Skaffat valp! Namn?
Hallojz! nu är det så att vi skaffat en liten rottweiler valp. Så tipsa på lite namn som är lite ovanliga men som ändå låter bra =) tack på förhand!
Hahahaha, brukar man inte bestämma namn innan man köper en valp?
Nick-K P16 asså vi ska få den på lördag, så de är ett tag kvar iaf =)
Fucker Helt klart
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Jag tycker att alla större hundar med mastiff- eller rottweilerhuven passar som Biggie. Tror det är för att dom ser ut som små björnar o ser korkade ut, så det har inget att göra med rapparen. Mer att dom är stora, fast på ett barnsligt sätt.
Alltid gillat Stalin. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Ekans
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-10-28 14:02
Vad har den för kennelnamn? det brukar ju ge en bra idéer. Fick ni välja namn eller valde ni valp och uppfödaren namnet?
Jag skyller allt på Emma!
Erorone!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Terror
Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever
Kalla han för Mabande hugger direkt om nån inte sköter sig xD
Redaktionschef
2008-10-28 14:45
Whoa
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
ni kan ju kalla han för asexuell så länge han är valp iaf!
Niceness!
Krokus !
"Not fuck myself in the head with stupid men"
konstapel voff, general hund.
Nej men helt ärligt, Omega är väl inte så fult namn på en råtta?
Niceness!
kirish!
stackars valp. ber en jävla community om namnhjälp. personligt.............
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Berit om det är en hane, Rickard om det är en tik...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Terminator 3 eller Hästen, så udda som möjligt
I´m Scrammel, no not like scrambled eggs I´m the weird strange dude with fucked up legs
hahaha, de roligaste är att efter 28 svar är inte ens häften seriösa! xD BountyBoo F28 den hette beny, vet inte hur mkt inspiration man får , men men =)
Är det en kille kan den heta Mecka Är det en tjej kan den heta Meckish :D
Döp den till Attack, asfett om den springer lös i parken.
There is plenty off fish in the sea.
Producent
2008-10-30 22:57
Packus, Ollie, Diesel eller Passkal?
Lil_H..
Devin, maouritz, Kid.
I got it from my mama . moncans.blogg.se
aight känner en tjej som har en hund som heter Attack, stor jävla sak e det med. den sprang ifrån henne på stranden förra året, folk blev livrädda när hon sprang efter den o skrek "Attack!" upprepade gånger. det märkte hon så hon föröskte kalla den andra saker, typ "lilla hunden" härliga minnen
I´m Scrammel, no not like scrambled eggs I´m the weird strange dude with fucked up legs
pikachu.
mama said knock you out
HHAHAHAH attack!! den där va rolig :D jag känner en hund som heter Gin, döpt efter en alcohol drink(misstänker jag).. den är i alla fall riktigt cool.. den åkte buss helt sj en gång. Döp den till vad du vill, så länge den inte heter Armani, Gucci elr nt sånt. blä
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
attack
(\_/)<br> (O.o) <br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
Välj ett av Wu medlemmarnas namn. Jag hade valt ODB, ev Inspectah Deck
CasOne
korven eller fåret
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Alltid röstat för Bender, det är manligt.
kallar alla hundar jag ser SMUTS så kanske det passar?
Jag har ingen personlighet
varför inte köra på helnamn bara för att Ann Ahl Sugmin Cuk Anna Bohla osv
du har hunden, va heter den? Pedro? Tänkte väl
CasOne