hjälp! kommer inte ihåg killens namn
hej,det är så att jag va på krogen i onsdags och träffade en kille som följde med mig hem och hade det lite "gos gos" med ;P efter det har vi varit med varandra varje dag och grejjen är att jag inte minns vad han heter!!! försöker luska ut det när folk ringer till honom när vi är med varandra men han svarar bara "aa det är jag" eller "tjaaa" typ... har honom sparad i min mobil som "K" men minns verkligen inte vad han heter!!! hur ska jag göra för att få reda på hans namn? vågar inte rota i hans plånka heller... och pinsamt att fråga nu vad han heter liksom... hjälp!
maybe i am a bitch butt in that case you are one to!
testa att söka på hans mobilnummer på hitta.se/eniro.se/liknande?
phow phow.
finns varken på eniro eller hitta .. kanske borde ha skrivit att jag prövat det...
sjuk grej...
Blunted in stockholm
Strunta bara i det tillsvidare, så får du ju reda på det förr eller senare, om ni t ex träffas nångång eller på något sätt hamnar i ett läge där du kan kolla på hans leg eller personliga tillhörigheter där hans namn står.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Du borde kolla på avsnittet av Seinfeld där Jerry glömmer bort namnet, där kan du nog få ett gäng utmärkta tips.
vill ju gärna veta det snarast med tanke på att jag inte ens vet vad fan jag ska säga när vi har sex... liksom ska jag säga "åh va skön du är...killen!" haha :P ne men vill ju veta vad han heter
tänkte också på Seinfeldt..
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
eller så säger du bara "å vad skön du är".. Sen dyker ju namnet upp förr eller senare.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Hehe, Seinfeld är den ultimata guiden till livet. Det är ju simpelt. Allt du behöver göra är att "råka" springa in nån polare på stan och låta din polare fråga "Vad sa du att du hette?". Saken är biff.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
du skulle ju kunna fråga om du får se hans leg, använd någon ursäkt om att du vill se hur han ser ut på den bilden eftersom ID foton brukar bli dåliga.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
åh, du är tillbaka! efter att ha haft bekymmer med att blivit kallad slampa har du nu gått till att fortsätta ditt skabrösa leverne så till din milda grad att det tycks ha haft åverkan på ditt minne. fortsätt så så kanske du glömmer bort hur man loggar in här och lusar ner forumet med trolltrådar.
Se till att han ringer dig och när du svarar så låtsas du att du inte hör vad han säger och frågar "vem är det?" om han bara säger "det är jag" då svarar du helt enkelt "jag känner många jag, har du inget namn?" sen när han säger sitt namn så låtsas du som att du tagit fel och ber om ursäkt och pratar på som normalt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Promotor
2008-12-13 22:11
du: vad heter du nu igen han: ööh "johan" såklart? du: nejmen efternamn såklart han: ahaaaa blabla eller ta med en kompis han får presentera sig för =)
Haha, Apelsinjos var riktigt lurig. Seen it before? PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Förlåt, men är jag ensam med att tycka att det är konstigt att du inte vet vad killen heter efter att ha haft sex med honom (upprepade gånger?). Du har ju dessutom träffat honom flera gånger och snackat med honom på telefon. Låter inte som ett särskilt djupt förhållande direkt, eller nått överhuvudtaget.
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
Jeffi hade det bästa! Synd att Jerry bara inte provade det
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Fråga om han har nått lustigt andranamn och släng till med att du har nån polare som heter Asta.. Då borde han säga sitt hela namn "anders niklas abraham nilsson"
Leker live eller?
Lägg ner skiten, du kan ju fan inte vara pa riktigt
och vem fan är du?
Va dumma ni alla är hahaha Fråga bara, vad brukar du kallas? Då säger han: "jag har många smeknamn "x", brukar kallas kalle" (så kallar du honom för det haha) "Vart fick du ditt namn ifrån" svar: jo min mamma tyckte jag borde heta "x" etc
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
ring med dolt nr och fråga "vem har jag kommit till"? :)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
ring med dolt nr och fråga "vem har jag kommit till"? :) Föslagsvis en polare som ringer.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
Det roliga är ju att folk inte fattat att ts är ett troll..
Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.. Blir nog skratta. Men hur lyckas du va me snubben varje dag utan att få reda på vad han heter? Fråga bara, han kanske har glömt ditt namn också..?
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
MindKaos:jo, alla som inte tagit sig tid i tråden har nog det....
Så jävla enkelt problem att lösa så fattar inte varför du var tvungen att posta en tråd om det.. kan du inte tänka själv eller?
Fucka ur!
uppfinningsrikedomen är på topp. be en kompis ringa. han svarar vad som. hon frågar ursäkta vart har jag kommit han säger sitt namn. hon svarar ursäkta då har jag ringt fel, alternativt "förnamn" vad? han säger hela sitt namn eller lägger på. simple as that.
cry me a river! --> thcrew
Rensat tråden på offtopicskit. Håll er till tråden eller låt bli att skriva. / Frozen
Finns massa sätt att ta reda på ens namn .. Men det lättaste vid detta tillfälle är ju att fråga om du får se hans körkort eller legg om han har det för du vill se om han "ljög" om hans ålder.. så har du hans namn på köpet.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
hm...trolltroll..men vore kul om de var på riktigt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ahhhh, alltså fattar inte ni admins att det är ett troll? herregud.. Go_guzz_rinkeby, kom igen nu vafan, mina klockor ringde redan vid "go"
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Öhhh... Vad ska en admins göra om trådskaparen är ett 'troll'? Detta löjliga överanvändandet av ordet troll är sjukt.
Blunted in stockholm
admins ska väl inte göra så mkt. däremot är de ju kanske bra o säga till folk att tråden är fake så man inte blir djupt engagerad i de hela. men å andra sidan kan ju allt på internetforum vara fake o man skriver ju till totala främlingar. så whateva.
Walking the street of dreams
men å andra sidan kan ju allt på internetforum vara fake o man skriver ju till totala främlingar. så whateva. Huvudet på spiken. Ni får helt enkelt ta det som skrivs härinne och i andra trådar med en nypa salt och sunt förnuft.
Naizo: Jaha, det var något nytt för mig :P
Ge han vårat nummer så ringer vi honom och frågar om hans namn, eller så kan du be någon kompis göra det åt dig.
var ärlig visa att du skäms och bara säg som det är. det är inte hela världen, det har hänt den bästa;).
oom du vet hur gammal han är och när han fyller år är det väl bara att kolla birthday.se
Vad är ditt fullständiga namn? Sen radar han garanterat upp allt.
men kolla numret på eniro! är det svårt?
shupp shupp! pilliwillie!
tecNone Allas nummer står faktiskt inte i Eniro :P
Tomten är snart här, samma med julen. Hoe , Hoe, Hoe.... ;)
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
tecNone Men kolla i tråden innan du skriver! Är det svårt?
SMÅLAND!
det är väll bara fråga om du kan få se hur han ser ut på kortet .på lägget aså ,.sen ser du ju hans namn,.
csavargo från ruff runkers
Namn är översksattade .. Gogogo Älskling etc..
Vi finns i varje hörn
"råka" stöta på killen med en kompis och sen när dem skakar hand så säger dem sina namn?