I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Credit Card Statement? Paypal problem

Övrigt - Blandat

2008-10-10 16:55

Credit Card Statement? Paypal problem

Tjo, jag har ett saftigt problem med mitt paypal användade för tillfället.

Grejjen är att jag inte kan bli verifierad på sidan så att jag kan använda kontot. Om jag föröker skicka pengar nu så typ stänger dom ner mitt konto till "limited access" och då kan jag inte använda det. Har gjort ett nytt konto och provat men samma sak hände. Innan gick det att skicka pengar med overifierad konton men nu funkar det inte längre.

Så finns det någon som vet hur man blir verifierad?

Under "Link and confirm your debit or credit card" så ska man ange sitt creditcard nummer och sedan ska dom dra 15kr från det och efter 2-3 dagar ska man få tillbaka pengarna tillsammans med en kod av till sitt Credit Card Statement. Har gjort det nu men vad är Credit Card Statement för något?? Vart hittar jag det och hur får jag fram den koden dom vill att jag ska skriva in för att bli verifierad.

Kanske bör tillägga att jag använder e-kort i form av mastercard, om det nu spelar nån roll.
Tacksam för svar.

Haters gon' hate...