I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Goa Indien i December

Övrigt - Blandat

2008-10-24 20:28

Goa Indien i December

Tjo på er!

jag ska till Goa i Indien i december o undrar vilka som vart där och vad ni har att rekomendera?

Fest ställen?

Vackra stränder?

Saker som måste ses?
mm..

Mvh R

The longer you go on the more you learn..

2008-11-02 18:43
palolem är bästa stranden, tack vare att den inte är så jävla överexploaterad (fast det var väl en 7 år sen jag var där så det kan nog ha ändrat sig). anjuna är väl det klassiska stället för raves. hyr scooter och röj ut i djungeln (glöm inte att ta med extrabensin)
http://www.kommandot.se/wp/

2008-11-18 00:07
Jag rekommenderar Arambol i Goa. Var där i 2 veckor för ca. 3 år sedan med min polare och hans morsa. Grryyyyymmmmt vacker strand, nära till allt. Raven var dock lite på halt där då polisen hade noll-tollerans mot droger och satte stop för att rave som försegick, men hoppas att det har löst sig nu. Vi hade dock tur, för jag och min polare gick på ett rave i januari för att fira "shiva-moon" live-performance som vi var på dagen innan, och det var riktigt roligt. dock, 2 timmar in i ravet så kom polisen i 2 st. piket bilar, hundar osv osv. och satte stop för den. Men iaf, Shiva moon festivalen är det bästa som jag någonsin har upplevt. Inget direkt från cd-skivor, utan detta var verkligen live. De spelade inte efter några noter eller sådant, utan de bara hittade på noter och spelade utefter det. Tyvärr så hade jag ramlat på den största jävla snäckan jag någonsin har sett, och satte foten i skalet jag hade sönder, och kunde inte ens röra foten i 3 dagar ... men men, man får väl tänka positivt.

Hoppas att det inte blev för flummigt skrivet nu haha.
*snaark*

2008-11-18 23:38
Det är ju Indien ffs. Bara o ta det som sker, tror det skiljer sig rätt hårt mot här. Har man inget att göra kan man typ spela fotboll med apor

2008-11-19 16:05
Hoho fick precis julschemat och har fått en del lediga dagar som jag inte riktigt räknade med, ska spana efter en sista minten till Goa =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-19 18:19
sista minten is the shit

2008-11-20 11:08
Yes, fan ibland finns det galet snorbilliga flyg...

Revol, när ska du åka mer exakt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-27 18:00
Sitter i Prag nu och min tanke var att jag skulle dra till Bombay om typ 2 dagar eller nått, för att sedan dra ner till Goa över jul o nyår.
Men dom där jävla kukhuvuderna i Bombay har ju stökat till det så jag vet de fan hur det blir...
Någon med ideé på vad jag kan göra istället? Får (förhoppningvis) mitt pass och visum imorgon fredag och det ska gälla fram till början på februari. Men skall man åka till indien överhuvudtaget nu eller?
8 månader, psst...jag hade ju lätt suttit 8 till

2008-11-27 19:04
1969 P24

jag skulle dra dit, men helt klart skippa Bombay

2008-11-27 21:07
Mm men tyvärr så skrev jag inresestad Bombay och utresestad Bombay, tror du att man kan åka till någon annan stad ist och ändå komma in? Skrev även att jag skulle besöka Goa... Ska ju till ambassaden imorgon så får väll höra med dem.
8 månader, psst...jag hade ju lätt suttit 8 till

2008-11-28 20:01
skippa bombay som det ser ut nu.
jag skulle till bangkok, dagen efter vi planerat det intogs flygplatsen :P

jag bokar ingen resa dit nu...