I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

när man är med tjejer gör man ingenting?

Övrigt - Blandat

2008-12-15 18:17

bara jag som tycker att det känns som att det enda man gör när man är med tjejer är att se på film? seriöst vad gör tjejer annars egentligen?

diska hårdare! kvinna!

2008-12-15 18:20
Sminkar sig, läser blaskor, målar tånaglar, snackar om killar, avslutar kvällen med ett kuddkrig.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2008-12-15 18:22
spelar tvspel & dricker öl.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-15 18:24
jag ser då aldrig på film med tjejer, men de gör jag ju inte med någon annan heller. Jag gör mycket, promenad, fika, festa, sola, plugg... osv. Tror jag gör mer med tjejer än va jag gör med killar...

2008-12-15 18:24
juste att tillägga är att jag är kille och tycker det blir drygt i längden att bara se film med tjejer hela dagarna, så behöver nya förslag på grejer:)
diska hårdare! kvinna!

2008-12-15 18:25
är inte den här tråden exakt likadan som "tjejer har ingen hobby" tråden??

Graffare

2008-12-15 18:26
Om man nu skulle hänga med kvinnan man älskar är det ganska soft att inte göra någonting utan att bara känna ren njutning.. Dock så är själva ligget som spelar roll :-D

2008-12-15 18:31
Håller med apelsinjos, denna tråd är ju som den där "tjejer har ingen hobby". Va e grejjen lixom?
Om man tänker att det enda man gör med tjejer är att kolla på film, gör nått annat då??
Jag brukar aldrig kolla på film med tjejer, mest för det är asocialt, sitter hellre o snackar me en tjej än o kollar på nån film.. men men, de e kanske bara jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-15 18:37
...oki låt oss generalisera i ännu en tråd.
killar gör isf minst lika lite
på sin höjd spelar tv spel och ser på fotboll/annan valfri sport.
för sånt kan tjejer inte göra.
de kan inte heller gå utanför dörren.
Producent

2008-12-15 18:39
Peppis F26
du har fel. killar gör mer, tjejer lagar mat och gnäller. killar meckar, ser/spelar fotboll, hänger på uteställen, cyklar, skrattar åt bra saker, åker tunnelbana. ja listan kan göras lång.

2008-12-15 18:44
åker tunnelbana? for kicks eller vadå?

man kan rita med tjejer, det är bra, socialt och hela köret. göra en mashuptavla är världens bästa date.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2008-12-15 18:45
Blir vell tråkigt i längden att bara kolla på film, oavsett om det är me en tjej eller kille ?
Du får vell använda din fantasi och hitta på nåt annat ist för att sitta här och klaga.
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2008-12-15 18:46
Konstigt- det där är generaliseringar.
varför tror du inte att tjejer o killar gör samma typ av saker?
jag fattar inte...
Producent

2008-12-15 18:47
Äh! Slå av filmen och nuppa ist =>

2008-12-15 19:12
Man kan inte resonera logiskt med tjejer.

Till TS.

Skaffa roligare tjejpolare, sluta generalisera och starta inte fler trådar på whoa förrän du verkligen vet att du har något vettigt att skapa en tråd om.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Manager

2008-12-15 19:19
Man kan handla med dom sen kan man fika med dom. Ibland kan man bowla med dom också.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit
Producent

2008-12-15 19:21
Peppis F26
Jag antog att du var ironisk med ditt inlägg tidigare, så jag var själv ironisk... men tydligen var du seriös, that´s saad.

2008-12-15 19:23
lite svårt att veta iom att tråden är seriös och tyckte inte direkt du skrev annorlunda än TS.

2008-12-15 19:25
och självklart var jag fett seriös när jag sa att tjejer inte kan gå utanför dörren.

2008-12-15 19:49
Blir fan jävligt trött på på att folk ska säga att tjejer gör vissa saker, grabbar andra. Det har fan inte med kön att göra alls!
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2008-12-15 19:53
word! se på film är det.. beror ju på vad för tjej också, men innan man känner varandra riktigt är det fan bara film..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-12-15 20:14
Tjejer vill aldrig titta på porrfilm :/
shupp shupp! pilliwillie!

2008-12-15 20:34
tecnone du har vell frågat fel tejer då?
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2008-12-15 20:36
Har inte frågat så många om jag ska vara ärlig.
men mitt intryck har varit att det kanske inte är så smart drag :]

2008-12-15 20:40
kanske inte bästa raggnings repliken men man vet ju aldrig. Finns säkert tjejer som bara väntar på att någon ska ställa frågan :P
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2008-12-15 20:42
vill du titta på porrfilm me mig då?

:*
Konsertbesökare

2008-12-15 21:09
Om man är bra kompisar umgås man väl som med precis alla andra?

Om man inte är lika bra kompisar och det kanske är nåt annat än vänskap på G så lär man väl känna varandra och ser vart det leder?

Producent

2008-12-15 21:27
Peppis F26
vi skrev waaaay different, läs om, läs rätt :)

2008-12-15 21:32
tecnone personligen så gillar jag inte att titta på andra som har sex:P (om nu frågan va till mig) bara om det är nåt man kan garva åt, då är jag på haha!
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2008-12-15 21:34
Ok.. som vanligt då :(

2008-12-15 21:38
läs foucault tillsammans och diskutera.

2008-12-15 21:38

man kan rita med tjejer, det är bra, socialt och hela köret. göra en mashuptavla är världens bästa date.

Tackar och bockar för tipset.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2008-12-15 21:47
asså
varför ser DU bara på film med du är med tjejer? Vadå vad gör tjejer annars, vad gör du annars? Förvandlas du till någon som bara känner till en aktivitet i världen så fort du är med en tjej? Se din egen del kanske

2008-12-15 21:50
Jag skulle säga att det var precis tvärtom.. bara chill med killar och mer fika och sånt med tjejoooor
Redaktionen

2008-12-15 21:52
eftersom traden redan skrivits i sa antar jag att din konsgeneralisering redan blivit nedtryckt av den handfull balla brudar som hanger pa whoa.
namaste

2008-12-15 22:31
Good1, du borde testa göra tjejerna blir mycket roligare dåå.. än att göra MED tjajorna.
Jag har ingen personlighet

2008-12-15 22:53
Kolla film är väl bara nått man säger att man ska göra?

"Vill du komma över och kolla film?"
läs;
"Vill du komma över och ligga med mig?"

2008-12-15 22:57
Mm.. det är därför alla säger till good1: "Vill du komma över och ligga med mig?".. Så kollar dom bara på film!

2008-12-16 00:58
jeppehehe P18

Nej så är det inte. Han har helt enkelt inte förstått att det betyder "Vill du komma över o ligga med mig?" Så han hyr 4 DVD filmer och köper ostbågar varje gång innan han kommer över. Tjejen blir lite ställd men säger ingenting ;)
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2008-12-16 03:20
conspicuous F21

Haha den där e så jävla körig när man verkligen vill se filmjäveln

LOSS KVINNA! LOSS!
mama said knock you out

2008-12-16 07:47

Du måste fan va den sämsta pojkvännen som finns isåfall...
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2008-12-16 08:08
Jag hoppas verkligen att inte TS menar allvar, för i sådana fall är det ju tragiskt att denne tycks tro att tjej inte är enbart ett kön, utan någon form av homogen varelse. Det här är den andra riktigt korkade tråden på ett tag där tjejer framställs som varelser som inte gör ett piss...Jag har ledsnat för länge sedan.

Jag gillar att se film och bio, ja. Men jag gillar även många andra saker. Jag gillar att bowla, promenera, pyssla/skapa ting, baka, laga mat, ha konversationer om allt och inget, fika, öla/vina, gå på något schysst spelning, gå till utställningar/vernissage/ateljéer, prova på nya saker... osv osv. Det känns som att du kanske borde börja ta initiativ till att göra andra ting istället för att gnälla.

Delam tange barat

2008-12-16 11:37
spelar tvspel & dricker öl.

Word =)
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2008-12-16 12:35
antar att någon redan skrivit det men det beror på vilken tjej du är med, precis som med killar. Är du med någon som kanske inte har samma intressen som du är det klart att det lätt blir jävligt tråkigt och händelselöst.

Jag har polare som för mig funkar på lite olika sätt för olika saker. Ett par vet jag att jag aldrig nånsin skulle ha tråkigt med när vi festar men som jag kanske inte klickar med på något djupare plan. Jag tycker fortfarande förbannat mycket om dem, bara det att jag har andra människor i mitt liv som jag verkligen kan få ett utbyte med.
De är sådana som man träffas och dricker öl/vin med, eller gör inget alls men kan varandra utan och innan (på det softa sättet) och som man ofta har sådär grymma samtal med. Oavsett situation eller humör.
Sen finns de som gillar den musik jag gillar, en väldigt liten grupp som är programmerad att lyssna så som jag lyssnar, som känner med mina rysningar och som blir lika dumma i huvudet som jag när man hör just den biten i den där låten.

2008-12-16 12:37
så hitta någon som gillar nåt du gillar

2008-12-16 12:44
Jag och min fd tjej kollade mycket på film, kanske för mycket.
Iofs så älskar jag film men som sagt, det blir tråkigt i längden och man tröttnar!
Men de vi gjorde ibland var även att bowla, gå på stan och shoppa, ut på krogen osv.

beror ju på vad för tjej också, men innan man känner varandra riktigt är det fan bara film..

Kan hålla med där lite grann, känns som så faktiskt.
När man träffar nån ny och det är lite stelt är det typ;
"Tja, ska vi ha en mysig filmkväll?"

Live Hard, Die Young

2008-12-16 14:46
häng med människor som delar dina intressen så spelar nog inte fittan någon större roll.
jag målar, fotar, slåss och dricker bärs med min tjej.
There's three things that keep me from being a Nazi/
I'm black, a fag, and my dad's Liberace!

2008-12-16 15:59
men nej, som konstigt säger: så gör man så mycket mer när man är med killar såsom lirar tvspel, lanar ,målar, meckar, spelar fotboll osv osv listan kan göras lång. Men som någon annan i tråden skrev så äre sant att ofta när man ska se på film så är det en inbjudan till mys:) aah ni fattar och jag är inte dum i huvet jag heller så jag fattar jag med. Men känns som att när man är tillsammmans elr bara kompis med någon tjej, så blir det ofta ensidigt att man ser mycket på film och myser osv. Min fråga var väl lite dåligt formulerad då det inte framstod hur jag menade. När man inte ser på film och myser, så brukar tjejerna man är med ha jävligt dåliga förslag, det bästa förslaget är väl att baka eller nåt:) vilket är kul, men aah, annars, vad finns det att göra med tjejer som inte gillar fotboll eller att spela bollsporter, som är helt förslagslösa? aah nu förstår ni nog säkert vad jag menar. Och angående att någon sa att den var lik en annan tråd , så är det två helt annorlunda frågor, vilket kommer fram om du läser texten och inte bara rubrikerna. pz
diska hårdare! kvinna!

2008-12-16 16:09
"Tjejerna" kanske inte tycker att ni har något gemensamt eller att du duger som sällskap till något annat än så. "Tjejerna" kanske tycker att du är jobbig när du pratar, så de vill "se en film" för att få dig att hålla käft. "Tjejerna" kanske tycker att du är för ful för att visa sig ute i offentligheten med. Varför frågar du inte dem? Varför föreslår du inte något annat? Vad är det för spån till brudar som hänger med en inskränkt generaliserande tärd 47a som dig?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Sångare

2008-12-16 17:48
* Knulla
* Fika
* Snacka
* Festa
* Spela tv-spel
* Dansa
* Promenera
* Youtube-a
* Käka
osv.

Man gör väl vardagliga saker ihop med den man är kär i? Anledningen till varför man skaffar sig en partner brukar ju inte direkt vara för att man ska ha någon att hoppa bungyjump med.

2008-12-16 20:17
hahaha pimpslap

nästa gång nån brud frågar om vi ska se film så ska jag flippa över att hon tycker jag är för ful för att synas med :p
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"