I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Estrella Crispy Chicken

Övrigt - Blandat

   

2008-10-27 16:13

Estrella Crispy Chicken

Så chipstråd nummer två. Känner mig som värsta fettot. Tur det för det är precis vad jag är och fett mat är det godaste som existerar. Nu till sakernas sak. På väg bort i Estland får jag syn på reklamen om Estrella Crispy Chicken. Mysigt värre är jag inbäddad på färjan mitt i årets storm i Östersjön den trygga distansen ut som förhindrar mig och slänga mig överbord och skvalpa tillbaks till Estland och inhandla chipsen. Ringer till Kraft foods Sverige som bekräftar mina värsta farhågor. Sensationen finns inte i Sverige BUUU fucking HUUU.

Skillad som jag är så ska jag ändå till Estland nästa helg och inhandla det till mig och nära polare som är nyfikna på vad det är för smak.

Dock ville jag checka om någon här har redan smakat den och kan återge upplevelsen, bu eller bä eller cluck cluck?

Bild på förpackningen kan skådas smått ner till vänster: http://www.estrella.ee/

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.