[REQ] Phillies i stockholm ?
Nån som vet vart man kan hitta phillies blunts i stockholm ? =)
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
typ varenda videobutik där det jobbar stoners.
Gå till närmsta hörnbutik vafan?` det finns ju överallt nu för tiden... det behöver du inget forum för att hitta
Fucks your life up crew Tjabo!
har vart runt å letat som fan senaste dagarna och hittar verkligen inte, har frågat överallt där ja ser att dom säljer blunts och papper och så... tänkte bara om det finns nån butik som säljer sånt helt säkert.... Finns det nån butik som nån vet säljer bongar,pipor,grinders etc ? nyss flyttat hit..
beställ på smoketower..de borde ju ha om inte annat
ahh vet att det borde finnas där, tänkte bara om man kunde hitta det i butik skulle ju det vara smidigt... därför skrev ja butik... segt å handla på nätet... :/ men tack för påminnelsen :)
hmm i gamla stan finns ju nån butik på västerlånggatan där dom säljer papper,bongar o allt möjligt..kan ju finnas där men törs inte lova något.
okey :) ska helt klart kollas upp ! Thx =)
danet är det Le mirage du menar? tror det stavas så.. tror inte dom har phillies dock, men kan inte lova.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
ska fortfarande kika =) du vet ingen affär som säljer det emelie ?
JM i vällingby bror jag har för mig jag har köpt i nån av mina stekiga dagar, annars har dom tunga andra blunts där tro mig :)
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
finns nere i min lokala kiosk i södertälje, är de verkligen så svårt att hitta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan jag hade för mig att det var en cigar, bara att man tog ut tobaken. Hur ser såna som ni menar ut?
nick-k.. det är brunt, fuktigt papper med smak på bara. och som sagt, det finns överallt i sthlm, dannys tobak på folkkungagatan har, precis bredvid ligger en vattenpipeaffär, de kanske har bongar också, har inte kollat.
det är en cigar.. men ja har för mig att det står phillies blunts på förpakningen ? kan ha fel.. men du har nog rätt i och med vilka du tror det är... Ska kolla upp JM i vällingby =) Din lokala kiosk i södertälje ligger ? =)
-verbose- tror inte han menade enbart blunts, tror han menade just phillies blunt =) Och jag ska kolla folkkungagatan =) ska nog förbi å kika lite imorrn på olika ställen =)
Det där verkar ju sjukt onödigt, blunt wraps är ju exakt samma grej fast man slipper ta sönder en cigarr innan.
Well, jag undrar också, vart finns det Phillies?
OCH NEJ, inte bluntswraps, phillies blunts aka cigarrer, som dessa!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Dom finns bredvid metro på Götgatan vid Skanstull.. Sedan finns dom mitt emot snickars records på Heleneborgsgatan i Hornstull med, men där kostar dom lite mer.. Där finns det vanliga och någon spritsmak, rom eller konjak eller vad det är...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har inte varit där på Götgatan förresten, men fick höra att dom finns där av en bra polare...
Borde de inte finnas på någon välsorterad tobaksbutik snarare än på stonerhörnor? gemiggemig: Vart i gbg finns det?
njut
Explict P21 Vettefan, det är ju skitcigarrer liksom, något som bara gräsknarkare uppskattar och inga fintobakssmakare.. POSTAL Tackar, men vart är "metro" vid skanstull, eller vad är det?
Metro är en helsunkig krog som typ var stans bästa för hip hop för några år sedan... Den ligger på Östgata-sidan av Götgatan, nästan vid tuben/kosrningen med Ringvägen... Men skit i den för stunden och dra till Heleneborgsgatan, Snickars måste du ändå känna till haha Och nä, det är inte alls samma sak som blunt wraps.. Usch... Det är ingen som vet vart man hittar phillies titans förresten? Dom längre, mörka, mildare cigarrerna? Eller andra schyssta typ white owl? Dela med er..
"Östgötagatan-sidan" skulle det stå..
Känner inte till det heller faktiskt :( Men dina beskrivningar / adresser + eniro gör nog susen.. Har hittat titans på internet iaf, men ja, allt finns ju på internet..
Nästan där Ölandsgatan går in i Götgatan.. Gå förbi 7-11.. Metro... Så ligger det där.. Efter ett par-några tiotal meter bara.. Eller mitt emot
http://www.snickarsrecords.com alltså.. Slå en tjock och kom och gräv runt i källaren ett tag :)
nån som vet om det finns i uppsala
https://soundcloud.com/invalida
-verbose- Fast det är inte samma sak, då hade ja itne frågat efter phillies utan då hade ja frågat efter bluntwraps...POSTAL Ska deffenetivt kika ! tack för tipset !Explict Hoppades på att det skulle finnas överhuvudtaget måste inte vara nån pundar kiosk... välsorterad tobaksbutik funkar prima det med =) Tack för alla svaren =) ska kika idag på väg hem !
-verbose- Danis Konfektyr & Tobak hette det och dom hade INTE phillies :/ ingen annan tobaks affär/kiosk på folkungagatan häller. fick däremot en förklaring till varför av en som jobbade på en... man måste tydligen beställa en hel del av samma märke för att få ta he mtill sverige annars skeppar dom inte.. och deras andra märken var inte så attraktiva...därför är dom svåra att hitta... Nu har ja kollat folkungagatan... hitttade inte le mirage för ja var trött ska dit å kika igen om det nu var den butiken ni snackade om... inte kollat på götgatan än häller men ska dit imorrn... fick däremot höra att det fanns en tobaks affär runt östermalm/stureplan som bara hade tobak...en snubbe i en affär hade för sig att det skulle finnas där... Fortfarande ingen som vet ?? jag är mest ute efter känslan med just phillies...påminner sjukt mycket om min resa till new york ! Vill verkligen ha =)
finns inte på smoketower häller för den delen :S att det ska vara så sjukt ??
vaaa, vart är göteborgaren som skrev att han kunde skicka upp några? Har admins tagit bort hans post för att det står sthlm i topic? efterblivet!
men snälla lär er rulla riktiga blunts förfan
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Pusherman OM bara OM du hade vart läskunnig hade du kunnat se att det var just dom ja var ute efter av en speciell anledning.. jag har blunts, papper och filtertippar och hela köret hemma så ja kan rulla..det handlar inte om det... Lär dig lsäa innan du klämmer ur dig onödiga skit kommentarer...Pigglaen Göteborgaren hette nått i stil med gemiggemig elelr liknande och hade vart medlem i 10 dar ungefär..kändes inte som att ja ville ge han pengar för att han skulle skicka då..men skriv å fråga vilken affär det var om du bor i gbg...
Cigarrafffären i sturegallerian? Jo, folk brukar tipsa om den när man letar phillies, men dom har aldrig haft dom... Cigarrummet på Götgatspuckeln har i alla fall haft dom förut.. Men skit samma, nu har jag ju tipsat om två.. Varför gick du inte direkt dit bara? Vill du veta så kan jag berätta vart det finns garcia y vega och backwoods med förresten..
hehe har inte hunnit dit ^^, har haft tillfälle till de ja kollat och varit i krokarna :P men ska lätt kika efter dom ställen =) Och tack för alla tipsen !
Detta är ju alltid ett alternativ, annars brukar jag köpa upp mig när jag är utomlands eftersom jag har tröttnat på att leta i Stockholm.
finns i gallerian i kista nu =) tobaksbutiken på hörnet där vid food courten =) har hittat ^^,
palla läsa alla inlägg lixom? tror inte det nej
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
va ?? varför ens droppa den kommentaren ?? kändes det nödvändigt ??
vad är en phillieblunt?
dom heter phillies blunt, det är en cigarr osm är jävligt äcklig egentligen, men om man tar ur tobaken och det yttersta skalet så kan man rulla sin egen tobak i den, och då blir den som en blunt... och om du inte vet vad en blunt är så kolla wikipedia ^^,