I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bevisa att någon är allt för en

Övrigt - Blandat

2008-12-09 07:41

Bevisa att någon är allt för en

Om en person som betyder allt för dig säger: Visa att jag betyder allt för dig! Hur skulle just du bevisa det då?bevisa det då?

(Inlägget ändrat av JP 2008-12-12 10:19:18)

que sera sera.. vi håller på AIK!

2008-12-09 10:01
jag bjuder på kebab idag=)
feel tha beaaat maaan
Manager

2008-12-09 10:07
Inte för att vara den som är den men det är inte ett hållbart förhållande om en person betyder allt för den andra.
Redline!

2008-12-09 11:13
haha, vad ska man säga? "Jag älskar dig"?
Men det handlar väl om det små sakerna personen har gjort mot dig?
Iaf om någon sa så till mig, hur ska jag bevisa att du betyder allt.
Påminna om händelse som betyder mycket för dig och personen i fråga.
Jag har ingen personlighet

2008-12-09 12:06
Jag skulle skära mig med en rostig sked.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.

2008-12-09 15:12
Ge henne den bästa omgången i sängen någonsin är väl det ändå rätta:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-09 15:13
Nu handlar ju inte förhållanden om att man måste bevisa att man älskar varandra. Förhållanden bör byggas på tillit. Man får helt enkelt lite på att man är älskad av sin partner.

Finns inga alternativ.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-12-09 16:08
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-09 16:09
On a serious note, Dr. Octagon har rätt. Ingen kan va allt, sånt är inte hälsosamt tror jag.

2008-12-09 16:14
candide sa det.. Kunde inte uttryckt det bättre än honom :) Men candide, du har nog inte lagt någon tanke på att man kanske inte är tillsammans eller något sånt, att man har något förhållande, utan då man bara älskar denna personen... Kanske detta trådskaparen vill få reda på..

Erkan - Hahahaha...
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-12-09 16:15
Om du nu skrev detta i syfte att få tips så, hon/han är inte allt för dig.
Ingen är allt för någon annan, folk vill gärna tro det osv, utan dig dör jag!! men nej, det gör man inte. Så, ingen är allt för mig och skulle inte säga det än mindre bevisa det för någon.

2008-12-09 19:59
En intressantare frågeställning är om man nu ställs inför denna prövning. Hur kommer det sig att man kan begära att någon "bevisar" den kärlek som den andre påstått känner. I vilket läge och beroende på det tillstånd som relationen befinner sig i, är det kärleksfullt att begära detta? Kärleken övergår från en klänsla till något annat. Jag kan inte bevisa för min mamma, syster, eller tjej den betydelse de har för mig genom en enda handling, tvärtom skulle jag bli djupt sårad över att det krävdes av mig att utföra den eftersom det skulle innebära en indirekt åsyftan till min otillräcklighet, att man inte duger med den kärlek man vardagligen förmedlar osv.
Master of Irony

2008-12-09 22:10
ord är bara ord idag.... mycket synd... så ord e väl lite tort...

om någon betyder mycket för än så visar man ju det varje dag genom uppskattning, tacksamhet, ömhet omtanke kärlek lojalitet stöd osv... bättre göra än säga... handling säger mer än ord...

men om någon skulle be mig visa att personen betyder så mycket för mig... ah hade nog blivit irriterad faktiskt... gör man sitt yttersta varje dag så gör man, vill folk ha bevis så vetefan faktiskt... då känns d lite som att "känslorna" inte är ömsesidiga om personen kräver mer än det yttersta av än...

det e dom små sakerna i livet som får mig att fungera o palla.. kan vara nått så litet som ett trevligt sms från en god vän eler nått liknande som visar att personen bryr sig...

kan vara så enkelt som ett UPPRIKTIGT "hej min vän hur mår du idag" eller "sovit gott i natt"

eller att nån håller upp en dörr eller nått liknande.

sånna enkla jävla grejer d e d som får mig att veta att folk bryr sig och då blir JAG både glad och tacksam att d finns folk som faktiskt pallar bryr sig om än på riktigt.
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change

2008-12-10 22:47
Jag skulle skära mig med en rostig sked.

HA HA
Empress

2008-12-12 03:15
candide - så om jag glider fram till dig och säger "jag älskar dig, du är allt för mig" så tror du mig?

tillit byggs väl upp av "bevis" ? :o
soundcloud.com/brormusk/sets

2008-12-13 01:14
Det är dom små sakerna som gör det...
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2008-12-13 19:31
Visa att jag betyder allt för dig! Hur skulle just du bevisa det då?bevisa det då?

Skulle döda personen.
1. Så att ingen annan kan få personen.
2. Bara en sådan krav rättfärdigar en utdragen avrättning.