fått nog av flickvännens umgängeskrets
går inte in närmare på varför men nu har vi typ grälat om det i ca. en vecka. hon tycker att situationen är ohållbar och att hon vill ta en paus i förhållandet. jag har haft detta problem innan med mina flickvänners vänner som ständigt ska lägga sig i och snoka i ens förhållande. jag gillar ju min tjej grymt mkt men hon verkar ställa ultimatum på mig: lite som "skärp dig med mina vänner, annars..." jag tycker att det är jävligt drygt, det är ju med henne jag trivs med men vill samtidigt inte vara ego. MÅSTE MAN GILLA HENNES VÄNNER?
what's good for the goose is still good for the gander.
finns bara ett måste här i livet, och att gilla din flickväns vänner är inte ett sådant. men jag tror nog att er relation underlättas av att du i alla fall inte hatar dem, och kan komma överrens med dem, både för din, hennes och deras skull. folk kommer alltid vara nyfikna, det gäller bara att skaka av sig det, och hitta ett sätt att förhålla sig till det på. men jag tror du kanske ska försöka förklara för din flickvän varför du inte vill att alla vet om hur er relation är, samtidigt som du kanske måste förstå att hon vill prata av sig till någon annan än dig. och då blir det hennes vänner. försök lyssna på varandra.
Klart man inte måste. Jag kan störa mig enormt på min flickväns kompisar av olika anledningar men det är min flickvän jag är ihop med och inte hennes vänner. Jag har inte yttrat mig något om att jag stör mig på hennes vänner för det känns bara som en sak som inte kommer sluta bra i slutändan. Sen får man tänka på att det är den man älskar som har "valt" dem så allting kan inte vara helt galet.
Om du har ett problem med flera flickvänner i rad så är risken att problemet är ditt. Självklart behöver man inte gilla någon. Vad var det ens meningen att vi skulle diskutera i den här tråden? Hur ska vi kunna fatta något av din situation utifrån det du skriver? Jag vill ha mina 20 sekunder tillbaks som det tog att läsa din tråd
revolutionären - Var drar du gränsen för att "snoka i förhållandet"? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
jag känner igen mig. Stör mig på alla cyniska frågor som dyker upp i deras forskande gällande "vårat" förhållande. Förstår verkligen inte så sjukt nyfikna människor. Själv är jag precis tvärtom och blir störd om någon tjatar och ältar om andras förhållanden. So what liksom!?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Toastare
2008-12-08 00:06
Om du haft problemet flera gånger... kanske problemet ligger hos dig? Att du är osäker på dig själv och blir osäker på din flickvän och därför orolig när hennes kompisar, inte lägger sig i, utan diskuterar förhållandet när hon, som de flesta tjejer brukar, tar upp det med sina polare.. vet du att inget är fel och tror på din tjej behöver du inte oroa dig. Antagligen är du tillsammans med en självständig och klok individ som fattar sina egna beslut.
Jag skyller allt på Emma!
oj oj oj vilket drama...:o varför göra en tråd om en fråga som är solklar för den mest utvecklingsstörda internen på säter. nej du måste inte gilla hennes vänner. Tror detta är varför ett sex och samlevnadsforum är ohållbart på whoa. Väcker för många troll o trollslayers.
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
Toastare
2008-12-08 00:09
och jag missade till och med sista frågan.. som svaret är självklart på. men att ogilla dem av anledningen att de snackar om ert förhållande är kanske lite paranoitt (hur man nu böjer det..) Om du vet att du är en topp 10 fucking A pojkvän har du ju ändå inget att oroa dig för.. då vet du att din tjej bara kommer beklaga sig när hon inte fick byta kanal på tv:n eller du inte diskade när du sa att du skulle osv. ...det vill säga, småsaker.
Jag skyller allt på Emma!
Antagligen är du tillsammans med en självständig och klok individ som fattar sina egna beslut. Det kan vara lite svårt att acceptera att vännerna är dåligt sällskap, som jag då. Ibland är vännerna inte valda på logiska grunder.
the real marwin: hon kanske tänker likadant om dina vänner.
medoria: precis, man kan inte ställa krav på vännerna. Dom är ju bara vänner
Sätt dig i hennes sits, broes before hoes? eller är du foppatoffla
och vem fan är du?
Kom överens med en av dina egna vänner att träffas tillsammans med din tjej. Låt sedan han(eller dom, nästan bättre om de är fler!) vara riktiga ass-holes, och bara vänta tills hon säger "jag gillar inte att du umgås med dem där..." då du själv säger AHA! VARFÖR ACCEPTERAR DU INTE MINA VÄNNER FÖR?!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
men vad är det din tjej blir så upprörd över då? är det att du inte gillar hennes vänner, eller hur du beter dig mot dem?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
medoria , nu blev jag väldigt nyfiken. Det kanske är lite offtopic, men vad är det som är ett måste i livet?
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
Jaa! Vad är ditt måste medoria?
Behöver inte tycka om hennes vänner, men respektera dom för din flickvänns skull. Det borde du göra.
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Allt man måste göra är reglerat av hjärnan.. Såsom andning o dyl.. Hennes kompisar har ingenting med nånting att göra...
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
vi kan inte fly från döden....... chico: hoppas du inte menar allvar. kommer inte leda till något konstruktivt utan bara göra problemen ännu värre.
Breakare
2008-12-08 16:29
har vart i samma sits, i just det fronten så kan man absolut inte göra ett skit, man får helt enkelt leva med det men godaym va jobbiga dom är....!! man får änna smaka på kvinnans makt där asså....lev med det med andra ord :/
HERB, bust a cap in yo ass
Skivsamlare
2008-12-08 17:07
Jag hade enorma problem med min en av min tjejs bästa vänner i början när vi träffades. Han var sjukt dryg mot mig och både ljög och försökte förstöra för oss i största allmänhet. I vårt fall slutade det helt enkelt med att jag förklarade för henne att då hon vill umgås med honom så kommer jag befinna mig långt bort eller med mina vänner. För annars blir det bara jidder och sura miner. Nuförtiden funkar det bra, både hon och han vet vart jag står och sådär. Går det inte bara att snacka med henne? Du behöver ju förhoppningsvis inte umgås med hennes vänner så mycket? Och nej, han försöker inte ligga med henne, han gillar håriga män.
Jag har haft ett förhållande där jag inte tålde någon av hans vänner, mer trångsynta tråkiga människor får man fan leta efter. Men som crue sa, du behöver absolut inte gilla dom men respektera dom eftersom din brud uppenbarligen gillar dom. Sen ska du naturligtvis inte ta nån skit från dom för att undvika konflikter men starta heller inget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon som har bra tips på att få kompisens pojkvän att inte vara tjurig? har provat lite grejer men ingen reaktion
Graffare
2008-12-13 16:12
Respektera hennes val av umgänge.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
sluta umgås med hennes vänner if you can´t stand them, du är väl en fullvuxen man som själv kan bestämma vad du trivs och inte inte trivs med? jag skulle aldrig få för mig att lida igenom en kväll bara för att det är min flickväns polare. Alternativt kan du ju bringa med dig dina homies, så du inte känner dig så stött, men det kanske du inte får för din flickvän? utan hennes ord är din lag? och hade min flickvän kört med, "gör du inte si o så, så vet du" då hade jag tackat och bockat och tackat igen för att jag slipper det nu.. kör med dagisnivå tillbaka..
Fucks your life up crew Tjabo!
får du knulla med hennes kompisar oxå eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
säga till dom att back the fck off erat förhållande helt enkelt?.
http://soundsof051.com/
Min tjej kompis var tillsammans med en skitstövel som alla hatade, men vi kom överens och var vänner redan innan de blev tsmans, jag påverkade min kompis positivt och fick henne att förstå honom mer.. Kort och gott tjejer påverkas starkt av sina tjejkompisar, så om du vill spela fult, välj ut en av hennes kompisar, en som är rätt så social och inget pms barn och bli kompis med denna, du måste själv tycka om henne lite för att det ska lyckas. Sen så kommer hon att påverka din flickvän positivt och säga att hon tkr om dig bakom din rygg.. Här har du ett äkta råd istället för " ..men respektera hennes känslor" crappet som man inte kommer långt med, men lycka till!
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Apan sa de helt enkelt :D
http://www.myspace.com/murderdem