Halloween snart...
... och jag ska gå på halloween fest där utklädsel är obligatoriskt tydligen. Men fantasin brister. Jag ville vara en björn men det tyckte ingen annan var roligt. Vad ska man klä ut sig till? Vad har ni klätt ut er till innan och vad är det som verkligen skulle vara chockern som skulle få alla och häpna? Hit me, alla idéer är välkomna, gärna vart man kan köpa grejerna också.
Jobba jobba, kämpa och slita
Björn. (I och med att det var din initiala idé, varför låta nå (säkerligen självutnämnda) halloweenproffs bestämma åt dig?)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Försök göra dig så lik festfixaren som möjligt. Hade varit coolt om man lyckades riktigt bra.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Skurt! Har alltid tyckt att det är en skrämmande jävel.
Can't break necks in boxes
SL-kontrollant
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
kan någon länka till någon sida som säljer masker och sådant? gärna någon som levererar snabbt
Jag behöver också hjälp med kostym.. man måste tydligen vara "läskig". Jag vill inte vara något random som "hora" eller "moulin rouge" och sånt där tråkigt som alla är på halloween för att det är enda gången på året dom har en anledning att kunna få ha sexiga kläder. Halp plx.
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
Själv ska jag klä ut mig till tiger tänkte jag. Zombie är vell kanske läskigt om man sminkar sig bra, eller typ en död brud. Det kan va skrämmande
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Michelle Yeah får nog bli något sådant.. känns lite tråkigt bara eftersom typ alla är sånt. Oh well...
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
Den som ändå hade vänner och kunde få nojja över maskerad utstyrsel.....
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
dra nå oväntat, som daniel larusso (karate kid) när han kommer som badkar, d lär du ju va ensam om liksom.. simdamm? kylskåp? ölburk? ja e jävligt på robot, även fast d e lite tråkigt, men man får flasha obligatoriska robotdansen konstant, utan att nån kan säga nå om d!
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Enola F23 word!!! robot hade jag nog klätt ut mig till .. men som sagt :'(
Get Random!
annars kan man ju alltid fixa nån ställning att ha ovanför huvet som tak och sen ta ett snöre runt halsen. Sen sätter man fast snöret i "taket" självmords utklädnad :D
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
lite offtopic måhända men förrförra halloween fick jag sätta på en brud i skolflicksuniform (en av de lyckligaste dagarna i mitt liv) så dissa förfan inte de brudarna som kör sexiga utstyrslar!
mama said knock you out
förra året.. det här året lär jag inte ta vägen nånstans.
Redaktionen
2008-10-27 12:10
Klä ut dig till pengar. Då kan du bli jättefull och störta i marken, sen kan du hoppa upp igen! Du kan säga "hey, du får mig om jag får dig." Sjunga money money money, must be funny. Och självklart CASH RULES EVERYTHING AROUND YOU! CREEAM GET THE MONEY DOLLARDOLLARBILLYAAAAAAALL! Kort sagt så kan man vara obotligt dryg hela kvällen, eftersom alla är slavar under dig!
namaste
MONEY MONEY MONEY!! .. MOOOOOOOOOONNEEEEEEEEY!!!
Get Random!
Graffare
2008-10-27 18:41
halloween är så jävla utbuad...
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
jag saknar trick or treating när man var mindre : (
Get Random!
Klä ut dig till Csg då kommer alla springa ifrån dig!:O
AdeOne!
jag vill vara nån animefigur... vart ska jag handla kläderna då? :/
JMD, Jag Måste Dansa!
klä ut dig till snut fett soft
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
jag vill vara en pyramid men det e fan knepigt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag ska käka klubbor man blir blå i munnen av och säga att jag klätt ut mig till färgad. Tror ni nån köper det?
Enola & King phil ni kan få bli mina vänner :) peajz c(:
man kan alltid vara den lata som hänger massa korkar i ett snure och virar runt sig. ( =då blir man den korkade) alternativt göra samma sak med flaskor och vara pantad!
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
Finns annars en skitcool korvdräkt... Du är en korv.. Svin najs.. Så har du en ketchup o senapflaska med sprit :)
Highfive anyone, anyone?
Gillar idéerna som fan! Keep em comin!! Tack Peter-Pan-Komplex för affären men tyckter det är så jävla dyrt... allt ligger ju på ca. 500kr och de pallar man inte punga ut för för EN kväll. Fan, finns det inget nice ställe som nöjer sig med en hundring? :(
Jobba jobba, kämpa och slita
Klä ut dig till smurf om ingen redan sagt det. Måla dig blå, sätt påre en vit mössa, o dra på dig vita shorts, vitt linne om du e brud, topless om du e kille. Du kommer va festens favorit, kirrat o klart click click boom
CasOne
Snor tråden lite... Jag behöver Röda stjärnor att smycka med, jag ska vara ryss på halloween och behöver lite kommunist stjärnor... Någon som vet var man köper sånt i GBG?!
viktorious kolla följande; shock i brunnsparken skumma butiken på 2a lång jämte galleriet som ligger mitt emot sex and the city buttericks vid kungsgatan/drottninggatan ska nog inte va så himla knepigt
Linda massa papper runt dig lite slarvigt, sen toppar du skallen med något som ser ut som "tobak", voilá, du är den vandrande jointen! Billigt och bra. :>
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Graffare
2008-10-30 19:18
Rånarluva. två tyg påsar med dollartecken på och en vattenpistol med koskenkorva i! voila! du är en rånare. själv ska jag vara kanin. :)
http://beltontorsk.tumblr.com/
Tattare, då kan du tigga öl och skulle någon bli irriterad så säg bara att du tar det här med halloween seriöst.
En apdräkt skulle vara riktigt koolt, eller varför inte en piñata?
jag ska klä ut mig till tandfe hade jag tänkt, kommer bli off the hook.
erorone P21 Shock låter faktiskt som en riktigt bra idé, buttricks ska jag ändå till och köpa en mustach så då kan man ju checka där med.. Tack så mycket för tipsen! Jag behöver även en vit skjorta, någon som vet ett bra ställe där dom har schyssta vita skjortor? Dom växer ju oftast bara på bredden och inte på längden...
det här är årets halloweenkostym
vadå? jag dyster?
greggan Hahahahaha, det var det värsta jag sett. Skulle vilja se miner på folk på stan ifall man gick runt med den där på sig påväg till halloweenfesten! :D
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
hahhaah den där halloween kostymen var bäst! Klä ut dig till en sl kontrollant som någon sa haha
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
fuuuck .. Robot hade jag velat vara .. hade varit sjukt fett.. annars skulle man vara ett gäng som klädde ut sig till kycklingar :D eller tigrar ..
Get Random!
gör som jag o va katt :) kolla svansen ... ball!
I got it from my mama . moncans.blogg.se
Nä greggans bild tog fan priset!
Military justice is to justice what military music is to music