I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bomb i hotell i västerås

Övrigt - Blandat

2008-11-05 00:29

bomb i hotell i västerås

satt o spela guitar hero för några timmar sen med några kompisar då en kompis kommer o säger att det brinner i hotellet. ( huset är ett gammalt hotell som nu är studentboende )

vi går ner o det är rökfyllt och larmet har gått. då evakuerar polisen huset så alla drar ut. sen fick kom det sig att det var någon kille i mellan våningen som hade blandat svartkrut över spisen då det hade smällt i ansiktet på honom. vi märkte ingenting förutom att det luktade smällare. fett coolt iallafall. nu är det i varenda jävla nyhets sändning och på tv o m.m.

men tyckte att dom överdrev lite när en bomb exploderade när det egentligen bara var ett kilo som hade sprängts. ialla fall så undrar jag varför det har gått så snett??????

vad kan han ha gjort över spisen så det exploderat över hans ansikte. ja har hört att man blandar svavel, kålflisor och salpeter syra. sen ska man koka det o det var då det hade smällt.

hursomhelst så e ja tillbaka på rummet nu och allt e bra. om ni undrade :D

Sajjkziii yaoooo

2008-11-05 00:31
skönt att du klarade dig, hade svartkrutet varit tätt packat så hade du nog inte varit så värst glad.

2008-11-05 01:38
thnx- kommer bli mer imorgon på nyheterna tror jag.
Sajjkziii yaoooo

2008-11-05 02:28
Fett coolt med en snubbe som gör bomber i sitt kök?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2008-11-05 02:35
bra att det small på honom och ingen annan iaf.

har en polare som skulle kasta en dynamitgubbe på en snubbe han hade fått på käften av, men den brann av i handen på han och fuckade upp honom ganska duktigt istället...folk är fan dumma i huvet.

2008-11-05 09:51
en kompis till mig bor där. Han är dum i huvudet men inte ens han tyckte det var "coolt"
PAO!

2008-11-05 10:10
Var det Park Hotel eller?
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!

2008-11-05 10:44
Västerås alltså..
your bitches ain't nothing compare to meeeee

2008-11-05 12:57
fniss. jag blir inte ens förvånad över västerås längre. att staden är så tråkig gör det omöjligt för folk att ha vanliga sysselsättningar verkar det som.
fantastiskt

2008-11-05 13:04
höhöhö nej det är signalisten. ´bredvid flygplatssen
Sajjkziii yaoooo

2008-11-05 13:34
saalam P21

well, vad som gått fel är att nån snubbe stått och tillverkat hemmagjort sprängmedel. Brukar i regel inte gå så bra för den sorten :P