I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon mer som fått den här skiten i natt? (abigelbaby)

Övrigt - Blandat

2008-10-21 11:41

Någon mer som fått den här skiten i natt? (abigelbaby)

Fick ett halv kasst skuret mess från abigelbaby 5 i morse som såg ut så här;

[email protected]

Hello
My Name is Racheal Amadu i saw your profile at(www.whoa.nu)and admire it,i think we can make it together, therefore i would like you to contact me back through myemail address( [email protected] ) so i will tell you more about myself and i will also send you my photo as soon as you contact me back. Hoping to hear from you soonest, UNDERSTAND THAT LOVE IS ONE,
:::::WITH LOVE AND TRUST.
Love & Kiess .
Racheal,

[email protected]

................................................................................

[email protected]

Hej
Mitt namn är Racheal Amadu Jag såg din profil på (www.whoa.nu) och beundrar det, jag tror att vi kan göra det tillsammans, därför vill jag dig att kontakta mig via myemail adress ([email protected]) så jag kommer att berätta mer om mig och jag kommer även att skicka mitt foto så snart du kontakta mig tillbaka. Hoppas att du hör av dig snarast, förstå att kärleken är bara ett exempel,
::::: Med kärlek och förtroende.
Kärlek & Kiess.
Racheal,

[email protected]

Jag menar,wtf är det om?Intresset ligger enbart i min nyfikenhet för vilken kinda scam det är..Hehe..

(Inlägget ändrat av Mabande 2008-10-21 11:50:23)

(Inlägget ändrat av Frozen 2008-10-22 10:38:16)

Reputation is the cornerstone of power.

2008-10-21 11:43
antagligen något automatiskt skit som letar upp mailadresser..är väl bara att radera o glömma.

2008-10-21 11:44
Scam? Tycker du att kärleken är en scam?
Ta vara på den här chansen, det kan vara den rätte!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2008-10-21 11:46
haha din profil här på whoa sa ju verkligen mycket o hur fan fick hon tag i din mail?

2008-10-21 11:49
Tyvärr är tydligen inte Whoa helt bot-säkert, så de där tar sig in lite då och då, men blir bannade vid upptäckt. Syftet med dem är något av följande:
1. att få tag i en fungerande mailadress för att skicka reklam och lura av dig pengar
2. att få tag i folk som är kärlekstörstande och kan övertygas om att skicka "smärre" summor till "sin tjej i fjärran land", d.v.s. lura av dig pengar

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-10-21 11:49
Nej alltså,hon har inte min mail..Jag fick det från abigelbaby HÄR på Whoa..

Jag tycker inte kärlek är någon scam,men jag har fått min nonstop i 5 år från det enda håll jag behöver.Så det är inte aktuellt.:)
Reputation is the cornerstone of power.

2008-10-21 12:04
Jag fick det med och skrev ett inlägg under "allmänt om whoa" så spamma på där? :)
Forumssignatur...<br>

2008-10-21 23:29
Fick ett sådant för några år sedan kommer inte ihåg så mycket dock, det var när det fanns en utländsk del. Har för mig att jag replya med typ " vem fan e du?"
8 månader, psst...jag hade ju lätt suttit 8 till

2008-10-22 10:38
Hänvisar härmed till allmänt om whoa, där en diskussion redan finns uppe.

/ Frozen