I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snälla! Rösta på mig! :)))

Övrigt - Blandat

   

2008-10-28 09:50

Snälla! Rösta på mig! :)))

Va?? ?

Går ni in och röstar då?

Jag har aldrig förstått mig på artister, eller folk man lagt till som vän på olika communitys, till och med folk på MSN, en del som man ändå känner.. Som skriver såhär.

Okej om man upplyser folk att man är med i en slags tävling, "och om ni vill rösta" -hänvisning till adress.. Men, Snälla? smileys och dubbla gästboksinlägg..?
Känns som om detta säger en del om personen i fråga.

I vissa fall är det väl inte artisterna själva som sköter artisternas/gruppernas sidor iof, Myspace och liknande. Men det är sorgligt ändå..

Jag skulle aldrig komma på tanken om jag var med i nån slags tävling, att skicka iväg till familj och vänner eller till någon iöverhuvudtaget, "SNÄLLA, -->RÖSTA PÅ >MIIG!< !!!! ;D"


Och om du gör såhär, förklara gärna din genomgående tankegång, till varför du skriver just så.

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke