I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hjälp mig whoa-malmö!

Övrigt - Blandat

2008-11-18 21:36

hjälp mig whoa-malmö!

tjäna,

ja ska ned till malmö helgen v.49 alltså 5,6 dec men har inget boende alls. så tänkte att kanske någon på whoa kan hjälpa mig med en madrass eller tips på billiga boende i malmö?
tack på förhand. / Anton.

Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!

2008-11-18 21:43
annars finns ju alltid http://www.couchsurfing.com/
One chapter a day

2008-11-19 05:59
Vad ska du göra i Malmö?
What would Brian Boitano do?

2008-11-19 07:30
hör me malmö turistbyrå (ligger på centralen), de fixade skitbilligt boende på väldigt nice hotell för mig förra gången jag var nere. jag fixade de när jag hoppade av tåget samma dag jag kom ned.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-19 08:51
du får ju sälja dig lite, vem är du? vad ska du göra? är du snygg/ful? trevlig/dum?
Annars kommer du aldrig få något hak..
Shame on a nigga who tried to run game on a nigga. Wu bucked wild with the trigga...

2008-11-19 11:16
Anton, sluta vara en pussy o slå upp ett tält :D
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2008-11-19 12:58
Anton är en trevlig prick som är lätt att ha att göra med och gillar öl, det har ni mitt ord på :)

Vill ingen släppa in dig borde du kolla couchsurfing, men det borde vara cool, malmöiter är ju trevligt folk.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2008-11-19 22:31
tackar för tipset peppis
Jag är en jävligt positiv jävel på 20 år kille som du kan se. som vill ha lite kul i sverige å tänkte att man inte kan lära känna för många pluss de vore en cool grejj att göra.

De ja ska göra är väl att se vad malmö har att erbjuda rent allmänt kanske något schysst ölhak lr någonting annat vet egentligen inte något alls om malmö utom att de verkar soft. sen ska ja förmodligen svänga förbi till min kusins barns dop. har hört att malmöiter skavara trevliga som få och hoppas de stämmer.
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!

2008-11-19 23:44
Du har alltid http://www.hotellformule1.se/, som är relativt billigt och ligger nära värnhem.

(Inlägget ändrat av Rallare 2008-11-19 23:44:27)

2008-11-20 00:27
formule1 håller ju alltid...ligger vid nattöppna statoil o McD's om det är ngt du gillar...lär ju finnas ett antal vandrarhem också vet att det finns ett vid mobilia eftersom jag kör förbi det x antal ggr i veckan...kolla eniro det brukar jag göra när jag behöver sånt!

2008-11-20 08:19
fast f1 känns sunk när man kan få tag på billigare mitt i city. jag fick alltså via turistbyrån boende på hotell på baltzarsgatan för typ 320 kr under industrisemestern.
Så kolla med turistbyrån först, de har deals me massa hotell.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-20 11:12
Anton, med din charm borde det inte vara några problem :)
Hoppas det går bra!
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2008-11-20 16:11