I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bo/plugga i blekinge?

Övrigt - Blandat

2008-11-25 12:01

Bo/plugga i blekinge?

Hejsan hej efter att ha sålt min själrespekt tänkte jag göra som dom flesta andra på whoa och låta andra ta reda på saker åt mig istället för att göra det själv. So here we go.
Jag har lite planner på att kanske börja plugga på folkhögskola i blekinge (fanna några olika) Men har ingen pejl alls hur städerna där nere är. Så jag tänker låte er berika mig med detta om det är lätt att få lägenhet,är utelivet något att ha? måste man va nazist i karlskrona och likande saker. Har ju förstått att det är väligt vackert där nere på sommaren men överlever man vintern?

(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18

2008-11-25 12:28
Är det bara dålig timing eller tycker ingen att det är båt att bo där?
(”)_(”)_.-””-.,

2008-11-25 12:33
Det finns inga städer. Det närmsta en stad du kommer komma är Karlskrona. Karlskrona är fint (på sommaren), men det är också allt. Blekinge är väldigt...svenskt. Lite annorlunda mentalitet, typ småstadskomplex, fast över ett helt landskap. Mycket skog och många gula och röda trähus. Lägenheter är varken svårt eller dyrt. Vart hade du tänkt plugga?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-25 12:39
Okej,låter lite sisådär ju. Jag håller på och kollar dom olika altenativen nu. Dom flesta folkhögskolor i belkinge verkar ligga ute i skogen om man ska bo på internat och i karlskrona måste man styra egen lägenhet
(”)_(”)_.-””-.,

2008-11-25 13:07
Jo, men samtidigt...är du där för att plugga så skitsamma. Det är inte oöverkomligt, du komme säkert träffa någon trevlig att göra trevliga saker med.

Blekinge ÄR en skog.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-25 18:41
men pesso din gamla bäver va ska du dit o göra när du kan komma hit o hänga med mig och bp?

2008-11-26 10:32
emci: jo,men det jag ska plugga finns på dom lite varstans i sverige. men av någon anlednig vart jag nyfiken på blekinge

skinkbörje: Jo,det var förstahandsval men det är svårt att få lägenhet och så
(”)_(”)_.-””-.,

2008-11-26 13:10
jag bor i karlskrona men pluggar i örebro..det jag kan säga om karlskrona, är det är en väldigt fin stad, och nej du behöver inte vara en Nazist elr nnåt sånt du kan gärna lika vara "en stor tönt" om du vill:D alla i karlskrona är väldigt trevliga, jag lova dig att kommer att stor trivas, nattlivet kan vara lite dött, men på lönehelger så är det massa folk ute, så du kommer träffa en pinglar elr två:P men om du har båt så tveka inte att tar med dig den, för många där bruka tar båten ut på havet o festa (fast på sommaren då) så det är allt jag kan komma på nu, om du har frågor som du kommer på ställ gärna dom, jag svara gärna:D
BLESS FOR HIPHOP
http://www.myspace.com/hampishfresh
stämplad som narkoman

2008-11-27 09:33
okej,men hur är attityden bland folk och sånt då? finsn det bra förbindelser därifrån ?
(”)_(”)_.-””-.,