I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Razzia mot dopning..

Övrigt - Blandat

2008-10-21 17:41

Razzia mot dopning..

Länk till http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3585593.ab

Många som har ångest nu...

ja goooomorron gomorron det e vejron i ottan nile city 105.6, vem är det jag tjötar med?

2008-10-21 19:26
ja minst 40 pers.

2008-10-21 20:06
Det är många som har ångest hela tiden.. Vad är syftet med tråden? Förutom att informera om ångest.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-21 20:26
40 steroidtorskar borde kunna spöa vilken polisstyrka som helst, om dom är utan vapen!
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2008-10-21 21:37
Har för mig jag hörde på radio att de fick alla pga register hos säljaren. Han är nog föga populär bland de där gymmarna nu kan jag tänka mig.
njut

2008-10-21 22:23
Haha explict, han kommer få smaka på skön roid rage senare...
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2008-10-22 00:09
Varför är dopingpreparat ens olagligt?
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Toastare

2008-10-22 07:11
Klingon, för alla tjejer tänder inte på finniga ryggar och män som slår dem?
Jag skyller allt på Emma!

2008-10-22 07:48
Haha word, Bounty. Så jävla onyttigt att dopa sig. Skönt att se att dom lägger ner tid och pengar på lite vettiga knarkinsatser också... Och skön kille som kör med kundregister.

2008-10-22 09:24
Klingon, för alla tjejer tänder inte på finniga ryggar och män som slår dem?

Nu ljuger du ju bara.

Å andra sidan är väl roids och hasch lite samma sak. Man förstör bara sig själv men det är förbjudet ändå, bara för att.
Toastare

2008-10-22 11:14
Klingon, om man nu ska prata missbruk vs. missbruk tar jag haschrökaren any day!

2008-10-22 11:18

2008-10-22 11:19
Men ja, ska man vara rättvis var han full och antagligen på roppar också.

2008-10-22 13:54
haha, ryktet säger att en bekant från väsby fick dörren insparkad 4 igår morse när han satt och tjackrunkade.. så underhållande. vilken syn! 120kg svettigt muskelberg med sprängpenis i högsta hugg.. *FNIZZ*

2008-10-22 16:24
"Klingon, för alla tjejer tänder inte på finniga ryggar och män som slår dem?"

Att alla som dopar sig skulle slå sina fruar är som att säga att alla som dricker alkohol eller tar tjack eller vad fan som helst gör det. Visst att en del blir lite aggressivare, men det är fan inte grund till illegalisering. Tycker polsen kan lägga resurser på att bara ta de som slåss istället för att kasta in alla i ett fack för de använder sig av något.
njut
Toastare

2008-10-22 16:36
psk, hahaha *fnizz*

Explicit, sluta försvara det.. bara för att du är lurad av de manliga idealen.
Vem fan vill bygga muskler när man inte gjort det själv? Är ni killar så fåfänga?

2008-10-22 17:26
Bounty

"Vem fan vill bygga muskler när man inte gjort det själv?"

Vem fan vill inte? . . Men nu är det inte riktigt så enkelt, det hjälper inte bara att käka några piller eller injecera något i skinkan, för att per automatik bli "biffig". Du måste ju träna också, det går bara fortare. Sedan gör långt ifrån alla substanser att du blir aggresiv.

2008-10-23 05:50
It ain't nuthin but a peanut! I can do this all day long! Yeah Buddy!

2008-10-23 07:44
Att ta steroider är lika manligt som att skaffa silikonbröst.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2008-10-23 11:01
Det är inte direkt bara snubbar som tränar på styrkelyftningsgym (kriminell rekryteringsbas) som använder sig av diverse preparat. Myterna kring doping är många. Klart som fan man inte blir organiserad kriminell och dum i huvudet så fort man injicerat första millilitern. Och att jämföra det med hasch, haha.

Diskussionen kanske snarare borde handla om att det är skevt med kroppsbyggarkulturen och att längre bruk av vissa preparat kan leda till att man förstör sin kropp.

2008-10-23 14:35
folk som tar anabola har ofta dåligt självförtroende och vill bli lite coolare!

anabola är för töntar
// be the change you wanna see in the world

2008-10-23 15:29
Explicit, sluta försvara det.. bara för att du är lurad av de manliga idealen.
Vem fan vill bygga muskler när man inte gjort det själv? Är ni killar så fåfänga?

Själv har jag kört med proteintillskott, gainers och kreatin. Målet är ju att bygga muskler precis som med typ Stallone's häststerioder... skillnaden liggar ju bara i hur långt man vill ta det och vilka sidoeffekter man kan ta. Eller är det bara muskler man gjort själv om man har klättrat klättervägg i 15 år på en havregrynsgrötsdiet?

2008-10-24 18:08
"Explicit, sluta försvara det.. bara för att du är lurad av de manliga idealen.
Vem fan vill bygga muskler när man inte gjort det själv? Är ni killar så fåfänga?"

Jag är inte lurad av de manliga idealen. Jag förespråkar träning utan anabola, äter inte ens kosttillskott när jag tränar själv. Tycker faktiskt de som äter anabola är ganska konstiga som vill bli stora så snabbt att de tycker det är värt alla bieffekter som kan uppstå. Trots det tycker jag det är helt befängt att det är olagligt. Det är upp till var och en vad man ska peta i sig i sin egen kropp.
njut

2008-10-25 10:32
Explict P21

Ja idioten hade nått slags kundregister o hade alla sina kunder reggade där, så haffa dom snubben och läste hans inkommande email...
sikket stolpskott
ja goooomorron gomorron det e vejron i ottan nile city 105.6, vem är det jag tjötar med?
Toastare

2008-10-25 11:33
Klingon, precis.. tänk om alla tjejer som bantade gjorde en fettsugning för de inte orkade vänta.. bara det att fettsugningen dessutom skulle ha bieffekter som aggressivitet och extremt små hängbröst, finnar osv.

Explicit, att släppa olagliga preparat fria är att långsamt döda folk som inte kan hantera det, dvs. missbrukare. Det funkar inte...

2008-10-25 13:32
Bountyboo

Jag skulle tro att alkohol är betydligt farligare och garanterat mer beroendeframkallande än vilka dopningspreparat som helst. Så visst kan man väl tycka att det är hyckleri att förbjuda doping, som i de allra flesta fall endast skadar användaren personligen, i värsta fall. Och samtidigt sälja sprit, som skadar dig personligen, och skapar beroende, samt skadar andra (ofta).

2008-10-25 15:05
BountyBoo: Och att inte släppa dem fria är att plåga de som kan hantera det. Dessutom dör alla en långsam död om vi nu ska hålla på så.
njut

2008-10-25 15:08
Dessutom försvinner inte preparaten i och med att de är olagliga. Så att de är olagliga gör det bara farligare för missbrukarna eftersom det inte är någon kvalitetskontroll alls på grejerna. Den främsta anledningen till att heroinpundare dör har jag hört är pga att de vanligtvis suttit med för taskigt heroin, sen när de väl får tag på rent heroin laddar de samma dos och kolar av. Det hade inte hänt om det vore lagligt, då hade de suttit med rena doser redan från början.
njut

2008-10-25 15:17
den främsta anledningen till att heroinister dör är att dom använder heroin. Legalisering skulle innebära en krafitg ökning av användandet och därmed fler dödsfall.
Kan du på allvar se ett företag som skulle framställa rent heroin och sälja på typ apoteket. dom skulle ju bli så jävla hatade.
legalisering av heroin är helt å hållet otänkbart i dagens samhälle
Mabuhay!

2008-10-25 15:20
"Kan du på allvar se ett företag som skulle framställa rent heroin och sälja på typ apoteket. dom skulle ju bli så jävla hatade."

Av heroinknarkarna skulle de vara älskade. Just rent heroin vet jag inte, men andra opioider med liknande styrka säljs på apoteket och det kan jag tänka mig alla med någon form av stor smärta älskar.
njut

2008-10-25 17:21
den främsta anledningen till att heroinister dör är att dom använder heroin. Legalisering skulle innebära en krafitg ökning av användandet och därmed fler dödsfall.
Kan du på allvar se ett företag som skulle framställa rent heroin och sälja på typ apoteket. dom skulle ju bli så jävla hatade.
legalisering av heroin är helt å hållet otänkbart i dagens samhälle

WTF??!?!?!?! främsta anledningen till att heroinister dör utav "överdoser" är att dom blandar med andra preparat såsom andra opiater/opioder och benzodiazepiner eller barbiturater, bara något som dom försöker mörklägga för att heroin ska vara dödsdrog nr1.

får du tag på RENT horse så har du fått tag på den drogen som skadar kroppen minst.
fan vad jag hatar sånthär. lär er vafan.

vet att detta inte var steroidrelaterat men blev bara lack.

2008-10-25 18:36
Det är rent för kroppen ja, men det låter ganska logiskt att det blir överdoserat om man är van vid att slå i sig tokbankat gatuheroin varje dag och sen en vacker dag trycka i sig samma mängd rent. Fast nu när jag tänker efter lite så låter det lite som att de vill få det till att heroinet är dödsdrog nummer 1. Det är väll inte allför sällan våran folkkära drog alkohol är med i blandningen vid en heroinöverdos också?
njut

2008-10-27 16:27
Alkohol brukar vara inblandat vid överdoser :/
>:D

I rz 3vul g33nuz

2008-10-27 18:10
Bara folk med häng-psyke som flippar med steroider i kroppen.

2008-10-27 21:43
Daddy-dan: Heroin har redan sålts över disk, så det finns företag som har tatt fram skiten.

Gällande hela drogtjafset så skiter nog de flesta i om det är lagligt eller inte. De som verkligen vill/behöver droger får tag på dem på ett eller annat sätt, och det finns knappast något som kan stoppa det.

Legalisera skiten så vi blir av med alla äckliga junkies som inte kan hantera droger som de ska hanteras, och sen så kan vi vettiga personer leva i eufori.

2008-10-27 22:04
Klingon, precis.. tänk om alla tjejer som bantade gjorde en fettsugning för de inte orkade vänta.. bara det att fettsugningen dessutom skulle ha bieffekter som aggressivitet och extremt små hängbröst, finnar osv.

Gillar aggressiva tjejer med tvättbräda och månlandskapsansikte!