Jag rekommenderar Arambol i Goa. Var där i 2 veckor för ca. 3 år sedan med min polare och hans morsa. Grryyyyymmmmt vacker strand, nära till allt. Raven var dock lite på halt där då polisen hade noll-tollerans mot droger och satte stop för att rave som försegick, men hoppas att det har löst sig nu. Vi hade dock tur, för jag och min polare gick på ett rave i januari för att fira "shiva-moon" live-performance som vi var på dagen innan, och det var riktigt roligt. dock, 2 timmar in i ravet så kom polisen i 2 st. piket bilar, hundar osv osv. och satte stop för den. Men iaf, Shiva moon festivalen är det bästa som jag någonsin har upplevt. Inget direkt från cd-skivor, utan detta var verkligen live. De spelade inte efter några noter eller sådant, utan de bara hittade på noter och spelade utefter det. Tyvärr så hade jag ramlat på den största jävla snäckan jag någonsin har sett, och satte foten i skalet jag hade sönder, och kunde inte ens röra foten i 3 dagar ... men men, man får väl tänka positivt. Hoppas att det inte blev för flummigt skrivet nu haha.
*snaark*