I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förslag på religionsarbete

Övrigt - Blandat

2008-11-13 21:27

Förslag på religionsarbete

YO!

Så här är det: Vi har fått i uppgift i religionskunskapen att skriva ett arbete om exakt vad vi vill. Det enda kravet är att det innehåller nån slags jämförelse religioner emellan och att det har koppling till en av världsreligionerna. t.ex: jämför aboriginernas gudssyn med de kristnas gudssyn.

Problemet med mig just nu är att jag brukar vara riktigt bra på sådant här men just nu står det helt stilla!

Någon här inne har säkert jättebra förslag vad jag kan skriva om. Vad som helst, bara det får igång min hjärna.

(4 - Läxhjälp
Läxhjälp är inte tillåtet. Har du fått en uppgift i skolan är det meningen att du ska göra den, inte folk på Whoa. Det är för ditt eget bästa. Det är tillåtet att fråga om förslag till arbeten, men när det gäller trådar där andra ska skicka hela arbeten eller leta upp allt till ditt arbete så är det inte tillåtet.)

(utifall att någon skulle få för sig något...)

(Inlägget ändrat av Rachel 2008-11-13 22:00:02)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.