Graffare
2008-12-28 00:47
Killparfymer som luktar gott!
Jag har kört på med Very Irresistible av Givenchy ett bra tag nu. Gillar doften då jag tycker den har en härlig ton av pralin. Men tyvärr så håller den inte i sig tillräckligt längre för att vara en av de "dyrare" parfymerna. Jag funderar på Giorgio Armanis Acqua di Gio som förvisso är ett säkert kort eller klassiska Kenzo Pour Homme. Men det borde väl finnas något mer i parfymjungeln? Även Hermes' Eau d'Orange Verte känns om en spännande doft. Så vad säger ni?
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Dolce Gabbana The one luktar såg ott att jag överväger att köpa den åt mig själv.
Bara jag som tycker att en person måste kunna bära upp en parfym? Visst, många parfymer luktar ju gott om man sprutar ut dem på en sån där provsticka, men de nicaste parfymdofterna känner man ju när någons parfym har blandat sig med samma persons egna kroppslukt, och dofterna matchar. Hittar man en sån parfym behöver man inte så många fler!
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com Missa inte världens bästa radioprogram
Starka Personligheter.
testo: klart det är så. vilken vettig parfymkunnig människa tipsar om att man ALLTID ska pröva på huden, och rätt doft får man först efter 20 minuter då toppnoterna lagt sig.
Är sämst på namn... Men Lacoste, den röda och den gröna är riktigt goda tycker jag... Samma med Hugo Boss den blå... Sen har du ju Paco Rabanne ultrared .. Grym som fan!
Highfive anyone, anyone?
Den rockar jag vid fesiviteter, annars kör jag på Beckham night, lite gay jag vet, men den är nice..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
parfym är överskattat. finns inget bättre än en mans naturliga kroppslukt, faktiskt. ibland lyckas en del hitta någon som matchar den egna lukten, men jag måste säga att det oftare misslyckas än lyckas...
Delam tange barat
Jag tycker aldrig att jag känner lukten av parfym på killar.. ALDRIG! Förutom ens kompis som precis kommer efter att han sprutat 10 sprut!
Highfive anyone, anyone?
Förutom ens kompis som precis kommer efter att han sprutat 10 sprut! ...
hahha =) ni fattar!
Highfive anyone, anyone?
HAHHAHA @ niito!
Jean Paul Gaultier
den är ett säkert kort tycker jag
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
Förutom ens kompis som precis kommer efter att han sprutat 10 sprut!
och vem fan är du?
Paul Smith
Riktigt bra
Bebakshid Jamshid!
Den fräschaste doften som finns! perfekt i sommar, och är mindre känd än de jag nämnde ovan är *trumvirvel*
och vem fan är du?
Paco Rabanne's 1 Million använder jag just nu, luktar verkligen sjukt gott. Går i liknande djupa toner som Jean Paul Gaultier's tidigare länkade i tråden.
Annars så använder jag gärna Hugo Boss, orginalet.
I got more kicks than Jackie Chan.
Niito P19: Shit, det är sällan jag skrattar rätt ut. Det där var roligt. Fan, nu kom jag ju av mig vad jag egentligen skulle skriva. Just ja, morsan jobbar på flygbolag och kom hem med en spansk parfym som heter Panama Jack som är riktigt grym, detta var runt 97-98. Aldrig hittat sen dess. Annars, är det någon mer än jag som saknar Samba Red ? Det är en doft som ger mig nostalgiska tårar. Fast den hittar jag ej mer heller... Annars är jag en sucker för Kenzo´s dofter. Men det är redan nämnt tidigare...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Samba Red hade min farsa minns jag haha, brukade ta av honom jämt :)
fleshbuck P17: För mig kommer det att vara en evig doft av tonåren:) När såg du den senast då? Måste ju gå att hitta på nätet...perfekt nattuppdrag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bensin(95), Sagan om ringens alv touch, 5-56, Britney 4 Men och ICA handlarnas Vanilj Lukt styrka: MEDEL, kommer troligtvis ligga och slåss på top5 vinter -09
Hmm, det var ganska längesen jag såg farsan ha den.. Men om jag inte minns fel så hade min styvfarsa den för kanske.. 4-5 år sen..
fleshbuck P17: Hehe, jag hittade dit med. informationen är oroväckande. Flaskan ser likadan ut, men det står att det är en damparfym:S Hur som helst luktar det gött:P
Haha, jag skrev om inlägget när jag också såg att det var damparfym *doh* Det skulle ju vara hemskt ifall de har konverterat denna nostalgiska doft till en parfym för kvinnor :'(
fleshbuck P17: Happ, då får man väl bli metrosexuell då...haha
kleton: Det är nästan så man är tvungen :D hahah
Det här med att skilja mellan "killparfym" och "tjejparfym" kommer nog för alltid vara ett mysterium för mig. Anyhow, jag gillar Thallium av Jacques Evard och Emilio Tatalia.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
finns en sergio tacchini som luktar sinnes gott.. ingen aning om vad den heter eller om den går att köpa nuförtiden.. minns att flaskan var lite typ.. rombisk.. men mycket möjligt att jag fått det om bakfoten.. den var klar iaf.. nån som vet?
cry me a river! --> thcrew
äsch.. parfym å å duscha ä håmmåsäxuäll!
Gillar Ralph Lauren faktiskt.
Kör på eternity oftast...
fast sen kör jag även på polo black
men sen har jag även very valentino som jag gillar
och ibland kör jag på den gamla goda hugo boss bollen, in motion.
ich bin eine parfymenbögenschwarfen
min nya favorit
apropå parfymer, burger king ska lansera en köttparfym. som luktar nygrillat kött.
Käft då.
Växlar mellan dom här:
Walking the street of dreams
versaces parfymer kör på dom
Hahahah! jag mena typ såhär.. Förutom när ens kompis kommer ut efter att han fixat sig precis och har sprutat på sig parfym! =) Inga missförstånd här =)
Highfive anyone, anyone?
Hugo boss soul & Armani black code har jag kört med..luktar godast imo
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Godaste killparfymen! :)
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
har kört på acqua di gio i 2 år den luktar sjukt gott
joda
Jo jag vet vilken du snackar om den heter ozone och luktar fantastiskt, jag var kär i den doften tills den försvann men jag lyckades hitta den i parfymbutiken i kista för ett x antal månader sen.
och vem fan är du?
Vad tycker folk om....
Hm.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
SVETT
Remy jag skulle tippa på att ozone är bra mkt nyare än den jag tänker på.. sådär såg flaskan inte ut back in the days iaf =) vi pratar om en doft som fanns för en tja.. 10-15 år sedan kanske..
Bästa jag haft, och ingen tjej som någonsin klagat.
Denna har inte kommit till sverige ännu men ska pröva den när den kommer Sean johan - I am king
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Sean john - i am king *
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
joda Jag är hundra på att det är den du menar, tänk på att det stora fyrkantiga plastgrejen bara är någon form av förpackning som följer med
och vem fan är du?
hur kan du va 100 på det? flaskan är fel form. namnet ringer ingen klocka. ozone känns bra mkt nyare än typ mitten av 90talet.
absolut svett är gräjer de!
www.myspace.com/friphmusic
Den här är min favorit! Absolut godaste parfymen jag luktat på!
Den här köpte jag för inte så länge sen och är också en vinnare!
Fick jag i julklapp av min moster, kanske inte den skönaste. Funkar i mycket små mängder. Luktar man direkt på luktar det som 12 rugbylag tillsammans, mycket barr och ek. Deo'n är dock jävligt nice!
Jean Paul Gaultier
helt klart den bästa! ingen stark doft men håller länge, luktar så jävla gott!