I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tolka drömmar ??

Övrigt - Blandat

2008-10-15 00:12

Tolka drömmar ??

Händer inte så ofta att jag kommer ihåg mina drömmar men senaste tiden har det hänt mer och mer. Jag brukar också i vanliga fall vara väldigt skeptisk mot drömmar och att dom betyder nånting men.......
Jag har nu haft en dröm som är helt sjuk, känner att den kan betyda nånting men jag vill veta vaad? Jag vill inte avslöja vad jag drömde för jag har hört att man inte ska göra det.

Hur kan jag få reda på vad min dröm betyder eller om den betyder nånting överhuvudtaget ?

(Inlägget flyttat från vf av greggan 2008-10-15 12:47:58)

Kommer inte på något roligt/intressant/inspirerande att skriva här. Ärligt.

2008-10-15 00:32
sök på drömtydelse på google
Levande Kungar

2008-10-15 00:33
eller nått liknade så lär du får sidor där det finns tolkningar på saker som man drömmer om
Levande Kungar

2008-10-15 04:23
Denna sida kör jag alltid på och den har även alltid stämt in!
http://sjundesinnet.se/dreams.htm
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-15 17:03
Joo jag har sökt på google och allt men jag hittar ingen som riktigt förklarar min dröm.
Har även kollat in den sida du visade krossad_anka men där fanns inget för den drömmen jag hade.

Nån som kanske känner nån som kan tyda drömmar ?

2008-10-17 23:21
Det finns många bra böcker i ämnet. Freuds teorier är rätt intressanta. Mitt tips är att du tar en sväng förbi närmsta bibliotek.

2008-10-18 09:30
Woohoo en anledning att tipsa om min egen fina sida!
Länk till http://www.aftonblocket.se
Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana.

2008-10-18 11:30
Ähh det där är bara bullshit.
ABEY!

2008-10-19 13:11
Jag har nu efter mycket jobb fått drömmen tolkad, om den nu betydde nånting från första början.

Tack alla för era svar