I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sevärdheter i LA?

Övrigt - Blandat

2008-12-26 18:19

Sevärdheter i LA?

Yo, är just nu i Los Angeles och tänkte kolla om någon kan tipsa om några ställen som är värda ett besök

Ska även till Las Vegas, tänkte kolla platsen där kungen blev skjuten bl.a

piiiiiiiiiiiz

(Inlägget ändrat av Caliber 2008-12-26 19:33:35)
Flyttat från utl hiphop

2008-12-26 19:29
Compton, Watts, South Central, Echo Park, Pico Union (18th Street) , Pasadena, Long Beach mm ;-)

2008-12-26 19:41
jay leno! =)
((MAAD))

2008-12-29 07:02
3rd street promenade
Universal City

Äta:
Roscoes!!!!!!

Las Vegas:
Bo på Hotel Luxor!
www.ishoesme.se
www.flowpics.posterous.com
www.lovelymonday.tumblr.com

2008-12-29 08:51
när du ändå är där så dundra iväg till hollywood och dräp också en dag på universal studios....hermosa beach är riktigt nice...om ni kan så åk till disney land också...helt sjukt övermäktigt å då har jag ändå besökt disney i både paris och florida...det som är i anaheim var sjuukligt nice...vi bilade dit från hermosa beach på nån timme...var där hela dagen och vi kunde inte sluta le hehe...

tut!

2009-01-02 00:31
jag var till watts towers och skid row, men alla har väl olika smak om vad man vill se och uppleva på sin resa

2009-01-02 03:10
göra: Magic mountain/six flags!! helt grymt nöjesfält nån timme utanför stan, är nog inte så svårt att hitta nån liten turistbuss som kör dit över dan..

handla: ROSS!! sjukt billiga märkeskläder av alla möjliga slag. gräv gräv gräv!
www.myspace.com/roughlynx

2009-01-03 13:24
ROSS och Marshals ffs!!!
tut!

2009-01-18 11:57
VENICE va fan! Santa monica pier!

Bo på nåt cheap ass hotel istället om du ska till vegas. Luxor är ju fan det tråkigaste hotellet på hela strippen innåt sett plus att deras pokerbord suger rejält. Ska du bo fancy eller hyfsat iallfall, bo på planet hollywood. Ska du bo okej, men billigt kör på Americas Best value...

2009-01-18 16:36
LA sucks....
men om man ändå måste dit så ska man väl sett de omgivande santa monica och malibu. Universal och Disney är ju ett måste för mig som är karusellfreak.
annars tycker jag inte LA är så jävla upplyftande...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-20 02:18
Fan heller att LA sucks, då måste du antingen varit med tråkigt sällskap eller bar avara tråkig själv. L.A. är nice som fan, jag var där i två månader och var för det mesta själv och utan bil och jag hade det ändå nice som fan...

2009-01-20 21:28
Kunde inte hitta att någon tipsat om Amoeba records här ännu, oavsett om du köper skivor eller inte känns den helt essential att glida runt i :)

Hollywood.

Länk till http://www.amoeba.com/store-locations/index.html#hollywood

Har dock inte varit där själv, men det är ett måste på min lista.
http://www.earforcefm.blogspot.com

2009-01-21 08:07
Prins Mio- LA sucks.
tråkigare stad får man leta efter. och vaddå stad föresten, allt är bara en stor jävla motorväg. ska man vara i Cali ska man vara i San Diego, ska man spendera två månader ngnstans i usa ska man spendera de på manhattan. obs, där klarar man sig bra utan bil också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-21 08:50
Beror väl på vad man är ute efter kanske? Manhattan känns inte så sjukt upphestsande i.m.o.

2009-01-21 09:59
asul- som sagt smaken är som baken.

2009-01-21 10:06
Peppis: Som sagt, jag bodde på Sepulveda och, jag hade inget körkort eller bil, jag lyckades ändå ta mig runt rätt mycket och se de platser jag ville se och hade en av mina bästa perioder i mitt liv. Saker blir vad man gör det till antagligen...

2 månader på manhattan? Skulle aldrig palla. 2 månader i Las Vegas på ett hotell på strippen däremot, då behöver man ingen bil heller..

2009-01-21 10:21
två dagar i LV räcker, världen bästa stad. men två månader av buffeer och citylights? nej tack.

2009-01-21 20:56
Haha jag var där i en månad det var toknice. Hur kan man klaga när drinkarna är gratis, det finns alltid öppna strippklubbar och turister slänger bort sina pengar till dig på pokerborden.

2009-01-21 21:00
Peppis F26

du har ju rätt skev världsbild

2009-01-21 22:07
LV verkar skittråkigt dock, plaststad.