Vinterjackor
Behöver få lite tips på vinterjackor som är snygga, så börja länka
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
http://duckdown82.tumblr.com/
Minkpäls är det som gäller, minkpäls med guldkedja.
Den är nice, men jag är fattig just nu.
Jag tycker synd om minkar som ska behöva dö :S Man kan köpa andra dyra märke utan det behöva vara djur iblandad faktisk ;)
The North Face - Macmurdo parka... det är det enda rätta... har två själv, en svart å en camo...
jag haffade en sån här förra veckan.. fett stor och varm! lite väl dyr för min smak men ibland måste man slå till
strayboys parkas
supr Den såg fin ut, men det är mycket pengar för en jacka, om man är fattig
Någon som har tips på tjej vinterjackor? Tänker alltid att jag vill vara fin på vintern, men finns fan inga snygga jackor. Hittade en en gång men den tog slut på en vecka.
Ches_One Hur i hela ********************************* kan du ge så mycket pengar för 1 jaKKa?
RATED R!
de förstår inte jag heller
hahah den va fet.. spelar ingen roll va den kostar.. brukar inte ens hitta vinterjacka för att jag e så kräsen men denna va tight.. hade precis fått lön det kändes rätt:)
FAU
Ches_One P19 Helt rätt, så ska det låta! folk som konsumerar frå samhället att gå runt
Faktiskt inte, jag tycker bara det är rätt att köpa det man verkligen vill ha och köpa något riktigt på en gång som är snyggare/håller längre. Skulle alla snåla och aldrig shoppa skulle samhället gå under, det är fakta.
Jag håller med om att det är rätt att köpa en jacka som håller i längden, och material som har bra kvalité kostar. Dock är det förmodligen roligare för de flesta att få två jackor för priset av en. Carhartt gör prisvärda och funktionella jackor, de använder sig sällan av päls eller gås (så de är sällan att djur kommer till skada). De flesta jackorna är fleece-fodrade vilket gör att de håller i kylan, förutsatt att du har en sweatshirt under. Jag tycker att de jackor med päls och gås som folk har länkat är coola, men jag är allergisk mot både päls och dunn, så här är ett "djurvänligt" tips. Nimbus Jacket (Junkyard) Länk till http://www.junkyard.se/street/product.aspx?pid=36088&g=m&m=b&lbid=135&lcid=0|0 Versus Abstract Jacket (Gulan) Länk till http://www.gulanstore.se/system/search/product.asp?id=6109 Köper du både är priset under 3000 kr.
Håller med, carhartt är jävligt nice! Har själv en sån jacka... men den har sånt där vid luvan måste ju ha gått åt någon iller till den?
Beror på vad du tjackde jackan för, under 2500 kr, så troligen syntet, men kanske är Carhartt generösa nog att de skickade med en liten iller? Haha :P Pälsen på luvan (lös, som man sedan kan sy på en jacka) kostar ca. 800 kr, beroende på vad det är för djur som du vill ha på dig. Så värt att fråga vad du betalar för nästa gång du handlar en jacka. Syntet? Polyester? Skit?
Kostade väl en 2700 eller om det var rea på den kommer ej ihog, lol att det kostar så mycket för det där på luvan. Men man kan ju inte gå runt och tycka synd om illrar (heter det så när det är fler?) och andra djur osv, det är ju så att säga värt resultatet om dom iaf ska dö typ
den jag har som pressbild tycker jag är störtclean, men jag använder den som snowboardjacka och vinterjacka..
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
2700 kr för en jacka är väl vanligt för idag? om man inte går och köper en jacka på HM. Desutom är det märket som kostar mesta delen, och det är väl bättre att köpa ngt som man använder längre istället för köpa ny jacka varje vinter. Den där jackan var värd priset. Den jag tänker köpa går på 3699:- tror jag. Och tycker den är värd priset för jag tycker om jackan mkt och det är den stilen på jackan om jag söker.
2700, tycker jag absolut inte vanligt. Men det beror vad det är för jacka. Jag kan tycka 1500-2000 är vanligt
http://caliroots.com/system/search/product_vert.asp?id=15603
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
chana_masala P20 Var inte den lite tråkig :/
MR-J - vad säger du? den där såg ju skit mysig ut!
Jag säger bara vad jag tycker :) den var ju inte ful det sa jag inte tyckte bara den såg lite tråkig ut inga detaljer osv Men alla har ju olika smak
äsch, jag är fortfarande supernöjd med min jacka:) även om det känns tomt på kontot! så jävla skön och snygg:)
FAU
Ja det är väl bra att alla har olika smaker, var inte meningen att hoppa på dig eller något :P Ah den är galet nice ches_one.
Nån som har nått tips vart man kan hitta
denna i fysisk butik i sthlm?
Better active today than radioactive tomorrow
Kolla Awesome Rags i Pub-huset eller Weekday. Vet att båda säljer Velour.
ska prova åhlens
Har aldrig fått en smäll, inte ens tanken har slagit mej
realidad P24 ok, ska kolla i pub, weekdays var kört...
annars är den
här jävligt clean. Ser varm ut. Nån som vet om den finns i butiken i stan?
Upp på önskelistan!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Blir inte snyggare än så här!
SKU - SKU - SKULASON!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
beezerk > funderar på att haffa den där jackan, ser schysst ut. dock tkr jag det ser bull ut när det lixom går in lite därbak på ryggen.
hets, stress, fest!
usch va de flesta jackor ser tråkiga ut.. fortsätt tipsa.. jag har letat hur länge som helst, men hittar ingen som e värd att lägga ut pengar på känner jag.. jag vill ha en man kan dra ihop när nere (så den blir tight alltså) och inte är alltför stor.. ska inte se ut som ett tält med andra ord, men ska samtidigt inte vara en tråkig vad-dom-nu-heter---jacka som alla andra har idag..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Shit går ni runt i de här jackorna ni länkat
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor