Saker ni älskar
Jaa, såg att det fanns en "Saker ni hatar" tråd så tänkte skapa en motsatts! Finns det något ni verkligen älskar i denna världen? Jag älskar hockey och tacos! :D
mamma
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pasta, Ice cubes raps på Sir Jinx beats, och min hund
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!
min hund mitt barn min fru
Grilla å dricka öl sommarkvällar, discgolf när det går bra, Stefan Anderssons skiva straffånge no. 90 Kleist, snus, och en massa annat.con_artist Är det i den ordningen oxå ;)
cola, öl, varma sommarkvällar, min fästmö, livet, jönköping och mkt mer!
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Trådar med samma stil som denna börjar bli lite enformiga nu.. Men jag måste ju svara ändå. Jag älskar att komma hem från jobbet, rulla en liten fin och sen lägga mig i min säng och glo på tv-serier!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Min familj, mat, Arsenal, fotboll, Öl, sova
be the change
älskar att älska
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
d-beck P21 WORD!! om du menar Love to Love och inte Love the make love
Get Random!
Familj, vänner, hund, Valencia CF ^^..
Follow the dao, right about....NOW!
Manchester United, Dexter, Entourage, Californication, MMA och min familj
http://duckdown82.tumblr.com/
Dexter Morgan Ari Gold Dave England Glen Quagmire Sylar Paul Kellerman Kapten Haddock
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
The wire Sommarmorgnar när man är på väg hem från krogen särskillt när man får för sig att åka ut till stranden ett svettigt dansgolv musik! När man lyckas med en god middag Champange
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Musik, kokos och säkert något mer!
jagvillocksåhaenblog.com
Jonathan Coulton - Still Alive <3
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
revolutioner (obs! inte orangea), gerillarörelser, kvinnor, skateboard, mina hundar, mina vänner.. aa men de e för mkt!
bland de bästa som finns är kalla öl i park med trevligt sällskap några hundar och kanske lite snacks även kalla öl framför tvn med typ möte man u chelski med några trevliga vänner som gillar fotboll eller varför inte levande ljus, varm choklad, och film med valfri mysig person av motsatta könet. de bästa som finns ska delas med andra helt enkelt :-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
åh, bokskogar, sommarängar. när äppelträden blommar. när hela skogen är full av snö. att öla i parken. bada i enorma vågor. göra magplask i sjön. dricka sig enormt jävla full efter en tisdag på jobbet. baka. vandra genom stan en sommardag. se löven byta färg. få frukost på sängen. gå till gymmet och tokträna duscha komma hem och laga en tjusig middag som avnjuts med ett stort glas vin och en bra film det finns så mkt
when I play doctor, I play to win
tereche- fet lista. addar den till min :-)
Snus, sommar, öl och hunden
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
whitewiddow blueberry lowrider skuuuunk Napalm färsk pollen
Fucks your life up crew Tjabo!
och kaffe! Vännerna o familjen känns självklart. Sällskap är underbart :)
Musik Snowskate Åka båt Fiska Kolla på skate Finns säkert mer..
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Trådar med samma stil som denna börjar bli lite enformiga nu.. Men jag måste ju svara ändå. Jag älskar att komma hem från jobbet, rulla en liten fin och sen lägga mig i min säng och glo på tv-serier! word och åter word
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Känslan man får när man kör bil på kvällen och filosoferar medan musiken dunkar ur högtalarna
my name is xelly smelly
Virtual_Sexuality P21 haha!
Peppis F26 sa det somfaan! de bästa som finns ska delas med andra helt enkelt :-) så jävla mycket word på det
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Mat
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Glömde PrisonBreak<3
be the change
min girl. skivor. min stereo.
Min familj, min (relativt nya) lägenhet, snus, ett par rena strumpor efter en dusch och en hård dag i backen med brädan, rödtjut och god mat.
Musik, Sambon, musik quiz på Pet Sounds, att spöa Fredrik Virtanen på musik quiz (och min blogg hur egocentriskt det nu än må låta.)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Min familj och vänner, musik, spela gigs, god mat, röka und sprit, bra väder, sovmorgnar, när folk uppskattar en, känslan av fresha gears och sneakers, stunden som infaller på en fredag eftermiddag när jobbveckan är över, bada bastu på sommarstugan
Still in the bridge
Inte så mycket faktiskt. "Älska" är ett starkare ord än "hata".
Vikktorius, are you just looking at things in the office and saying that you love them?
Känns som att ordet kärlek/älska urvattnas rätt duktigt här i tråden. Älska måste vara verkligen något eller någon man lever för och inte saker som man uppskattar väldigt mycekt för de underlättar tillvaron eller för att de är livsnödvändiga så att man ska klara sig etc. Säg exempelvis att man älskar pengar, då borde det inte vara att jag älskar pengar för då kan jag köpa saker bla bla bla. Utan älska pengar borde innebära att man går över lik för att få tag på dem. Precis som att om jag skulle ha ett barn så skulle jag leva för barnet och kliva över lik för att se till att denne har det bra och är skyddad. Eller en hobby/livsstil, som snowboardåkare eller graffitimålare, folk som kan inte tänka sig en vardag utan det, som gör det med risk för att skada sig/åka fast. Ändamålen helgar medlen. Fast nu när jag tänker tillbaka så mitt eget inlägg med "sex" känns lite väl extremt om man sätter i samma sammanhang, får mig framstå då som en sexgalning utan dess like. Aja får knipa igen och urvattna ordet lite: älskar luft, vatten, mat, bostad, bil, säng, sängkläder, täcke, kuddar, strumpor.
Bara för att man älskar något behöver det inte vara livsnödvändigt. Jag älskar verkligen öl och snus men jag skulle kunna leva utan det. Vissa saker jag älskar skulle jag kunna döda för att få och då menar jag verkligen det, men det gäller inte alla saker jag älskar.
Michelle Det är lite det jag menar, livsnödvändigt är ju luft, vatten och näring exempelvis och man skulle nog kunna döda för att få någondera utav dessa om man har brist på det så därföf räknade jag bort det. Anser att älska någon/något är att man gör uppoffringar för att nå/få det. Att man gillar något väldigt mycket så som en kall öl när man är törstig eller man är beroende av att ha en snusprilla under läppen tycker jag inte är riktigt samma sak. Iofs om man är alkoholosit/nikotinberoende och har inget emot det så :) Säg att du har något intresse, typ sneakers, du samlar på dem och säg att du gillar dem så mycket att du är beredd att låta bli öl/snus för att ha råd med sneakersen.
Men som sagt, kan snabbt balla ur det där om man ska tänka så mycket. Så vi skiter i det och går tillbaka till att säga älska istället för att gilla :) Mer kärlek åt folket!
föredrar spirituell kärlek framför mundan materialistisk kärlek anyday.. men möjligtvis musik då, men det känns som det hör mer till det spirituella det med iof
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Jag älskar dumma människor.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
Jag älskar den där känslan när man är så trött så trött och ligger på soffan och hela kroppen känns som den sover men jag är vaken i huvudet och så brutalt medveten om det. Det är så fruktansvärt jäkla skönt att det bara går att älska den känslan.
Musik,kokos,MMA, Kvinnor, Min familj, Min släkt, Mig själv, Samt att vakna på morgonen och veta att du kan sova vidare & Allt annat bra på denna jord.
Cola,Musik,Familjen,film,tv spel.. ja det är fan livet.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Kaneida: Är det bara jag som tycker att det inte bör finnas några särskilda regler för ordet älska? Jag har väl i allmänhet samma inställning till det ordet som du (har sagt det till två personer under min livstid), men jag sätter inte upp några regler för det utan jag tycker man bara ska följa känslan. Så enkelt som att, om det känns som att man älskar någonting/någon, och man verkligen känner efter i sig själv och det känns äkta, då anser jag mig själv älska det. Hänger du med? :)
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com Missa inte världens bästa radioprogram
Starka Personligheter.