I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes bra billig frisör

Övrigt - Blandat

2008-10-30 11:41

Sökes bra billig frisör

jag söker en eller två bra och billiga frisörer i stockholm. det är både jag och min flickvän som letar. dom får gärna vara grymma på att klippa för en vettig peng!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-30 12:03
jag brukar klippa mig på en liten frisseria som ligger precis vid tekniska högskolans tunnelbanestation. Inte uppgången mot roslagsbanan utan den andra, you cant miss it!

Dom tar 120 kr för "studerande" så det är bara att glida dit å fixa frillan jao!
Niceness!

2008-10-30 14:25
bobby's hårstudio på drottninggatan 81, 75 spänn för (elev)klippning.

2008-10-30 17:39
är dom duktiga oftast?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-30 21:24
Mummas mitt emot Söderbymalmsskolan i Handen är bra. Vill man inte ha något allt för avancerat så brukar resultatet bli utmärkt. Den äldsta turken är den bästa frisören imo. De tar en hundring för besväret = klockrent.

Jag tycker det är svårt att hitta frisörer som man blir riktigt nöjd hos inne i stan och som man kan besöka regelbundet. De flesta verkar prioritera kvantiteten kunder, istället för kvalitén på själva tjänsten.

2008-10-31 13:02
jag blev skitnöjd.. dom jag känner som vart där likaså. så jag rekommenderar.
det negativa kan ju vara att de kan ta lite mer tid på sig..