tjejperfymer ni tyckter luktar gott.
Nu är det så jag ska köpa perfym åt bruden men vet inte vilken jag ska köpa ge några exempel själva.. jag själv tycker replay woman eller morgan love love! :)
Jag har mina favoriter jag kör på.... Gwen Stefani L.A.M.B Christian Dior - Forever and ever Dior DKNY - Be Delicious Clean - Fresh Laundry Clinique - Happy heart & Happy to be Håkansson - The Scent
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Mina favoriter: Ralph Lauren Cool Burberry Weekend Dior J'adore Versace Christal Noir Dolce Gabbana Light blue Tommy Hilfiger Star Opium och Obsession luktar också rätt gott men man måste ha nått pensionsåldern för att få bära dem.
Jag skulle tipsa Viktor & Rolf's Flowerbomb. Den är mega, helt enkelt. Men sen är det ju långt ifrån säkert att din brud skulle tycka samma sak...
(Inlägget ändrat av Rachel 2008-12-26 01:19:02)
Delam tange barat
jag tycker du ska köpa en som du gillar, för då kommer hon bli glad över att använda en parfym som hon vet du storknar av
when I play doctor, I play to win
Deep Red
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Minns inte vad den hette eller hur den såg ut men det var en Escada-parfym som luktade godis.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Håller med Yrkesmördaren, Deep Red är nog en av mina favvisar.. xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Graffare
2008-12-26 14:27
L från Lolita Lempicka. Helt okänd i Sverige, men den doftar helt underbart. Köpte en åt tjejen i Paris. Enligt henne så frågar massor av människor vad det är för parfym för att den luktar så gott :) Så det blev en julklapp i år också!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
jean paul gaultier classique
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Victor & Rolf Flowerbomb original, garanterat den godaste tjejparfymen där ute!
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
Denna ar heljt sjukt nice!!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Pedofilen i mig säger Davidoff Coolwater. Men annars gillar jag CK IN2U
Hahaha ja Davidoff Coolwater och någon Tommy Hilfinger som ALLA hade förr!
pA rfym
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Escada - Moon sparkel, luktar jordgubbar! Paul Smith - Floral Hugo Boss - Femme Elisabeth Arden - Green tea Mina favoriter, lätta, ganska söta dofter : ) helt underbara!
replay luktar riktigt gott
ja fattar inte varför folk har perfymer. Man luktar som "inte sig själv" i en timme sen försvinner det.... bääh!!
69 - Try it you'll like it
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
flowerbomb luktar sinnessjukt gott!
Blunted in stockholm
yrkesmördaren said it!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
en av mina favoriter helt klart!
sen har vi ju
dolce & gabbana the one som luktar jävligt gott.
vafan, TVÅ personer som tror att det heter "perfym". nu drar jag hem från jobbet!
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Producent
2008-12-27 05:49
alltså. du ska välja parfym utefter hur hon ser ut. det låter sjukt jag vet, och jag tycker själv det är kosntigt. men man luktar SVETT och ÄCKEL om man har fel parfym till fel typ. är hon ljus så kör på fruktiga. är hon röd kör på kryddiga. är hon mörk så kör på blommiga.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Black XS är sjukt nice också!
Christian Dior - Addict
DKNY - Cashmere Mist
två favoriter hos mig, använder inte parfym allt för ofta heller men dessa är enligt mig mycket goda :)
fyra vad baserar du det på? alltså, just fruktigt = ljus etc. blev väldigt nyfiken..
snäll häst: då har du ju uppenbarligen inte valt rätt "perfym". med rätt parfym luktar man som en bättre version av sig själv.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
medoria F26 : haha va? och du är parfym lobbyist?
69 - Try it you'll like it
Escada Moon Sparkle var det ja! Luktar göttans.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Producent
2008-12-29 12:54
phatie. jag vet itne. jagh ar hört det på massa ställen. parfymerier tillexempel. plus att min mamma har sagt det och då måste det vara sant! sådetså!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra ifrågasätter absolut inte din mamma, the almighty allknowing mom! hur skulle jag kunna?! har aldrig hört det förut bara, men lustigt.. sen är jag iofs sämst på att avgöra om en parfym är fruktig eller blommig så jag vettefan om jag bara lyckats matcha rätt med min hudtyp/hårfärg eller om jag gått och luktat skit i typ 7 års tid ; ) nu ska jag googla på det!
Min sambo hade en parfym dagen vi träffades första gången, sedan dess ser jag till att denna:
Alltid finns hemma. Luktar hur gott som helst.
Gucci - Envy me
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Parfym är snarare pöbelns chans att ta del av Armani, Gucci, Ralph Lauren och liknande som man annars inte skulle ha en sportslig att köpa något (klädesplagg) från... :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
en kvinna med dolce gabbana ligh blue är en vacker kvinna för mig :)
Survival of the fitest only the strong survive.
Var en drös med folk på jobbet som sniffade på mig rätt ljudligt när jag kramade dom hej då förut när jag hade Flowerbomb på mig, så den går hem =)
Annars så är den här rätt nice:
Äger också DKNY - Be Delicious och Nina Ricci - Les Belles
Jag brukar inte få höra att jag luktar annat än gott iaf ^^
Men vad gillar hon fräsha parfymer eller "romantiska"? Det ändrar ju hela grejen. Jag gillar ju fräscha och hatar därför hugo boss deep red medan de felsta i den här tråden verkar gilla den..
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
yrkesmördaren boss deep red is the shit
Dior - Miss Dior Chérie
Vera Wang - Princess
puss
davidoff cool water och CK in2U!!