Dela äpple på mitten
Hur delar man äpplen i två delar? Alltså, ni vet när man vrider och till slut delas äpplet på mitten bara. Har alltid velat kunna göra det.
Du tar bort den lilla stjälken som är kvar längst upp sätter i båda tummarna i den lilla gropen där och drar utåt och vrider till. Det funkar varje gång för mig! Lycka till om du lyckas
http://www.inminds.co.uk/boycott-israel-2012.php
Du kanske inte lyckas om du inte är tillräckligt stark förresten. Men testa ändå,i värsta fall får du väl ta en kniv.
Tack, ska testa!!! Hur flashigt är det att dela äpplet med kniv?
Tummarna får inte plats ;P
Nä men du får trixa med olika fingrar men i gropen ska nåt finger vara i alla fall,testa att vända upp och ned på äpplet så att du har gropen neråt. MEN till slut efter ett tag så funkar det. Jag lovar. Du måste ha lite skillz! Ja men stackars dig om du inte får upp ditt äpple,du kanske är allergisk mot skalet på äpplen. Då får du ta kniv,såna glänser och är balla
"lycka till om du lyckas" :)
mingan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha tillomed jag kan det där och jag är en mes!
aldrig hört talas om... men fan va häftigt det låter!
6-12-5-23 P22 Kan nog vara att jag är jäkla trött, men fyfan va kul det där var! :D
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.
Ta äpplet, dunka det i huvudet på dig själv, sen tar du tummarna i där stjälken sitter och drar åt båda hållen. Om äpplet är för ruttet går det inge vidare
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Moderator
2008-10-26 23:01
Hur flashigt är det att dela äpplet med kniv? Hur flashigt är det att dela äpplen överhuvudtaget? Äpplen ska ätas som dom är. Gärna medans du smackar som en tokig häst så det flyger bitar ur munnen. Träna på det istället, för DET är flashigt!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Äpple äts med kniv. Thats it
Squirtle: Tyvärr, men jag kan inte ta emot tips om hur man gör flashiga saker av någon som heter Squirtle. yazer: Det har jag ledsnat på.
hahaha as skön tråd! som att det ens är flashigt att äta äpplen :p //yde - äpplen äts i paj FTW!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
det finns en speciell teknik alltså? trodde när jag var liten att det bara var min starka pappa som kunde.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det handlar alltid om teknik. bästa tråden på länge, för övrigt.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
trodde det var lite som att riva av en telefonkatalog på mitten, det krävs teknik, absolut, men mest en jäkla massa råstyrka.
helenay: En telefonkatalog kan man väl inte riva på mitten?
skillz: du kanske inte kan riva en telefonkatalog, men å andra sidan har du svårt för ett äpple också.
Beror även lite granna på äpplet, storleken och hur pass mogen/hård den är.
socials Finns något knep bakom så att tunnissar kan bryta av telekatalogen.
skillz - jo. men som jag sa, då ska man vara stark.
min kompis pappa imponerade alltid med att kunna dela äpplen när vi var små och han var sjökapten o hade en piratpickadoll hemma,men sen lärde man sig tekniken så nu är han inte lika cool längre fast pickan är nice!!
Vadan detta,äpplen är ta mig fan den godaste frukt som finns! Och det smakar mycket bättre när man har delat den med händerna eller käkat den med kniv. Paj är gay,för att jag inte kan baka överhuvudtaget. Och telefonkataloger,det handlar om teknik. Det går bara man vill och inte tänker ge upp. Hoppas du har övat på dina Skillz. Ännu en gång; lycka till om du lyckas!
WHOA! kan vi få en youtubevideo med någon som utför detta äppelingrepp?
/Cash Hunter aka DJ Rufus
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
haha fan vad skön video, "don't forget to go check my other tips and tricks videos!" ska testa nu!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
its like te coolest thing ive ever seen....
/Cash Hunter aka DJ Rufus
dety gick! fan vad grym jag är!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
måste hooka äpple idag!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
någon som kan skicka länk till videon, jag kan av någon anledning inte kolla på videos direkt på whoa
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Polarn slog sönder det med ett finger! :)
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Producent
2008-11-01 00:31
haha så jäävla badass! :D
det gick inte med en oskalad mandarin iaf.
work some magic
Fungerade ju lika bra att bara trycka ner tummen i stjälkhålet.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Har ni provat dunka till äpplet med knytnäven?
Jag måste bara prova nästa gång jag har ett äpple i mina händer!
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Jag kunde. Synd att äpplen blir äckliga när man delar på det, så jag slängde det.
Hur flashigt är det att dela äpplen överhuvudtaget? Äpplen ska ätas som dom är. Gärna medans du smackar som en tokig häst så det flyger bitar ur munnen. Träna på det istället, för DET är flashigt! LÄÄÄÄÄÄNK! (Slutet är bäst)
det funkade, och lyckas man snabbt så är det schysst att äta det, måste man försöka länge blir det ju mosigt.
gaze: Ja, jag är senil. Har du något problem med det?
d-beck lyckades du? isf måste du visa mig och lära mig haha, det kräver jag:P
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
jag lyckades :)
Moderator
2008-11-16 15:51
Jag har försökt flera gånger på jobbet. Det går inte. Tro mig.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Tog mig ungefär en månad innan jag klarade det.