vill jävlas med henne, nej de la på sen de sa lägg på han är inget rolig, jag vill ju jävlas tillbaka!
Kommer du ihåg vad hon hette? För det ringde en brud till mig som visste jättemånga konstiga saker om mig och var allmänt läskig. Eller det var en brud för försökte låta som en kille, den påstod att den kände mig. sjukt. Aja, såklart inte samma men lite samma sak. Lätt värt 800 spänn för att fucka för den där tjejen som ringde dig, hon verkade jobbigare än hon som ringde till mig till och med.
PAO!
Och börja fråga massor om varför jag inte har flickvän (hon har precis dumpat mig) så jag tog illa upp. Hon börjar fråga varför jag inte vill ha sex hon jag pratar med och om jag ville träffa henne. Enligt det där så känns det som det skulle kunna vara ditt ex. Vet inte hur länge sen ni gjort slut, eller varför. Men av det att dömma så kanske hon vill se hur du ställer dig till någon sådan fråga. Eller så kan det ju bara varit några 14-åriga flickor som ville ha kul för att sedan släppa hit på youtube.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Jag vill jävlas med henne, 2009 ska va ett år i helvetet för henne och jag trodde att jag inte hade ett liv...
B
Gör en anmälan så du får reda på vem det är... 800kr kan det ju vara värt.. OCH SEN JÄVLAS VI MED HENNE!
jag kan ha redan lyckats med att få reda på vem det är! Nej det är inte mitt ex, tjejen i fråga förställde inte rösten! Kom med förslag vad jag ska göra för jävelskap!!
Jag vill jävlas med henne, 2009 ska va ett år i helvetet för henne du känner inte att du överdriver lite nu? Det var någon som busringde, inte eldade upp ditt hus..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag kan ha redan lyckats med att få reda på vem det är! Nej det är inte mitt ex, tjejen i fråga förställde inte rösten! Kom med förslag vad jag ska göra för jävelskap!! vem var det? behöver ju inte säga namn, men hur känner du personen? någon kompis till ditt ex?
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
finns en tråd om hämnd på flashback, kan vara ett tips!
Blunted in stockholm
Tycker du ska jävlas lite på telefon, en busringning alltså. Spela in och släng upp här! =)
Can't break necks in boxes
inb4 personal army Fuck polisanmälan. Gör något elakt mot henne bara.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Vadfan är det för jävla fjanteri att polisanmäla en sån sak?
mok vurban
Jag rekomenderar att du skriver en insändare. Glöm inte att använda ordet 'kränkt' minst tre gånger! Vad är det med folk? Om någon ringer och ställer skumma frågor så lägger man på. Jävla slavar till artigheten. Nej, du får INTE göra någon jävla undersökning om mina sexvanor, eller vilken telefonoperatör jag använder, eller hur nöjd jag är med min elleverantör. Tack och hej då.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
fjantigt att svara på unknown number
Polisen skulle inte göra ett skit. Lägg på bara.
Grejen hör till att hon måste veta vem jag är för hon visste ... hehe jag var helt säker på att det skulle komma en : att jag har stor snopp där:D
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
tycker LÄTT att du ska försöka få veta vem hon e...jag skulle bli fett sne om nån ringde mig å drev sådär... Spö ska dem ha.
Ta reda på hennes numer och lägg ut de i tråden så kan vi alla ringa o busa med henne ;P
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Michelle fett bra idé!!!!!!!!!!
Jag hoppas de fortsätter busringa till dig i all evighet. Skärp dig, skratta åt idioten och lägg på nästa gång.. svårare är det inte.
va?
Synd om dig. Tur att du har en snopp som "är längst", förhoppningsvis lite glidmedel och en rosa dildo att leka med. Det är ditt ex's polare, hajar du väl. Ditt ex driver med dig. Säg det till snuten!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
word på PhatSniper. Haha så oundvikligt!
RATED R!
...och så här lärde vi oss att be alla telemarketing-anställda dra åt helvete när dom ringer istället för att börja svara på intima frågor om sitt förhållande, och låta samtalet glida in på könsdelar... Om du inte bad henne fara å flyga redan från början så får du fan skylla dig själv...
sen när blev whoa /b/?
få tyst på ungen kvinna! http://myspace.com/the1manboyband
Toastare
2009-01-12 00:23
dekadens, sen folk slutade lämna sina datorer och blev lika nördiga som /b/
Jag skyller allt på Emma!
syftade mest på hela personliga armé grejen.
få tyst på ungen kvinna! http://myspace.com/the1manboyband
Det är ditt ex's polare, hajar du väl. Ditt ex driver med dig.
Vi kan göra inbrott till hennes lägenhet och bajsa i hela lägenheten, men framför allt på hennes telefon!