I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

att störa sig på människor

Övrigt - Blandat

2008-12-22 20:53

att störa sig på människor

Den senaste tiden har jag stört mig så in i hellvette på människor .
jävla svensson idioter tänker jag hela tiden, sitta och kolla på idol bara för att
alla andra gör det.........SKIT.
se på en skräck film med barnen istället (gör ngt nytt kanske).

utseendefixerade skit klimakteriekärringar .

så jävla trött på folk att jag är nära på att knuffa
omkull personer i affären om dom går för långsamt.

Har ngn nått tips till mig för att inte ha dom här tankarna ?

(Inlägget flyttat av Mabande 2008-12-22 21:25:57)

2008-12-22 21:04
Det e ditt eget val om du stör dig..
Du kan ju antingen välja o förändra alla andra eller din egen störning.
Klysha som faktiskt funkar e positive thoughts =)
Hoppas det löser sig.
Peez
 SkyHighRockers

2008-12-22 21:24
Jag stör mig på alla träng människor. Som ska puttas hela tiden och tränga sig före i köer. Speciellt i stockholm och speciellt nu på juletid.
När man ska ut ur tbanan tex, måste de stå 5 pers framför en och kuta in före man gått av.

Hm nä de har jag inte. tyvär

2008-12-22 21:49
Hahaha jag stör mig också på människor. Människor som går på rad och låååångsamt framför en på trottoaren så man inte kan komma förbi. Människor som ställer sig FRAMFÖR dörren när de väntar på tuben så de som ska av inte kommer ut. Människor som knuffas och trängs och tvärstannar framför rulltrappan/dörren. GAH! Hahahah. Och tonåringar som pratar och skriker jättehögt.

Det här är bara vardagsmänniskor som jag itne pratar med jag stör mig på. Do NOT get me started om vad som stör mig med folks personligheter!!!

Hahaha. Men så är det bara att skaka av sig och gå vidare. Skratta åt det. Med all sannolikhet retar man gallfeber på nån annan i världen för nåt annat man gör som man inte tänker på så det jämntar ut sig i längden. Så får man göra sin dag till en sjukt bra dag på egen hand! =)
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2008-12-22 22:15
Helt seriöst; rök cannabis. Du kommer slippa all den ilskan. ;>
Moderator

2008-12-22 22:27
Då är det smartare att lära sig undvika ilskan på egen hand, istället för att behöva cannabis för att undvika att bli arg.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-12-22 22:32
Aa och ännu smartare vore ju att inte ens bli arg över huvud taget från första början.

2008-12-22 23:38
Du är nog irriterad/ledsen på andra saker i ditt liv, vilket gör att du lätt stör dig på människor som du bara skulle skita i annars..
my name is xelly smelly

2008-12-22 23:50
låter som att du behöver jobba med dig själv en hel del.. jävla björntjänst du gör dig själv genom att hänga upp dig på andras brister.. mår man bra som fan med sig själv så stör man sig jävligt sällan på andra särskillt mycket..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-23 00:21
folk jag inte känner i min näret är det värsta som finns. jag respekterar inga andra än min familj och vänner. ibland önskar ja gatt det var som i GTA. speciellt inne i femman-huset nu vid juletid. fan köp julklapparna på internet istället för att gå runt som idioter och trängas där när jag bara sk gå igenom för att komma till centralen. fuck you!
få tyst på ungen kvinna!

http://myspace.com/the1manboyband

2008-12-23 02:29
jag hatar folk som inte spelar gta

2008-12-23 09:06
jag hatar folk som har whoa som sin tala-ut-doktor. Gå till psykolog istälelt och få riktig hjälp?
(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18

2008-12-23 12:08
jag hatar alla människor

2008-12-23 12:53
Jag stör mig på människor som inte kan kontrollera sina hundar. Tiggande, skrikande, nafsande jävla hundar som springer runt som om det vore krig. Fyfan. Och det är inte hundens fel. Det är ägarens.

Gah.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2008-12-23 13:29
nu kan ni stänga tråden. high5uck vann ,ingen kan slå det. och att hata allt är inte tillåtet att säga.
(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18

2008-12-23 14:04
Är precis som du, tänkte faktiskt starta en tråd i dagarna.

Jag irriterar mig typ på ALLA människor och olika grupper man kan tänka sig, förutom polare.

Är jag på en kryssning tänker jag "jävla äckliga finnar, super sönder såfort dom åker en 2 timmars resa, snart åker väl knivarna upp också"

Går jag genom centrum så tänker jag "vidriga fjortisar, fan har dom inget bättre för sig o göra än o stå här o glo som fån"

osv osv, är nog ganska bitter när det gäller sånt.

Redaktionen

2008-12-23 14:39
sitta och kolla på idol bara för att
alla andra gör det.........SKIT.
se på en skräck film med barnen istället (gör ngt nytt kanske).

bara jag som reagerade? eller var det ett skamt?
namaste

2008-12-23 15:53
åh, lätt, människor är ju idioter.
det är inte så jävla lätt att tänka positivt när mäniskor rycker och drar i en som om man bara fanns där för deras skull.
folk har ju ingen jävla hyffs
when I play doctor, I play to win
Rappare

2008-12-23 17:19
Du kan ju tänka på att alla andra stör och irriterar sig på dig precis lika mycket som du irriterar dig på dem.

2008-12-23 17:35
Jag stör mig också skitmycket på hur mycket som helst, är jag på dålig humör redan dessutom så börjar jag svära och sucka.
Jag tror att jag är ensam i världen och att det bara är mina behov som finns och räknas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-23 17:37
Mest av allt stör jag mig på alla jävla södertörn studenter när dom kommer på morgonen, går som en tjock ström genom alla spärrar samtidigt i typ en kvart så man typ missar sitt eget tåg för att dom inte kan släppa förbi folk.

2008-12-23 19:46
jag hatar forumtrådar som handlar om vad folk hatar.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2008-12-23 19:53
jag är precis som de flesta andra i den här tråden, och om jag skulle börja med en lista på vilka jag ogillar skulle den bli så lång att folk inte skulle orka läsa.

jag har dock en fråga till så väl trådskaparen och er andra, hur mycket irriterar ni er de facto på människorna och vad dom gör, eller irriterar ni er lika mycket på de facto att ni inte kan ändra dessa människor och deras agerande? för det senare är nog mitt största problem. jag har kommit underfund att min irritation grundar sig i en vilja att kontrollera min omgivning, i tron att jag själv vet bäst!

2008-12-23 19:58
>:)

jag älskar personer som ställer sig framför dörrarna för de som ska ur tuben bara för att kunna knuffa omkull dem och få höra ilskna rop och se deras skräckslagna miner när jag konforterar dem.

Jag älskar folk som tränger sig så att man kan leka lika mycket hulgan och tränga sig före dem och oftast knuffa dem ännu längre bak. Eller som jag drog häromdagen jag röt till så högt att hela butiken höll käften resten av min vistelse och personen ifråga lämnade kön och väntade tills jag var ute ur butiken.

Jag är inte elak egentligen, bara provocerande :)

2008-12-24 01:58
skräck film

Jag hatar folk som särskriver.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Moderator

2008-12-24 15:06
Jag hatar folk som särskriver

Jag hatar folk som stör sig på särskrivningar. Tycker ni verkligen att det är det värsta grammatiska felet som finns, eller är det det enda ni vet om? Syftningsfel är så jävla mycket värre.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-12-24 22:57
Nej. Vi stör oss bara på det för att störa folk som stör sig på de som stör sig på särskrivningar.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Moderator

2008-12-25 10:45
Ni är alltså bara störiga människor? Bra, då kan jag störa mig på er med gott samvete.

2008-12-25 11:55
stör mej på mkt men de allra värsta e nog folk i köer när man ska hämta ut jackan innan man ska ut från krogen...folk knuffas o puttas o beter sej som djur även fast de står en vakt o stoppar upp kön...är ett under att de inte blir slagsmål oftare eftersom folk knuffar o armbågar sej som de gällde o komma ut från en brinnande byggnad lr nått..vågar inte ens tänka på hurnt kaos de kommer va inatt när de e juldan o allt..blir la o knuffa o putta alla idioter innan dom börjar göra de på en själv....djungelns lag gäller i köerna tydligen..

en död moderat är en bra moderat